mandag, desember 11, 2006

 

helgens strabaser...

God morgen der ute i dritt været… :)
Supermamma er veldig fornøyd med at hun ikke skal bevege seg utendørs i dag,
jeg kan jo risikere å bli våt,
for alt jeg vet, så kan det godt tenkes at jeg krymper i regnvær… :)
Det er på sånne dager hvor det blåser såpass kraftig,
at supermamma og gubben har litt kvaler med å sende junior ut…
Vi ser liksom for oss at vinden tar tak i han, og sender han av gårde… :) hihihi
Supermamma er litt små sliten i dag,
men jeg trøster meg med, at det sitter folk rundt omkring på forskjellige steder,
som nok er enda mer sliten enn det jeg er…
Selvfølgelig sikter jeg ikke til verken debra eller gubben…
Jeg tenker heller ikke på de av venninnene mine,
som helt sikkert tok den helt ut på lørdag, da de feira bursdagen til Monica… :)
Det gjør egentlig innmari godt å tenke på, at de sikkert har det myyyye verre en meg!!!
Debra og gemalen hennes holdt årets julebord på lørdag,
og for å si det sånn, så var det vel egentlig nok med alkohol der!!!
Vi som var smarte nok til å komme før gløggen skulle serveres,
fikk begynne festen med den berømte sprit-geleen til debra…
Det er bestandig godt med litt ”mat” i magen, mens man koser seg med noen øl før middag…
For noen, så ble det kanskje litt mange øl og gløgg før middag,
vi trenger ikke å komme nærmere inn på hvem noen er… :)
Men i den anledning så kan vi skylle på Vibba…
Hun skulle sette på potetene, men glemte det!!!
Da sier det seg jo selv at noen rakk å få i seg ganske så mye øl, gløgg og sprit-gele…
Men da maten endelig ble servert, så skjedde det noe rart…
Vi satt ved et langbord, som gikk fra kjøkkenet og inn i stua..
De som satt seg på kjøkkenet satt der så prektig og fint, ja nesten litt dannet???
Mens de som havnet i stua…
tja… dannet, åssen bil er det á???
Skulle tro at vi var på to forskjellige fester…
Supermamma oppførte seg selvfølgelig like pent hele kvelden,
som den lille prinsessa hun er oppdratt til å være,
satt hun der og nippet til drikken sin, med bena i kors, og hendene pent i fanget… :)
Verre var det vel med vertene og andre gjester…
Det er helt utrolig hvor mye alkohol man kan få i seg, på kortest mulig tid…
Noen er jo litt ”tøffere” enn andre, men de sovner jo egentlig ganske tidlig,
nei, jeg sikter absolutt ikke til debra og gubben…
At dere sovnet, hadde helt sikkert ikke noe med alkohol inntaket å gjøre!!! ;)
Nok en gang ble det et uforglemmelig julebord, ja for oss som husker noe av det i hvertfall!!!

Ønsker dere alle en kjempe fin dag,
nå skal supermamma pynte litt mer til jul, og kose med familiens nye medlem.
Vi har adoptert fjærballen Nisse…
Og i likhet med resten av familien, så er han nok ikke helt vel bevart…
Klem supermamma :)

Comments:
Hallo søstern

Det er godt at du er så "prektig", det må jo være noen som er det og, selv om jeg aldri har opplevd den siden fra deg.

Nei nå må jeg ta inn avtalen min, sånn at jeg kan begynne å flytte til nytt kontor.

Ha en fortreffelig dag. Håper at det er noen av gjestene som har det like jævlig i hue som meg, og jeg har vært edru hele helga.

Brodern
 
Halloen i dritværet;)

Ja her regner det kattunger idag, og jeg måtte selvfølgelig ut å gå. Jentungen ville først ikke i barnehagen og jeg ble kjempe letta, men neida siden jeg sa ja... da ville hun heller i barnehagen. sukk...
Godt at du er i knallform etter helga.... hihi
 
Hei
Hihihi du har vært ute å ranglet igjen ja!
Jeg ler så jeg griner, lille prinsessa gjør vel aldri noe galt!!
Kan tenke meg at det er derfor du er så sliten nå.. :)
Kos deg med fjærballen og nissene dine.
Sissel
 
broder'n...
Syns det er skikkelig synd at du er blitt plaget med altzheimer så tidlig...
men men...
vi får ta det som det kommer, og heller minne deg på ting etterhvert som vi oppdager flere ting du har glemt... ;)
Du får ha en fortreffelig dag du også!!!
Jeg koser meg med å pynte til jul, mens jeg har lille nisse flygende rundt meg, som absolutt skal kose hele tiden!!
 
Heisann jojja...
Så hyggelig at du har fått deg litt frisk luft i dag da...
Det har sikkert det blonde hodet ditt veldig godt av!!! hahaha
Det er bare såååå deilig å være inne når det er drit vær ute!!!
 
Hei Sissel..
Jeg har jo ikke ranglet, en prinsesse rangler ALDRI!!!
Ja i allefall ikke denne prinsessen!!! ;)
Jeg koser meg som bare det her jeg, så du får kose deg med ditt du også..
 
Heisann Supermamma
Du har vært ute å kost deg i helgen ja!!! Du er ikke alene om å være sliten i dag,tror jaggu meg hele konyoret er like sløve i dag!!!
Lykke til med husarbeidet,det er vel kanskje ikke den perfekte dag for det men.... hahahaha :)
Øystein
 
Mitt blonde hode hadde klart seg kjempe godt uten noe luftetur... hihi. Men det hadde godt av at hu emilie gikk i barehagen... hihi
 
Heisann Øystein...
hahahahaha konyoret???
Hva i alle dager er det for noe Øystein??? Tror kanskje du skal sette den flaska tilbake i skapet eller skuffa nå!!! Det er mandag i dag, og da drikker vi IKKE!!!! :)
 
-jojja...
Er det ikke deilig å få ungane ut av huset en gang i blant???
Syns det er nydelig selv!!!
Men jeg tror fortsatt at det blonde hodet ditt hadde godt av det!!! hihihi ;)
 
Jeg var på årets fuktigste julebord i helga,det vart fra torsdag til søndag!! Jeg er knust!! Jeg er alt for gammel for sånt noe har jeg skjønt!! Det verste er at konemor ikke gir meg noe sympati engang!
Vegard
 
Neimen Vegard... :)
Så hyggelig å se deg her igjen da!!! ;)
Stakkars lille Vegard, her skal du få masse sympati i bøtter og spann!!! Klart det er synd på deg, vet ikke kona di hvor grusomt jævlig det er å være fyllesyk!!!
Nei huff stryker deg over kinnet og rusker deg forsiktig i håret...
Stakkars Vegard gutten!!!
Sånn, nå var jeg vel flink!!! :)
 
Jeg var ikke sliten på søndag jeg!

Jeg var KNUST!!!!

Men det var deilig å sove med mannen din mens jeg hadde hodet på fanget til en annen mann Hvor var min mann??? Mener å huske at han fiklet med et blondt hode..... Ikke DITT vel??? næææææ

ha ha ha. Tenk at noe så uskyldig kan se så grisete ut på trykk. ha ha ha

Men jeg må nok ennå trene mer hvis jeg skal fikse Jæilo! Øve øve jevnt og trutt og tappert det er tingen!!!
 
debra...
En ting er sikkert!!!
Du trenger masse trening før vi reiser til Geilo!!!!
Hva er det jeg hører for noe???
Ropte du på elgen mens vi andre satt og koste oss med alle den gode sprit-geleen din???
Fysj á meg!!!
Alkohol misbruk!!!
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?