fredag, desember 01, 2006

 

jeg tror...

G(jesp)od morgen… :)
Den kjappeste av alle kjappe er bitte litt trøtt i dag…..
Supermamma satt selvfølgelig oppe til langt på natt, for å bli ferdig med julekalendrene.
I forhold til i fjord var jeg faktisk ferdig ganske tidlig i år, det ble ikke senere enn ca. kl.01.30…
Det har selvsagt noe med at en del butikkansatte, har forbarmet seg over den stakkars rullestolbrukeren,
og at min kjære av en eller annen grunn, plutselig ville hjelpe til i år…
Hummm lurer på hva han forventer seg i lønn??? ;)
Men en ting er sikkert,
det har vel aldri vært så lett å få ungane ut av senga, som i dag…
Her var det snakk om speede gonsales…
Morgenen gikk unna i en fei,
siden begge to fikk klær i kalendergaven,

så var det heller ikke noe problem, med å få dem til å kle på seg.
Kanskje jeg skulle gitt dem klær hver dag???
Men siden vi nå har kommet til 1. desember, vil supermamma ta opp temaet tro…
Det finnes jo veldig mange forskjellige trosretninger rundt omkring i verden,
folk tror jo på veldig mye forskjellig…
Her i Norge feirer vi jul fordi vi feirer Jesus fødsel…
Eller rett og slett fordi det er en vanvittig koselig høytid!!!
Men saken er den at det er vel ikke en dag i året, at så mange nordmenn går i kirka, som på julaften.
Selvsagt er det forskjellige grunner til det,
noen går dit for å smiske med svigerforeldrene sine (nei jeg tenker selvsagt ikke på deg broder’n…),
andre sånn som pappa, var der vel kun fordi jeg sang i kirka på julaften før,
noen går dit pga den flotte stemningen,
og andre igjen, fordi de faktisk pleier å gå i kirka resten av året også.
Det finnes faktisk dem som feirer jul, uten egentlig å vite hva vi egentlig feirer..
Jeg sikter selvfølgelig ikke til gubben som spurte supermamma om dette i fjord… :)
Barn tror vel som oftest bare på julenissen, og skjønner vel ikke helt meninga med det andre styret…
At de tror på julenissen skjønner jeg veldig godt,
her kommer den kjempe snille mannen, med sekken full av gaver…
Hallo, til og med supermamma tror selvfølgelig på julenissen!!!
Supermamma er fullstendig klar over at man kan tro på masse rart…
I går for eksempel da supermamma var og hjalp mamman sin med å sy kjøttruller,
kom det en hyggelig mann, og ringte på døren der…
Denne mannen hadde direkte kontakt med Den Hellige Ånd…
Siden det var min eldste bror som åpnet, så ville han jo gjerne dele sin opplevelse med han…
Et lite tips til den snille mannen…
Tror ikke du valgte riktig mann å dele dine erfaringer med…
Denne mannen hadde våknet en morgen, av at en stemme pratet inni hodet hans…
(eheee hvor er de hvit kledde mennene når man trenger dem..)
Han fikk beskjed om at han levde et syndefullt liv, og ville rase strake veien ned til helvete..
Han hadde i tillegg sliti med en skulder som hadde godt ut av ledd…
(hummm det sliter jo supermamma med også…)
Stemmen hadde sagt at nå ville den bli bra,
han hørte et kraftig smell i skulderen (eller hode???), og vips så var han helt bra gitt!!!
Hummmm, stemmen i hodet mitt sier aldri sånt til meg???
Supermamma har i den forbindelse funnet ut,
skal hun bli helbredet, så må hun nok synde mer,
eller så er jeg for blond, til å skjønne hva stemmene i hodet mitt sier!!!
Noen tror faktisk bare på så selv…
Andre igjen tror på vetter, tusser, troll og underjordiske vesener…
Supermamma har til og med en venninne som (i allefall i fylla engang) trodde på Margit Sandemo…
Men Monica…
Jeg vet ikke om det stemmer at Lucifer kun er en misforstått engel…. :)
Man kan tro på så mangt,
akkurat i dag, så tror jeg det vil smake sinnsykt godt med noen øl… ;)

Ønsker dere alle en kjempe fin dag og helg!!!
Klem supermamma :)

Comments:
åååå såååå søt du er....Jeg tror oxo på nissen... for den er med på å gjøre folk så snill når julen nærmer seg;)
Det er så godt å lese her hos deg... for du får meg til å hylflire... skikkelig latterkrampe... Igår da du var hos mamman din leste jeg det noe av det gamle du har skrevet....God jenta..... Ha en superduper dag.

kuoseklem
 
å du jeg tror oxo på ho margit sandemose... påstår du at ho tar feil????? neimen snufs...
 
Hei jojja...
Ja jeg er jo bare såååå søt.. hahaha
Selvfølgelig tror jeg på nissen, det gjør vel alle!!!
Godt at du får brukt magemusklene dine litt... og husk at en god latter forlenger livet... ;)
 
Her var det også glede over kalender. Morsomt å se at de blir så fornøyde.

