onsdag, desember 06, 2006

 

en super duper dag...

God morgen der ute… :)
Supermamma har en super duper morgen…
Selvfølgelig var det ikke så supert å forsove seg, det blir det bare stress av…
Stressnivået øker en smule når man mitt i stresset, oppdager at junior ikke har gjort leksene sine…
Markus hadde selvfølgelig verdens beste grunner, til ikke å ha gjort akkurat denne leksen!!!
Leksen var å tegne juletre, for så å klippe dem ut og lime dem inn i en bok.
Supermamma skjønte selvfølgelig hvorfor ikke leksen var gjort, med en gang han forklarte det…
”Du skjønner det mamma,
at først så bestemte jeg og Martin oss for at vi skulle utsette, akkurat den leksen.
Men når Martin dro,
ble jeg så opptatt med andre ting, og da bare datt den lekseplanen ut av hodet mitt…
Og en annen ting mamma…
Du vet at ikke jeg tegner noe annet enn Star Wars om dagen,
og fordi jeg har arvet skavankene til pappa,
så har jeg jo veldig vanskeligheter med å holde i en saks, og klippe…”
Det å blande inn skavankene til pappan, reddet vel junior ut fra hele lekse knipa…
Supermamma trillet seg fort inn på kjøkkenet, før hun knakk sammen i krampe latter… :)
Etter å ha sett hvordan han holder i saksa, så må jeg faktisk si meg enig i at det ikke så lett ut…
Markus sine fingre bøyer seg feil vei,
og han holder faktisk saksen fast ved å bøye fingrene feil vei, og holder da saksen i ytterkant…
Herregud for noen gener gubben har gitt fra seg…
enda bra at supermamma har fylt på med noen gode, og velfungerende gener!!!
Junior er jo en liten sleiping…
For å bli fortest mulig ferdig med leksene, så deligerte han bare leksene sine på de rundt seg!!!
Mina tegnet og klipte ut et juletre, Martin tegnet og klipte et,

og supermamma tegnet et som junior selv klipte ut.
Han var meget fornøyd med sitt eget arbeid, og trasket glad og fornøyd avgåre til skolen.. :)
Supermamma var også meeeeget fornøyd, da hun så ungane forsvinne ut av døren…
PHU…
Supermamma var helt alene,
kaffen sto ferdig traktet, og det var masse røyk som ventet på meg.
Ingen okkuperte datarommet,
pc’n min smilte mot meg mens den lokket meg til seg…
”kom å ta meg, stryk på meg, trykk på meg…
åååå supermamma kom å lek med meg…”
Jeg var ikke vanskelig å be i det hele tatt… ;)
Tenk supermamma kan høre på akkurat den musikken hun vil,
hun trenger verken å høre på de pling plong lydene fra gubbens ”musikk”,
eller høre på stønne lydene fra den stakkars mannen, med den brekte fingeren… :)
åååååå, dette skal bli en virkelig super duper dag!!!!

Ønsker dere alle en like nytelses full dag som det jeg skal ha!!!
Klem supermamma :)

Comments:
skratter.... du er meg ei fin ei...

Klart guttungen har arvet alle de gode egenskapene eller gener om du vil i fra deg... en riktig sleiping er han... hahahaha... ha en strålende røykeinnedag.

koseknuseklemm
 
Hei Supermamma.
Så flott å høre at du har en super duper dag da,kan tenke meg at det er deilig å slappe av alene hjemme.
Sønnen din er bare helt herlig!!! ;)
Sissel
 
jojja.. :)
Ja selvfølgelig så har ungane fått alle de gode genene mine, det skulle da bare mangle, jeg gir jo ikke fra meg noe dritt!!! hahahaha
Men akkurat det med fingra, så er det faktisk en skavnak som kommer fra pappan og hans familie!!! Ikke nok med at en unge har arvet det, men begge to faktisk!!!
Jeg stor koser meg, drar i meg den ene røyken etter den andre her!!!
Du da???
Du må vel ikke gå ut for å røyke vel jojja??? hahahaha
 
Sissel, det er rett og slett heeeeeeerlig!!!! Sitter å hører på P4 og stot koser meg!! ;)
Ja ikke sant han er herlig!!!
Han ligner på mamman sin skjønner du!!! :)
 
Tja. Mina har nok arvet noen egenskaper fra mammaen sin hun også. Markus er litt mer filosofisk anlagt (fra mormor?) mens Mina har den litt skarpe tungen. Jeg hørte henne nok da hun ønsket sin far godnatt i går.... Så- genskylda skal vel godt fordeles tenker jeg...
 
Hallo frøken,

Stakkars unger! har de foreldra da he he...

k
 
debra....
Genskylda skal vel godt fordeles???
Regner det som en selvfølge har du her mener at de gode genene kommer fra mamman og de dårlige fra pappan, det er liksom sånn vi valgte å fordele genene våres!! Og en annen ting, nå har jo jeg overhode ikke noen dårlige gener, jeg er jo rett og slett perfekt!!! :)
 
Kjære k...
Du mener vel, stakkars de ungene som har den pappan!!!! :)
 
Selvfølgelig he he....
Det er nesten utilgivelig og ta med deg i den sammenhengen!!!

Du er som meg!! Helt perfekt!

K
 
Kjære supermamma!
Jeg flirer meg i hjel av denne guttungen din,jg er sikker på at det må bli noe stort av han!! Han klarer jo å utnytte enhver situasjon til sin fordel,helt fantastisk bra! Må jo si at jeg synes det er litt dårlig gjort av faren å bare gi fra seg dårlige gener da! hahahahahaha
Øystein
 
Hei igjen k...
"Du er som meg!! Helt perfekt!"
Jepp, det er sikkert og visst!!! :)
 
Hallo søstern

Bedre sent enn aldri.

Jeg husker en blogg her tidligere hvor du beskyldte modern og fadern for å ha gitt deg dårlige gener, det er utrolig hvor lett man glemmer. Men det er vel fordi du er BLOND. Snakkes

Bordern
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?