tirsdag, august 28, 2007

 

supermammas sommer minner...

Etter utallige klager over supermammas inneffektivitet,
så prøver jeg nok en gang å sette meg ned (hahahaha, akkurat som om jeg ikke sitter på ræva i mange år…).
Jeg må faktisk innrømme at det er litt deilig å sette seg ned med kaffen og røyken,
og skrive ned noen av de seriøse tankene, som til stadig vekk suser rundt i supermammas blonde hode.
Supermamma har hatt en laaaang skrivepause, dette skyldes supermammas utrolige super sterke helse!!! :-)
Det har godt en stund siden sist, det skulle vel ca være da jeg ble ”dumpet” av gubben, på selveste kvinnedagen!!!!
Mye har skjedd siden da, vi har hatt påskeferie,
ungane hadde bursdag og ble litt eldre, sånn ca 9 og 12 år,
så kom pinseferien, og endelig kom den etterlengtede sommerferien!!!
Mitt i alt dette, hadde supermamma et lite opphold på slakteriet i Drammen,
der fikk jeg gjennomlyst mitt blonde hode gang på gang, på gang.
De håpte vel å finne noe der inne, men det gjorde de så absolutt ikke!!!! :-)
Sommerferien kom til Svelvik, ungane stor koste seg!!!
Endelig kunne de sove lenge, og gjøre nesten akkurat det de selv ville.
Naboane fant på den glupe ideen å ta med seg våre barn, til Finnmark.
Ja ideen virket jo bra den, 9 dager uten unger rundt øra…
Selvsagt sa supermamma ja, men det var jo fordi hun visste at gubben kom til å si NEI!!!
Gjorde han det…NEI…. :-(
Dermed kunne ikke supermamma si nei, jeg hadde jo allerede sagt ja, for jeg visste jo at ikke gubben ville tillate denne galskapen… :-s
Ungane, spesielt Markus var i fyr og flamme, han skulle ut å fly for første gang.
Fredag 6.7 sto vi alle tidlig opp, gubben skulle kjøre våre kjære små til Gardermoen,
de gledet seg vilt og uhemmet,
supermamma syntes derimot ikke noe om turen, og grudde seg derfor vilt om uhemmet!!!!
Og som vanlig fikk jeg rett, det var virkelig noe å grue seg til!!!
Supermamma tok det hele selvsagt veldig med ro,
men gubben derimot… han brukte det meste av tiden på å sippe og synes synd på seg selv. ;-)
Livet kunne vel ikke bli bedre, det var helt stille i huset, ungane var i Tana, og gubben på jobb,
dette kunne bare gå en vei, nemlig strake vegen åt helvete!!!
Det gjorde det også!!!!
Etter to dager uten ungane, tok supermammas rygg sommerferie,
dette hadde selvsagt ikke skjedd, hvis ungane hadde vært hjemme hos mamman sin… :-s
Supermamma fikk i allefall god tid til å gruble over livets grusomheter!!!
Sviktet av alle, lå jeg der ensom og forlatt, i en evigvarende pillerus.
Akkurat pillerusen var vel ikke akkurat å forakte… :-)
Men hva kommer det av at sånne ting alltid skjer med meg???
Var dette en straff fra oven???
Hva galt hadde jeg gjort nå da???
Igjen kom jeg frem til, at jeg virkelig må ha vært en skikkelig drittsekk i mitt forrige liv!!!!
Akkurat det er faktisk ganske så vanskelig å tro selv for supermamma,
jeg må vel bare innrømme at jeg ikke kjenner noen, som er SÅ ekstremt snill som det jeg selv er!!! :-)
Ååååå det var deilig å få ut, det er så nydelig med litt skryt!!!
Resten av sommeren brukte supermamma på å terrorisere familien, og de som var så heldige å være i nærheten av meg.
Det var om å gjøre å ødelegge mest mulig av sommeren, og det vil jeg si at jeg klarte svært så bra!!!
Alle planer om å reise hit eller dit, ble skrinlagt pga supermammas rygg,
jeg fikk virkelig viljen min denne sommeren, jeg bestemte alt som skulle skje, sa jeg hopp, så hoppet alle…
Men nå er den tiden forbi…
Plutselig kom hverdagen og smekket meg i bakhodet,
gubben dro tilbake på jobb (tror faktisk at han dro med glede til og med???),
ungane er tilbake på skolen (tja, kanskje ikke fullt så glade), og supermamma er alene hjemme igjen!!!
Nå er det ingen jeg kan piske rundt mer, nå ligger plutselig alle oppgavene og pliktene hos meg igjen…
Jeg var i himmelriket en kort stund, men fy faen så fort jeg ble kastet ned i avgrunnen igjen…

Ønsker dere alle en nydelig tirsdag.
Klem supermamma :-)

Comments:
Hallo søstern

I forhold til ditt "forrige" liv, så er vel det tiden før Jørn det, eller???

Jeg kan jo forstå at det er noen som har behov for å få tatt litt igjen i forhold til deg. Men når det gjelder undertegnede så kan ikke jeg skjønne at alle min plager må ha sitt opphav i dårlige gener og at det jeg blir straffet for alt det dere (mine søsken) har gjort opp igjennom tia. Jeg var jo så snill som et lam, men nå er det jo du som er lam, BÆÆÆ.

Hyggelig at du har hatt en så fin ferie, du hadde det jo i hvertfall bra i en uke - sånn nesten. Da fikk du jo hjelp til bortimot alt av "doekspressen" som kjerringa så pent omdøpte meg til.

Ha en fin dag, hils gubben og ungene fra oss her oppe.

Brodern.

Hils til naboen å si at jeg har fått papirene. Skal skrive i løpet av uka.
 
Heisann broder'n
Tiden før Jørn???
Nå ble jeg helt blank!!!
I tiden før Jørn så var jeg jo engelen selv, ikke det at akkurat det har forandret seg da!!! :)
Jeg må virkelig skryte av hvor dyktig du er, som do-ekspress vil du få jobb når som helst!!!

Hils familien
klem
 
Å så kjekt å se at du faktisk skriver igjen;)

Begynte neste å lure på om du hadde mistet noe etter all gjennomlysning av ditt blonde hode.. hahaha

Såså.. det var så mye mer jeg kunne ha skrevet, men vil jo ikke skremme deg bort, du er jo så lett skremt.. hahaha.

God klem fra jojja
 
At det var sa du? Jørn som sutra og syns synd på sæ sjøl mens ongan va borte? *rå latter* Herregud nu surrer du fælt, for det va DU som holdt på sånn! *gliser fornøyd over at æ kan rette opp den lille "skrive feilen" din*
 
Kjære jojja...
Der kan du se du skremte meg bort i flere dager med den små slemme kommentaren din!!! ;)
Ønsker deg og dine en fin helg!!!
klem
 
Til nabokjærringa!!!!!!!
Det der er totalt feil, og hvordan kan DU vite hva som skjedde her nede, DU TOK med deg ungane MINE til den andre siden av landet, og var ikke her en gang!!!!
Så det så!!! BLÆÆÆÆÆÆÆÆ :)
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?