tirsdag, desember 05, 2006

 

supermamma er i sjokktilstand...

Heisann…
Ny dag, nytt humør… :)
Supermamma våknet i dag ganske så opplagt…
Gubben ga beskjed i går kveld, at i dag skulle han til Oslo å jobbe…
jippi… det ville jo si at supermamma endelig, skulle få pc’n sin tilbake!!!
Glad og lykkelig drar supermamma på seg klærne, hiver seg over i rullestolen…
ny dag, nye muligheter og datarommet helt for meg selv!!! :)
Ehee trodde jeg…
I det supermamma skal rygge ut av soverommet, hører hun en merkelig lyd fra datarommet…

tatta-tatta-tatta-tatta…
Hva i alle dager er dette for en lyd???
Har spøkelsene invadert datarommet mitt???
Supermamma triller seg forsiktig mot datarommet,
lytter ved døren,
retter seg opp,
brysker seg litt,
tar tak i dørhåndtaket og åpner døra…
Hææææææ???
Hallo… når ble datarommet mitt Oslo???
Gubben snur seg og gliser mot meg, i det han gir supermamma nok et sjokk…
”eheee nei jeg blir hjemme i dag,
jeg har så vondt i finger'n jeg skada på treninga i går,
tror jeg må ta en tur til legen…”
Hææææææ???
Gubben skal til legen, helt frivillig!!!
Sist han var ”frivillig” hos legen, er nå snart 12 år siden….
Herregud, nå står ikke verda til påske!!!
Opplysningen fikk supermamma til å ta salto med hel skru, i rullestolen.
I totalt sjokktilstand, trillet supermamma av gårde for å vekke Mina,
supermamma måtte klare å samle seg,
her var det plikter som ventet,
og hun skulle tross alt pugge på dagens matteprøve, sammen med datteren!!!
Egentlig så kunne vel supermamma, bare ha oppfylt Mina sitt ønske for dagen…
Mina hadde veldig lyst å ha med seg hode til supermamma på skolen i dag…
Men isteden gav jeg henne et annet alternativ, faktisk et mye morsommere et…
Hun kunne be om å få med seg en matteprøve hjem,
og så kunne vi teste i kveld, hvor mye pappan hennes husker av sin barnelærdom… :)
Da supermamma hadde sendt av gårde ungane, så var hun litt i villrede…
Hummm hva skulle jeg gjøre nå da???
Datarommet og pc’n min var jo opptatt…
Men siden supermamma var våken,
morgenpliktene var utført, og ungane var sendt på skolen…
Da var det vel bare å finne frem røyken og kaffen da,
herregud, jeg kunne jo ikke gå glipp av århundrets begivenhet….
Gubben skulle jo ringe legen!!! ;)

Ønsker dere alle en kjempe fin dag,
supermamma skal kose seg med nissene sine i dag,
og hun venter nå spent på om en viss fyr, gidder å dra til legen… (det var ventetid der…)
Klem supermamma :)

Comments:
flirer... stakkars superduppa... jeg føler oppriktig med deg;)
Du kossen går det med julesokken din... er han på glid????
Det burde han iaffal gjør siden han har tatt datarommet ifra deg.

Klemmer godt
 
hihihi Neimen stakars lille gubbe-lille da!! hihihihi
Men det må jo være ganske ille siden han vil til lege med den!
Men unnskyld meg har han ikke vært på legesjekk på 12 år??
Hadde det vært min mann,hadde jeg tvunget han! Det er akkurat derfor flere menn dør av kreft, enn kvinner!
Kos deg på datarommet mens han er hos legen Supermamma. :)
Sissel
 
Trodde datarommet ditt _var_ Oslo jeg :-) Luften tatt i betraktning ha ha ha.

Neida, skal passe kjeften min, ellers blir det ikke mye taco på Maria del Carmen i dag tenker jeg.

Love you baby
 
Hei jojja...
Ja ikke sant det er synd på meg!!! :)
Julesokken spurte jeg han om på lørdags kvelden/natta, men kan vel ikke garantere at han husker det!!!
Men i den tillstanden han var da...
sa han, "selvfølgelig skal du få det kjære..."
Tror jeg må minne han på det igjen!! ;)
 
det må du gjøre.... for vi vet jo begge hvorfor han sa det i den tilstanden han var i... slutt å mas kjære nu vil æ sove.... hihi. hiv han ut og til legen slik at du kan kose deg med datan... hihi
 
hahaha
Denne gubben din Supermamma er mann etter min smak,vi ordentlige mannfolk,løper ikke til legen med bagateller! Du må skjønne at han nå har fryktelig vondt! Og da burde du absolutt stelle og være god mot han!
Kan faktisk forestille meg at dette datarommet ditt er like forurenset som Oslo jeg altså!
hahahahahaha
Øystein
 
Hei Sissel :)
Ja er det ikke kjempe synd på lille gubben min... hahahaha
Tror faktisk han ble skadet med vilje!!! Det var andre keeperen som skadet han!!! hahahaha
Akkurat det med kreft tror jeg jeg tar opp med han annenhver uke, det hjelper ikke!!!
Han er mann, og har litt vondt for å forstå!!! :)
 
Ja pass deg nå debra... Det blir dårlig med taco på spydige folk!!! ;)
 
Øystein!!!
Hallo!!!
Herregud du er SÅ mann!!!
Han er ikke døds syk, det er faktisk bare snakk om en finger her asså!!!
Og datarommet mitt er overhode ikke forurenset!!! :)
 
Hallo søstern

Først litt info. Du er herved registert med arbeidstittel Blond, men jeg lurer på hva firmaet heter.

Så over til den stakkars mannen din, han må ha det forferdelig siden han i det hele tatt overveier å oppsøke lege. Du kan sende han opp til meg, jeg skal på sykehuset imorra, kan sikert ta han med da, eller så kan han sikkert få være med Odin på tirsdag når han skal på Helsestasjonen for å ta "før" skole oppstarts test eller noe sånt. Han skal både til helsesøster og til lege. Men han begynner jo ikke på skolen før om over 1 og et halvt år.

Ha en fin dag. Det skal jeg med min nye pc.

Brodern
 
Stakkars mann,det må jo bety at han faaktisk har veldig vondt nå,siden han ikke pleier å gå til legen ellers!
Jorunn
 
ja da kan supermamma bare trå inn i sykepleier rollen!!!!
Gubben har brekt fingeren, han gav meg grei beskjed på telefonen at når han er hjemme, er han drit sjuk... og trenger pleie!!!!
YOHOOO
 
Skal jeg ta med den røde lakkuniformen min eller? Skikkelig lekker. Så kan dere leke pasient og sykepleier mens barna er på skolen. ha ha ha.

Raymond og jeg har ikke så mye bruk for den siden vi jobber i psyk, og da er det ikke fullt så kult å leke pas og spl, siden det ender med en av oss i belteseng.....
 
er bare innom med en styrke klem... trenger det når gubben er syyyyke.... hihi. ha en super kveld.
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?