Nå- lagde du en ekstra rull til meg da? Med pene X-sting?
 
jojja...
Selvfølgelig påstår jeg IKKe det, jeg kan jo verken bevise det ene eller det andre...
Ja uten om at nissen finns da, han har jeg jo sett med mine egne øyne!!! :)
 
Hei debra...
Vet du hva????
Noen av kjøttrullene som jeg lagde ligna veldig på noe stooort, langt og tjukt noe....
Hummmm hva var det det minna meg om igjen???? Nei jeg husker ikke, jeg er så blond!!! hahaha
Jeg brukte for det meste hardangersøm i går jeg da... :)
 
Det minnet deg om den monsterpikken nabokjerringa di hadde så dilla på. ha ha ha ha. Du prøvde vel å sy deg en dildo går jeg utifra. ha ha ha ha ha.

sussogklem
 
hihihi Supermamma da,har du ikke skjønt hvem som prater inne i hodet ditt enda! Du burde jo absolutt å ta en samtale med denne mannen,kanskje han kan gi deg noen gode tips. hihihihi
Jeg tror egentlig på litt av hvert jeg,men på julenissen og Margit Sandemo vet jeg nå ikke helt.. :)
Ha en kjempe fin helg.
Sissel
 
Hallo søstern

Først til dine kommentarer i går om at jeg skulle vært der for å lære å sy kjøttrull. Bare for å informere om det, jeg sydde det forrige fredag, vi smakte på de i går, de smakte helt herlig. Dette er 4 året jeg syr. HaHA Velkommen etter.

Så over til kommentaren om kirkegåing. Det blir nok ingen tur på undertegnede på julaften, er for redd for helsen min. Tar ikke sjanse på at hue skal parkere før nissen kommer. Jeg må da være der da.

Kos deg og ha en fortsatt fin dag.

Brodern
 
-debra...
Det er supermamma vi snakker om nå asså...ikke DU, din grise jente!!!
Jeg hadde vel aldri sett for meg noen monster pikk!!!!
Jeg klarer jo nesten ikke å skrive ordet pikk uten å rødme!!!
 
-Sissel...
Hæææææææ tror du ikke på julenissen???????
Pass deg nå ellers så får du ikke julegaver, det er bare vi som er snille som får det asså!!!!
Jeg vurderer faktisk sterkt å ta kontakt med den snille mannen, kanskje jeg hadde fått oppklart både det ene og det andre... :)
Ha en kjempe fin helg du også ;)
 
Kjære broder'n...
Vet du hva det forundrer meg overhode ikke at du kan sy kjøttruller (hosthomohark..) :)
Hva skal du ikke være med svigermor og svigerfar i kirka, men i herrens navn da, du ofrer vel helsa de får deres skyld vel??? hahahaha
Ha en kjempe fin helg!!
Gi nevøene mine en knuseklem fra verdens beste tante!!! :)
 
heia snuppa... lurer meg inn på datan og gir deg en kjempeklem... sniker meg ut... phhh mamma så meg ikke;)
 
Jaaaaaa, god advent og god helg :-)

Mmmmmmmilla :-)
 
kommer trampende inn... hallo og god morgen... Kan ikk ligge å dra deg hele dagen heller... juhu....
Fin dag til deg superduppa...
kuoseklem
 
Heisann Milla..
God helg og god advent til deg også!!! :)
 
Kjære jojja...ikke tremp så hardt!!!
Jeg er våken nå!! Det er sååååå deilig å sove lenge... mmmmmm :)
 
Kjære mannen til superduppa!

Jeg må bare få sagt at jeg synes det er kjempe synd at anja ikke får noen adventskalender til deg, spesielt den som hun ønsket ifjor.... men nok om det.
Men alle menn med ei slik god kone som anja fortjener virkelig en julesokk, i den julesokken skal det være godteri, juleblad og en liten presang som betyr litt spesielt... Sånn da har jeg gjort mitt. Får du ikke noe nå... ja da vet ikke jeg.

Koseklem
 
jojja da!!!!
Det høres ut som det er han som fortjener julesokk ikke jeg!!!!
 
ÅÅÅÅ det var en skrive feil der... av deg ikke til deg. Men jeg har hørt at han er så klok at han skjønner det;)
 
det er jo du som er den perfekte kone derfor fortjener du det;)
 
hahahahahahaha jojja den rodde du fint i land...var kanskje litt ute med motorbåt også!!! ;)
 
nå har jeg sendt mail til deg... akkurat nu skriker sofan på meg... kommer senere å ser til deg. Klem
 
jojja du kunne bare brukt den adressen og lagt meg til msn din!!!!
 
Julesokk? Det er vel helst noe MANNEN til supermamma skal få??? Eller? ha ha ha ha
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?