fredag, desember 08, 2006

 

det 11. bud...

God morgen… :)
Det er endelig fredag igjen, og det betyr helg!!!
Supermamma skal pynte mer til jul,
men hun skal også slappe av, kose seg, feste, drikke, drikke, spise, drikke, feste og drikke litt til….
ååååå dette kommer nok til å bli en superhelg…
Kanskje ikke det blir en så veldig fin mandag…men det er jo leeeenge til!!! :)
Men i dag er det fredag, og da spør supermamma seg selv…
Hvor lenge var Adam i paradis???
Sikkert ikke så mye lengre enn supermamma…
Nå har supermamma vært i ”himmelriket” i 2 dager…
ja om ikke akkurat i himmelriket,
så har jeg i hvertfall vært alene hjemme noen timer på dagen,
og jeg har fått hatt pc’n min, helt for meg selv!!!
Men hva skjer i dag???
Jo selvfølgelig så skal gubben plutselig ha hjemmekontor igjen….
Hva er dette for noe???
Drikker han så mye kaffe på jobben eller er det det,
at han spiser så mange blyanter, penner, viskelær og teip,
at ikke jobben har råd, til å ha han på kontoret hans hver dag???
Supermamma prøvde ut en ny taktikk på han i dag…
Noen som tror det hjalp???
Nei det gjorde ikke det!!!
I det vekkeklokka mi ringte i dag, så tok han tak i den, og slo den av…
En ny regel bare datt ned i hodet på supermamma…
Det var bare en super bra idé, og en kjempe flott ny husregel!!!
Den som slår av vekkeklokka, må stå opp og utføre morgenpliktene… :)
Han gikk ikke på den, for han hadde ikke hørt om den før…
Herregud a, det hadde da ikke supermamma heller….
For alt det jeg vet så var det kanskje en regel fra gud, kanskje dette var det 11. bud…
Når jeg tenker meg litt om, så tror jeg faktisk at det er det!!!
Det er jo nesten litt nifst å tenke på…
Hva i alle dager kommer til å skje med gubben min, når han en dag vandrer heden???
Det kommer jo til å gå strake vegen åt helvete med han…
Han følger jo ikke Guds bud engang, han prøver ikke å følge dem engang…
Hva er det for et svar…
”nei det har jeg ikke hørt om før…”
dhaa… akkurat som han husker de andre 10 buda… ja jøss!!!
Men supermamma derimot…
som den trofaste disippelen hun er,
hoppet hun ”våken og opplagt” ut av senga,
trillet inn på kjøkkenet,
og utførte morgenpliktene mens hun glad og fornøyd, trallet og sang på julesanger… :)
Ja supermamma vet å nyte morgenene gitt…

Men nå skal supermamma nyte resten av dagen,
her skal det spilles julemusikk, mens supermamma venter på nisse invasjonen…
Ønsker dere alle en kjempe fin helg!!!
Klem supermamma :)

Comments:
god morgen søta;)

Ja nu skal vi sette igang å lage julepynt... jippi;)

Kos deg masse i helga det er endalenge til mandag..... si til gubben at han skal få en overraskelse hvis han drar på kontoret... hihi


God klem
 
Jeg tror jeg skal lage en strålende dorullnisse til deg jeg. Jeg er jen racer på dorullnisser nemlig.

Forøvrig er jeg helt knust i kroppen etter en fantastisk konsert.

Og mer knust på søndag akter jeg å være!!! Burde nesten vurdere å ta fri mandag også egentlig.
 
Når skal det slå dæ at du i morrest med viten og vilje (igjen) brøyt ett av buda? Riktig nok et bud ikke æ heller hadde hørt om før, men alt utvikler sæ jo med tia; ti bud e nu 11 bud....Ja koffor ikke! Slettes ikke dumt å lage nye bud etter som ka som passer oss best......*flirer*
 
Hallo søstern

Jeg som trodde ditt 11 bud var du skal ikke nyte andre alkoholholdige drikkevarer enn Aass Bayer, Aass Juleøl osv. Så dette må vel være det 12 bud, eller???:)

Du får ha en fin dfag og fin helg, jeg avslutter nå dagen. Orker ikke lenger. Bytter gjerne bort hue med noen helt frivillig.

Brodern
 
Og en SuperHelg ønskes til SuperAnja i anledning denne supre førjulstid med alt det byr på av supre strabaser :-/

God helg!!!!!
Mmmmmmmilla :-)
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?