søndag, oktober 28, 2007

 

Gullet har endelig kommet hem

Så skjedde det endelig!!!
Gullet har endelig kommet hem!!!
Det var en helt syk deilig følelse på mandag, da det var klart at seriegullet 2007 var Brann sitt.
Jubelen sto i taket, latter og tårer blandet seg med ville gledes rop.
Det eneste denne opplevelsen faktisk kan sammenlignes med, er verdens deiligste orgasme!!!!
Dette har vi ventet på i 44 år…
Ja nå kan vel ikke jeg skryte på meg at jeg har ventet så lenge, men pappa gjorde det.
Han fulgte Brann i tykt og tynt i alle år, først fra sin faste plass på stadion,
men etter at vi flyttet østover, ble det som oftest på tv’n.
Men han sviktet aldri laget sitt, Brann var for han den eneste religionen han fulgte.
Og han sørget for å oppdra sine 4 barn i den rette tro!!!
Noen vil vel påstå at familien er ”litt” små gal, men det vil vi absolutt ikke ha på oss!!!
Vi er bare veldig godt oppdratt, og vi viderefører selvfølgelig vår religion til våre barn, og gjerne nabobarn også!!!
Men nå har vi gullet, det er endelig kommet hem,
gutta som har kjempet for dette, får nå sin velfortjente hyllest på Brann stadion.
Dette er øyeblikket pappa hadde drømt om, helt siden 1963.
Endelig kom gullet hem, endelig kom det dit det hører hjemme!!!!
Men det kom litt for sent for pappa, han fikk ikke oppleve det denne gangen.
Hadde vi ”tenkt litt”, så hadde vi selvsagt sendt med en tv i grava sammen med pappa, da kunne han jo ha sett på fotballkampene i hvertfall…
Men så langt tenkte vi jo ikke, og da sier det seg jo selv, at vi i allefall måtte gi han en ordentlig fest!!!
På tirsdag ordnet vi med krans til han, og familie og venner stilte opp på grava.
Der ble gullet feiret med lys, Brann krans, og selvfølgelig god drikke.
Pappa har sånn sett ingenting å klage på, han fikk champagne, cognac og øl helt over seg, og han svelga virkelig unna!!! :-)
Gratulere Brann og gratulere alle bergensere!!!!

Comments:
Hallo søstern

Jeg deltok ikke i feiringa på grava, men jeg feira for han i Bergen på søndag, uten alkohol, jeg skulle ikke la noe komme i veien for å få oppleve alt, jeg skulle "suge" til meg alle inntrykk og opplevelser. Jeg skulle feire gullet og ikke gå glipp av noe. (nå er det jo en annen grunn til at jeg ikke drakk i tillegg, jeg ville ikke ha anfall) Men det viktigste var å være tilstede både fysisk og psykisk. Jeg var ute på byn til jeg tok flybussen til Flesland i halv 5 tia. Da var jeg sliten og ør. Jeg var oppglødd og glad, jeg var hes, men gikk fortsatt å sang "tjukk og feit og full - SERIEGULL, tjukk og feit og full - SERIEGULL,tjukk og feit og full, tjukk og feit og full, tjukk og feit og full - SERIEGULL" og andre sanger. Gjorde det helt til jeg kom hjem og lengre enn det. Går faktisk fortsatt å nynner.

Livet er godt, dette skal vi leve på lenge, Bergen kommer til å fortsette å feste i flere måneder.

Jeg sier som en trønder sa på festplassen natt til mandag, "Dette overgår alle fester han har deltatt på" - han har vært med på alle bartefestene, han sa også at "jeg kan slå sammen alle festene til RBK og de når ikke denne festen til knærne". Han hadde reist ned fra Trondheim for å oppleve festen, skulle på kurs på mandag fra kl 13.00, alle andre reiste på mandag. Men han BARE måtte oppleve dette.

Livet er godt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nyt det, det gjør jeg.

Ha en fin dag.

Brodern melder av fra Barteland. PS Jeg reiste hjem i fullt Brann utstyr og går nå rundt med Brann jakke, lue og skjerf. OG SMILER SALIGT.
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?