torsdag, desember 07, 2006

 

supermamma skal leke husmor...

Heisann sveisann… :)
Supermamma har fått unna morgenpliktene sine, og alle ungane er nå sendt på skolen.
Stressnivået var bare litt høyt her i dag,
neida… supermamma forsov seg ikke i dag også!!!
I dag fant hun bare ut at det måtte ryddes litt her, før hun satt i gang med morgenpliktene sine…
Det som ble problemet da….
var at hjernen til supermamma holdt på med litt vel mye, på engang…
Hun trillet rundt på stua og kjøkkenet og rydda, mens hun sang på julesanger…
Hvor mye er det egentlig meningen at supermammas hjerne, skal holde orden på samtidig???
Det sier seg jo selv at noe vil gå i glemmeboken!!!
Bare så synd at jeg glemte å vekke ungane… :)
Det var jo så stille og fredelig her, det eneste jeg hørte var min egen stemme…
Det var da jeg skjønte at noe manglet…
Hummm, hva i alle dager kunne det være???
Kanskje to unger som maste på meg…
Jepp, det var definitivt ungane som manglet,
og det var jo litt synd med tanke på, at det var 20 minutter til Mina skulle være på skolen… :)
Men supermamma fikk ungane opp,
Mina fortet seg å ordne seg, spiste frokost, og forsvant ut døra.
Sånn for å være helt sikker, så fikk supermamma klær på junior,
pakka sekken hans, og gjorde alt klart til å sende han ut døra kl. 9.
Det kunne jo tenkes at jeg glemte han også!!! ;)
Men nå er alle ute av huset, inkludert gubben…
Det betyr at supermamma må få unna litt flere av pliktene sine…
Men selvfølgelig ikke med en gang,
en supermamma må jo også slappe ”litt” av, jeg må jo sørge for at jeg får i meg nok kaffe og røyk først!!!
Det er ikke sundt å stresse…
jeg har hørt at det kan føre til hjerteinnfark, og det passer supermamma seg veldig for!!! :)
I går var supermamma ute og shoppet inn noen flere julegaver,
nå er julegaver til 17 personer i hus, jeg har bestilt gaver til 10 pers som venter på å bli hentet,
5 pers vet jeg sånn ca hva jeg skal kjøpe til, og 15 stk har jeg overhode ikke peiling på!!!!
Supermamma er faktisk ikke så veldig stressa enda… men det slår sikkert snart inn!!! ;)
Jeg er egentlig veldig fornøyd med meg selv i dag…
Ikke pga julegavene…. jeg har klart å smiske til meg en ny midlertidig benk i stua…
Herregud alle må jo skjønne at jeg virkelig trenger den!!!
Supermamma begynte å få litt panikk skjønner dere…
Hun hadde ikke plass til all julepynten sin, det kunne ha ført til en verdens krise hjemme hos oss!!! :)
Men nå er jo ikke det noe problem lengre…
Jeg tror jaggu meg, jeg skal få plass til alle nissene mine i år…
Men før neste jul må nok supermamma ha fått kjøpt seg nye og flere møbler til stua, for da har jeg jo enda flere nisser!!!

Ønsker dere alle en kjempe fin dag!!!
Nå skal supermamma virkelig leke husmor!!!
Klem supermamma :)

Comments:
hylflirer... ja du kan få sagt det... leke husmor... vet du hvordan leken skal lekes da???????? neinågirjegmegover... hahahahaha... Lenge siden jeg har ledd så godt.. hohoho... takk for dagens trim..

