tirsdag, desember 12, 2006

 

bare litt trøtt...

Heisann… :)
Ja da har vi kommet til dag nummer to denne uka, herregud blir det aldri helg eller???
Supermamma nærer et sterkt ønske om å få sove leeeenge…
Det eneste som redder meg nå om dagen, er at jeg vet at det nå snart er ferie!!! :)
Supermamma kom seg vel egentlig ganske uproblematisk ut av senga i dag,
og det påtross av, at det ble ganske seint før hun kom seg i seng i går/natt….
Denne gangen som de fleste ganger før, så var det heller ikke supermammas skyld….
Denne gangen var det gubben sin skyld!!!
Han tvang supermamma til å sitte oppe,
for å se han spille et voldelig spill på 360…
Supermamma med sine skjøre nerver og redsel for å si i mot folk,
turte jo ikke noe annet enn å sitte pent i stolen sin,
musestille, livredd for å forstyrre han… ;)
Heldigvis så hadde jeg sudoku’n å trøste meg med!!!
Men selv om det ble sent, så ”spratt” supermamma ut av senga i dag…
Nja spratt og spratt, greit nok så var vel det kanskje en ”liten” overdrivelse,
men hun kom seg i allefall ut av senga,
fikk på seg klær, og fikk unna morgen pliktene sine.
Etter et lite fall på bade i går, så var Mina nok engang å se på krykker i dag,
fallet gav ca 8,7 i stil,
det var ikke helt reint,
men bra nok til å få en kraftig hevelse og et blått merke, på lår/hofte…
Smellet og skriket kan vel heller få sånn ca 9 blank… :)
Men med godt humør, hoppet hun seg av gårde til skolen…
Junior slang seg godt til rette på sofaen, da søstra forsvant ut døra,
i det jeg triller mot datarommet roper han etter meg,
”mamma hvis du skulle glemme meg, så gjør ikke det så mye asså,
jeg kan godt holde Nisse med selskap i dag…”
Njaaa sjansen for å glemme å sende junior på skolen, er vel ikke akkurat høy…
Men selvfølgelig er det lov å håpe!!!
Men nå er alle ungane sendt av gårde, det er bare lille Nisse og meg igjen her.
Så nå er det tid for å røyke og drikke kaffe,
før jeg må ut i stua å holde den selskapssyke hårballen vår, med selskap!!
Jeg trodde ikke at det var mulig, at et så lite krek kunne bli så fort bortskjemt.
Han er jo så selskapssyk at han nekter å sitte i buret sitt, setter vi han der mot hans vilje,
lager han bare faenskap…
Hummm skulle tro det var mamman min som var her… :)

Ønsker dere alle en kjempe fin dag,
jeg skal fortsette å pynte til jul, og kose med Nisse.
Klem supermamma :)

Comments:
Supermamma da!!
Du kan ikke gi poeng når datteren din detter å slår seg!!
Fy deg,skamme deg burde du gjøre. hihihi Du er søren meg gal!!
Kos deg med den lille fjærballen,som jeg er helt sikker på hvor han har fått galskapen i fra!
Sissel
 
hylflirer... du er ikke sann du anja.... Tror kanskje han ligner litt på deg den der hårballen..... hihi.. Vet du jeg tror heller på bror din jeg, for jeg tror ikke du er uskyldig og unnerdanig som du skal ha det til... jeg heller mot at du er sååååå glad i han jørn at du bare ELSKER å holde han med selskap.....

koseknuseklem
 
Sissel :)
hæææææ kan jeg ikke gi poeng???
Men det gjør dem jo alltid når det er stupekonkuranser!!!! hahahaha
Jeg skammer meg skikkelig, skikkelig, skikkelig mye!!!!
Fy Anja, slem Anja, grusomme Anja...
hahahahaha nå føler jeg samvittigheten komme tilbake!!! ;)
 
Har du samvittighet da?????? latterkrampe........
 
