torsdag, mars 08, 2007

 

gubben ditcher supermamma...

Heisann… :)
Supermamma er på plass sammen med sine følgesvenner, kaffen og røyken.
Et år har godt, nok engang har vi kommet til årets høydepunkt,
jepp, kvinnedagen.
Dagen som jeg virkelig hadde begynt å like,
ja etter fjordårets feiring, så må jeg vel innrømme at jeg virkelig digget denne dagen!!! :)
Her er grunnen til at jeg virkelig hadde trygt denne dagen til mitt bryst.
Dette er hva jeg ønsket meg i fjord:

Men i dag som det er kvinnedagen….

Er det da sånn at mennene skal hylle oss???
Eller er det bare så simpelt at vi skal hylle oss selv???
Det supermamma gjerne skulle hatt ut av denne dagen,
er nok litt sånn ekstra service fra mannen sin,
nå har jo heldigvis ikke supermamma noensinne vært noe storforlangende,
hun ønsker bare litt…. :) (kjempe pent smil)
Ja supermamma kunne for eksempel tenkt seg….
at mannen hennes virkelig ville vise for alle, at han syns at kvinner er Guds største underverk,
det skal jo ikke så mye til for å vise dette….
han kunne tatt seg litt tidlig fri fra jobben,
reist innom et handlesenter, kanskje bare shoppa ”noen” flotte gaver til supermamma,
noen fine blomster (litt sånn store flotte buketter med røde roser og masse pynt til),
kanskje kjøpt inn litt andre ting som han vet at supermamma kunne tenkt seg…. ;)
Så hadde han kommet hjem,
han hadde krøpet bortover ganggulvet,
mens han hyllet supermamma og alle andre kvinner som et opphøyd vesen,
han hadde kysset hendene mine og sagt ”du bestemmer supermamma,
jeg gjør alt du vil jeg skal gjøre i dag!!!
”Supermamma hadde selvsagt satt han i sving, :) (et bredt lykkelig smil)
han kunne få rydde, støvsuge og vaske hele huset,vaske, henge opp og brette klær,
mens han gjør dette så kommer han hele tiden bort å kneler for supermamma, og hyller henne som verdens beste kvinne.
Når han er ferdig med disse oppgavene….
skulle han få lagd mat til barna, stelt dem og lagt dem…
og så skulle han fått hele kvelden på å fortsette å ”hylle” supermamma….
Supermamma kunne så tenkt seg et lengre bad, hvor han vasket supermamma,
etter badet ville nok supermamma satt pris på at han børstet og fønet supermammas hår,
supermamma ville nok også trenge en lengre massasje (lengre enn 5 minutter!!!) etter dagens ”strabaser”.
Når han er ferdig med disse oppgavene,
vil han lage en bedre middag, noe han selvfølgelig lager ikledd bare forkle… :) (et drømmende smil),
Oppgavene som følger etter dette overlater supermamma til fantasien…
litt må jo han klare å tenke på selv :) (et virkelig drømmende smil)
Da er nok bare for supermamma og sette seg godt til rette,
og vente på at mannen hennes kommer hjem fra jobben for å hylle henne,
og oppfylle noen ”små” ønsker… ;)

Det som var så utrolig var jo at gubben gjennomførte dagen med stil,
han tok meg på ordet, og jeg fikk alt jeg ba om + litt til… :) (stort fornøyd glis)
Det sier jo seg selv at jeg forventet meg det samme i år,
jeg har jo gledet meg nesten i et helt år, forventningene var jo rimelig store…
Men hva skjer???
Gubben svikter totalt!!!
Jeg blir rett og slett ditcha!!!!
Han hakke tid til å ordne en fin dag til sin kjære, for han må trene!!!
Tenk at han heller vil trene med gutta, enn å tilbe sin kjære…
Jeg sitter igjen totalt tom, i sorg og med knust hjerte!!!

Jeg ønsker alle dere andre ”damer” en kjempe fin dag,
håper ikke dere har like svikefulle menn, som det min tydeligvis er…
Klem fra en sønderknust supermamma… :)

Comments:
Nå har jeg valget mellom å fortelle deg hvor fantastisk min markering av kvinnedagen er, eller å late som ikkeno, og trøste deg litt. Hmmmm. jævla vanskelig valg.

Er det mer ostekake igjen? Jeg må tenke....
 
Det er lenge mellom hver gang jeg er inne på Supermammaens blogg, men det ser ut som om det blir lenger og lenger mellom hver gang hun blogger seg også.

Hvordan står det til om dagen?

Håret
 
Hei Håret eller Uten om du vil... :)
For det første!!!! Det er sommerferie!!!
For det andre!!!! Pga en ekstrem god helse situasjon så har jeg ikke skrevet på lenge.
Men slapp av jeg er tilbake før du aner det!!!
Stor klem ;)
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?