fredag, september 29, 2006

 

supermammas perfekte barn...

God morgen… :)
Det er endelig fredag….og snart høstferie!!!
Supermamma er super trøtt i dag,
det kan selvfølgelig ha noe med, at hun stort sett har vært våken i hele natt…
ikke engang VG gidder å hjelpe meg til å våkne!!
Finnes det ikke noen nyheter som er viktigere, enn det møkka laget fra Barteland???
Den nyheten har nå stått øverst på forsiden på VG nett siden i går kveld!!!
Supermamma begynner faktisk å bli både drit lei, og sterkt deprimert av å se på den!!!
Er det ingen av politikerne våre som har fått noen trusler i dag???
Det må da være et eller annet menneske i Norges land,
som kan forbarme seg over supermamma,
finne på noe skikkelig kødd, så vi får skifta ut den jævla overskriften!!!
Supermamma begynner til og med å angre på at hun sendte ungane på skolen i dag…
Det var faktisk mer underholdene,
å høre junior og kompisen hans diskutere hvordan de og kroppen deres, ville forandre seg når de kom i ungdomstiden…
Eller som junior så alvorlig sa det…
Martin det heter puberteten!!!
Martin var i dag sterkt opptatt av at når de nådde denne perioden i livet…da ville mye forandres!!!
Du er vel klar over at vi kan bli skikkelig stygge asså Markus…(Martin har en tenårings søster…)
ååååå, hvorfor i alle dager tror du vi kan bli stygge??? spurte Markus litt usikker.
Har du ikke sett hva de får i ansiktet sitt eller???.
Martin sine øyne lyste av sensasjonslyst i det han fortsatte…
De får sånne røde prikker i hele ansiktet sitt asså.
Supermammas snusfornuftige sønn så på kompisen og ristet lett på hodet…
Martin, det heter kviser, og det er ikke sikkert at vi får det engang…
Okei, men hvis vi får det Markus, da må vi være skikkelig smarte og ikke klemme på dem!!!
Markus så helt sjokkert på Martin, og svarte med et grøss…
Unnskyld meg Martin, men nå syns jeg du er litt ekkel….
tror du jeg vil ha sånt gørr på fingrene mine eller…
nei herregud, må de klemmes på, så kan mamma gjøre det!!!!
Hallo!!!! ÆSJ!!!
Og når ble det en jobb for supermamma???
Supermamma fant ut at dette er en samtale som må taes opp igjen, på et senere tidspunkt!!!
Guttene pratet ivrig videre om denne ungdomstiden…
Men du Martin, en ting må du love meg…..
når vi kommer i puberteten og blir sånne ungdommer….
da må vi oppføre oss pent altså….
sånn oppførsel som det er på disse ungdommene nå til dags er ikke akseptabelt…
de kaster søppel fra seg på gata, roter og de driver og banner og tagger også!!!
Sånn skal aldri vi to bli…sant det Martin???
Martin sitter og tenker en stund, ser litt ettertenksomt på kompisen sin…
ehhhhh, nei jeg tror ikke vi trenger å oppføre oss sånn, det er vel kanskje ikke så smart!!!
Hummmm det er det supermamma alltid har sagt….hun har perfekte barn!!! :)
En perfekt mamma….
med perfekte barn…
enn så lenge…. ;)

Ønsker dere alle en kjempe fin dag, helg og høstferie…
Nå skal supermamma hoppe i dusjen, for å bli med megakrapylet i nabohuset i parken…
der skal supermamma få innføring i ”Vepsens historie…” grøss og gru!!!
Klem supermamma :)

Comments:
hihihihihi
Er det ikke herlig bare å sitte å høre på diskusjonene som kan foregå mellom unger. De sier det mest utrolige! Så herlig og snus fornuftig sønn du har,da gjenstår det bare å se om han blir en like fornuftig "fjortiss"...herlig!!
Ha en fin dag og helg,men hva er dette med høstferie?
Er det noe vi alle skal ha? ;)
Sissel
 
HAHAHAHA En fornuftig gutt du har Supermamma,la kvinnfolka gjøre alt som er guffent!!! :)
Men det blir jo absolutt spennende å se om han forblir like fornuftig!
Men hva er det du har så mye i mot Norges topplag Supermamma?
Rosenborg er jo Norges absolutt beste fotball lag,og har vært det i åresvis!!!
Vegard
 
Du er ikke redd for at Markus skal bli skikkelig nerd da?

Herregud, det er vel bare bra for unga å tagge litt, hive sneiper, smugrøyke, naske litt penger, banke opp drittungene i nabolaget, lese dagboka til søstera si.

Ha ha ha.

Neida, jeg tror ikke Markus blir annet enn en vakker, flott ung mann som kan både strikke, sy og bake, og vet hvor moppen står. Kanskje til og med gir sin mor blomster i blandt....

bleurgh.
 
Ååååå herregud som du banner i kirka, Vegard! Ho e jo halvt bergenser! Skjønner? *flirer*
 
Å HERREGUD, BLE PLUTSELIG VELDIG KVALM HER!!!!
ÆSJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JEG TRODDE JEG LIKTE DEG VEGARD...NÅ HAR DU ØDELAGT HELE BILDET AV DEG SOM EN FORNUFTIG OG OPPEGÅENDE MANN!!!!!!!!!!!!!!!!!
ROSENBORG ER ET BEDRITENT MØKKALAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PHUUUU!! Da var det sagt!!!!
 
Kjære verdens beste venninne...
Hvorfor i alle dager skal Markus vite hvor moppen står????
Han betaler jo bare deg for å ordne, rydde og vaske for han!!! hahahahaha
 
Hrmpf. Du har rett. Neste gang skal jeg loppe ham for mer en hundre kroner. Banna bein! En krone pr ting som ligger på gulvet tenker jeg er passende betaling.

Jeg er riiiiiik. Jeg blir riiiiiiik. Å så riiiiiik!
 
Neimen hva i alle dager er dette her da Supermamma?? Får nesten følelsen av at du er litt hissig jeg..
du har vel ikke noe temperament???
Men sønnen din er helt herlig,jeg ler meg i hjel av hans snus fornuft!!
Det kommer til å bli en skikkelig kar!
Øystein
 
Verdens beste venninne....
Har du tenkt å bli millionær eller??
Nå syns jeg du begynner å bli dyr...du er klar over hvor mye den gutten har????
Ja selvfølgelig er du klar over det!!! Du er pengegrisk!!! hahahaha
 
Supermamma er den perfekte dame!!!
Fotball har hun til og med peiling på!! åååååå du skjønne nydelige blonde supermamma,jeg blir helt mo i knærne!
K.H.
 
Pengegrisk? Neida. MOTIVASJON heter det. Både for ham og meg.

HAN kommer jo selvfølgelig til å rydde LITT mer selv før jeg kommer.

og JEG kan nynne og tralle og rydde mens jeg synger kroner 1 kroner 2 kroner 3 kroner 4 kroner 5 og det var kjerringa som koste seg med tellinga tralla la tralla la
 
hmmm... klart du skal hjelpe til med kvise klemming, når den tid kommer. Kanskje til og med barbering, hvis han arver hårveksten til pappa, så blir du for arbeidsledig og regne.

Jeg angrer stygt på at jeg stakk innomm på onsdag.... det ser ut til at jeg skal fortsette det forsknings projektet du startet i helgen som var.
Ha en god dag i solen
Kjerringa over strømmen
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?