Men det er klart du må få nye møbler som står i stil til julepynten og som kan passe nissene. Bare si at nissene er som familie.... da går det så greit skal du se... hihi
 
*Har lest* (Gidder ikke skrive mer enn det, da du sikkert e i gang allerede med dine gjøremål! Du e bare SÅ flink nu og hadde du sittet ved dataen, skulle æ skrytt enda mer! *gliserbarelitt*
 
Hei jojja...
jeg er ikke helt sikker på hvordan reglene er i den leken, men jeg skal prøve å se om jeg finner det ut etterhvert!!! :)
Jeg er mester smiskeren over alle smiskere!!!
Det var bare å kikke veldig pent på Jørn, smile og forklare hvor stort behovet var for en ny benk!!!
Den er faktisk ikke så veldig pen å se på, men den skal jo bare stå der til julen er ferdig!!! hahahahaha :)
 
Til nabokjærringa, selvfølgelig sitter jeg ikke ved dataen, jeg er jo i full gang med å leke husmor!!!
Må bare finne ut hvordan leken er!!! ;)
Kanskje du kan forklare meg det???
 
må jo bare innrømme at jeg oxo mangler reglene for husmoraktiviteter......så hvis du finner det ut så gi beskjed sant;)


Burde kanskje si som ho naboen.... du ER flinke
 
Si meg- har alle nissene dine navn? De er vel døpt??

Og mine gode nissevenner, la oss kalle dem Homse og Transe, er vel snart på plass i vinudet sitt? he he he

Jeg håper å unngå flere anfall av ADHD. Det er forferdelig slitsomt når det setter i gang nemlig. Blir så trøtt dagen etter liksom.
 
Kjære debra...
Nissene mine har ikke noe annet navn enn gulleklompenissen mm
Spydigheter om mine nisser vil bli straffet på det sterkeste!!!
ADHD anfallene dine skulle nok jeg ha fått et lite snev av.. :)
 
hihihihi Supermamma du er sprø,jeg ler så jeg griner!!
Jeg kan nok desverre ikke hjelpe deg med disse reglene til husmorleken,tror ikke jeg kan den leken selv om dagen! Alt står på hode hjemme,og mannen min er sååå grinete fordi jeg ikke rekker å gjøre alt,han hater rot!!
Kanskje en idè at han hadde hjulpet litt til? Men han liker ikke å gå i butikker, og han vet ikke hvor julepynten skal stå.
Jeg er litt frustrert bare!
Sissel
 
Hallo søstern

Du trenger vel mer en en benk, du som har ca 30 banan kasser med julepynt, og de fleste av de er det bare nisser i. Jeg kan godt forså at du ikke kan reglene ved det å leike husmor. Det har du aldri leika. Du gjorde pliktene bare under tvang, akkurat sånn som "tvillingbroren" din. Men jeg kan ikke reglene jeg heller. Så det overlater jeg til noen andre.

Du får ha en fin dag sammen med homse, transe, røyken, kaffen og alle de andre nissene dine. Du bør passe på at det ikke er noen som ikke er fornøyd med plassen sin. Det kan jo bli bråk i nisselandsbyen din.

Ha en fin dag som "husmor"

Brodern
 
Hei Sissel....Kan bare si at du har min dypeste medfølelse i denne tiden!!!! Menn burde egentlig enten a. Reise bort!
b. Finne på noe nyttig å gjøre.
eller
c. Holde kjeft i denne perioden!!!
Jeg vil ikke ha noe hjelp med pyntingen, INGEN får røre nissene MINE!!! Men jeg vil heller ikke høre noe om at det ser rotete ut, eller at jeg ikke har gjort nok enda!!
 
-broder'n!
Jeg har aldri nektetfor at jeg HATER husarbeid, jeg er ikke født for å holde på med slike aktiviteter!!!!
Jeg er skapt for fart og moro!!!!
Skal nok passe på at alle nissene mine blir fornøyde jeg!!! ;)
Nå må jeg tilbake til husmor leken min!!! blæææææææ
 
Hallo søstern

Det var da fælt så aggresiv du er da. Skulle tru at noen hadde prøvd å flytte på en av nissene dine, eller kanskje det er noen som har prøvd å "miste" noen for deg.

Du får kose deg med husmorjobben din. jeg er glad for at vi bare har noen få esker, en 4-5 og det er inkl. ensken med juletrelysa.

Ha en fortreffelig dag.

Brodern
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?