torsdag, februar 15, 2007

 

fra himmel til helvete...

Heisann sveisann.. :)
Da var supermamma på plass igjen,
kanskje litt sen, men ikke så veldig!!! ;)
Det ble fryktelig sent her i går, supermamma var ikke i seng før i to tiden i natt…
Det var jo valentins dag i går,
og gubben hadde jo selvsagt fått hint (betyr klar tale når det gjelder menn!!!) om dette av damene på jobben sin.
Han kom derfor hjem i går, hentet sin høyt elskede og aktede kone :),

og dro så til Drammen for å kjøpe gaver til henne!!! :) (veldig fornøyd)
Jeg fikk selv plukke ut det jeg ville ha, jeg ville selvsagt ha en god del…
Selvsagt så fikk også han gave av meg,
men det var vel ikke noe sjokk, det finnes jo ikke en snillere og mer hensynsfull kone enn meg… ;)
Da vi kom hjem, la vi ungane, lagde god mat sammen, og så på en film.
Det ble selvsagt litt sent, men ååå som det var verdt det!!! :)
Men så kom morgenen…
Supermamma var drit trøtt da klokka ringte,
men det var bare å tvinge øynene opp, og slepe kroppen ut av senga.
Borte var romantikken fra i går,
gubben lå helt død i senga, og gjorde ikke en mine til å ville ta seg av morgenpliktene.
Han kom nå tuslen etter hvert, men forsvant fort inn på datarommet mitt!!!
Ja dette så jo lyst ut…
Supermamma sendte ungane på skolen,
og satte seg på kjøkkenet med en kopp kaffe, mens hun syns litt synd på seg selv…
Gubben har fra i dag 2 uker med ferie, før han begynner i ny jobb.
Det betyr jo da egentlig at supermamma blir kastet ut fra sitt eget data(røyke)rom, og vekk fra sin elskede datamaskin.
Hvor er det han egentlig har det fra at han kan forvise meg til den bærbare, bare fordi han er hjemme???
Tror han kanskje at han er bedre enn meg med data, og derfor har rett på den beste maskina???
Nei det kan han vel ikke tro…
Når man ser på mine datakunnskaper opp i mot hans, så må jeg vel si at jeg føler meg en smule bedre…
Jeg er mye flinkere med kabalene på maskina enn han!!!!
Ja ikke bare det, sudokun på VG-nett er jeg helt rå på!!!!
Så ikke kom her og kom her, jeg har en allsidig dataerfaring,
jeg er sikker på at jeg kunne fått jobb hvor som helst, med min brede erfaring…
Men det kan jo faktisk tenkes at gubben har skjønt at jeg er like dyktig som han på datan,
for i dag gikk han faktisk helt frivillig, vekk fra den…
Det kan jo tenkes at det var fordi badekaret fristet han litt… (han har nå tilbrakt litt over halvannen timer der…),
men jeg foretrekker å tro, at det var pga respekt for mine data kunnskaper han gikk… :)
Ja som dere sikkert skjønner,
så er det at jeg sitter her ved min datamaskin i dag,
egentlig ikke å regne som noe annet, enn et lite under!!!
Hvor de neste to ukene bringer supermamma vet ingen…

Ønsker dere en kjempe fin dag, og ser dere meg ikke på to uker så er jeg vel forvist..
Klem supermamma :)

Comments:
Stakkars, stakkars, stakkars......okei, dæ da! Syns faktisk at Jørn med sine data kunnskaper, kan hanskes med den til tider ustabile bærbare sjøl, sånn at du får gjort dine "plikter" med tanke på kabal og Sudoku! *gliser/*
 
ler... ja selvfølgelig var det fordi du har bedre kunnskap en han... Han vet jo å bøye av for høyere makter... hihi...Så koselig dere fikk det igår.. Jeg fikk ikke noe... han prøvde å tulle det bort.. men snufs... nei..

Sukk.. får håpe det blir bedre på bursdagen min...

Ha en super dag

koseknuseklemm
 
Hadde det ikke vært for at gubbelure er så hysterisk når det gjelder oppussing og hater å male, skulle jeg satt et kryss i taket i går. For jammen meg hadde han ikke fått med seg hvilken dag det var i går. I fjor fikk jeg kort. I år fikk jeg ikke kort, MEN vi hadde faktisk en hyggelig kveld, med ost og kjeks og Steve Segal på "lerretet".

I kveld skal vi skrekke oss og se på Fritt Vilt. Uuuuææææ. Jeg veit ikke hva jeg blir mest skremt av. Filmen, eller det at vi skal finne på noe sammen to kvelder på rad. KLAUS!!!
 
Og det med "datakunnskaper" vil jeg ikke engang kommentere.

Men PRINTE, ja se DET kan du. Flinke Anjamora.
 
-nabokjÆrringa
JA, ikke sant det er synd på meg!!!
Han burde virkelig vite at jeg tar mine plikter alvorlig, og hvordan vil kabalene og sudokun ta det hvis jeg plutselig blir borte i to uker!!!
 
-jojja
Så godt å se at du har såpass mye innsikt, det er helt klart at jeg har bedre data kunnskaper enn gubben!!!
Stakkars deg som ikke fikk noe av gubben din...
Jeg skal nok klare å ha en ganske så super dag, bare ikke gubben kommer å gjør krav på datan MIN!!!!
 
-debra...
Så koselig at dere hadde en fin kveld sammen dere også da... Men duoverdriver ikke en smule med to kvelder på rad á jenta mi... du må ikke venne han til at han skal få ha deg hjemme hos seg, hver eneste kveld!!! Tror kanskje du burde revurdere dette!!! ;)

kremthosthark...
Det med datakunnskaper (og så i hermetegn), vil du ikke kommentere???
Mener du at ikke Jørn sine kunnskaper på det området er så store kanskje???
Ja, det må være det du mener!!!
 
Hallo søstern

Bare for å kommentere det med datakunnskaper, man trenger vel ikke akkurat så "utrolig" mye datakunnskaper for å klare å legge kabal eller det å spille suduko på nettet, man trenger vel bare nok kunnskap til det å åpne sidene. Men de ligger vel inne på favoritter, regner jeg med. Bare for å si det dine datakunnskaper er ikke mye å skryte av.:)

Du får ha en fin dag, jeg skal nå reise hjem å legge mitt hode under puta og håpe at det blir bedre.

Brodern
 
-broder'n...
HALLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hva er dette en FREKK kommentar!!!
Håper puta de veier 5oo kg, og smekker deg skikkelig i bakhode!!!
Jeg er et data GENI bare så du vet det!!!
God bedring... ;)
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?