Kjære jojja...
Broren min lider av altzheimer, det er veldig trist at dette har oppstått i en så tidlig alder, men vi gjør så godt vi kan og støtter han gjennom fantasiene hans!!! hahahahaha
Lille Nisse har nok desverre blitt preget av Jørn og ungane våre... Du skulle sett han tryne bortetter gulvet, da han prøvde å løpe...
hahahaha han ligner absolutt på Jørn og ungane!!!!
 
Supermamma
Jeg føyer meg litt etter Sissel i dag jeg!!
Du lo vel ikke da datteren din datt og slo seg??
Stakkars liten da,det gjør fryktelig vondt det altså!!
Du er søren meg skikkelig syk noen ganger,men fy f hvor du får meg til å flire!!
Fjærballen Nisse ligner absolutt på deg,det er jeg helt overbevist om!
Øystein
 
jojja..
hummmm samvittighet????
jeg????
Selvfølgelig har jeg det,
det er nabokjerringa sin samvittighet som ble kutta samtidig med navlestrengen!!!! hahahaha
 
anja.... har jo hørt at det er genetisk..... hihi så det kan jo være du som har det...hihi
 
Neida jojja...
Det er ikke jeg som lider av det!!!
Broren min har vært skada nå i åresvis, han er så hardt skada at han til og med har flyttet opp til Barteland!!!! hahahaha
 
stakkars nabokjerringa... som ikke en gang kan komme inn hit å forsvare seg pga det der trådløsenettverket... hihi jeg får gjøre det da. latterkrampe
 
Herregud jojja...
Henne er da ikke noe synd på...
Tenk heller på familien og omgangskretsen hennes...hahahahaha
 
hahahaha... det er virkelig.... SYND.... på dere
 
Hallo søstern

Du må jo tenke på at det må være noen fornuftige personer her oppe. Kan du tenke deg åssen det skulle vært her om ikke jeg hadde vært her og vist de veien, de vet jo ikke bedre enn å holde med et bartelag.

Så i forhold til min såkalte altzheimer diagnose som du slenger rundt med. De har det ikke vondt, de er bare åndsfraværende, glemsomme og fjerne - Ja sånn som deg, og kanskje litt som resten av familien, men det er jo bare sånn vi er. Det er jo noe vi har arva fra modern.

Min diagnose har mye tøffere navn: Trigeminusnevralgi og så kan jeg i tillegg aknskje ha Clusterhodepine (eller noe sånt) og migrene av en eller annen type.

Ha en fortreffelig dag. Nå tar jeg kvelden.

Brodern
 
Trudde dåkker virkelig at æ ikke skulle komme inn å forsvare mæ? Stakkars naive fjols! *rå latter*

Æ ble faktisk født med samvittighet og beholdt den nok til.....ja...skal vi si til æ begynte på ungdomsskolen?! Men en dag, skjønner dåkker, ble samvittigheta så syk at den døde!


Så! Da va den saken oppklart! *gliser*
 
Kjære broder'n!
Huff av meg glemte du nå igjen at du har altzheimer...
huff og huff, ikke vær lei deg du, det går så bra atte!!! ;)
 
Kjære nabokjerring...
hummm jeg er faktisk ikke helt sikker på om dette stemmer, tror nesten jeg må høre med min innformant på dette området nå... Mamman din forteller alltid sannheten!!! :)
 
Anja Anja Anja. Anja Anja Anja Anja.

Poenggi et fall av de grusomme. Hvorfor er jeg ikke overrasket???

Skal gi deg poeng når du tryner så jæ.... på snørra på Geilo. Tro du meg.
 
neimen debra da...
Jeg kommer da aldri til å tryne på Geilo!!! Ja hvis ikke du har tenkt å dytte meg ut av rullestolen da???
;)
 
SuuuuuuuuuperAnja!
God, goood jul til deg og dine :-)

Måtte nissen besøke dere alle, da jeg er helt sikker på at dere har vært kjempesnille i år!

Klem Mmmmmmmmilal :-)
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?