tirsdag, september 05, 2006

 

supermamma vurderer ny hobby...

God morgen der ute… :)
Supermamma er såååå trøtt…
er det ikke ferie snart så det går ann å sove litt igjen, det er alt for tidlig å stå opp kl.06.50!!!
Er det noen som ikke har fått med seg at supermamma er et utpreget B-menneske,
hvis ikke det snart blir gjort noe med visse skoletimer,
så må supermamma sende inn klage til skolesjefen i kommunen, hjelper ikke det…
så går klagebrevet rett til Stortinget,
det kan jo hende Djupedal kan hjelpe ut supermamma med denne søvn krisen!!! :)
Det er klart at det sikkert hadde hjulpet å sovne litt tidligere på kvelden….
det er da supermamma helt klar over…
men hvordan skal supermamma lære seg å utføre det perfekte mord,
hvis hun ikke kan følge med på FBI arkiver og Dr. G. Rettsmedisiner på Discovery???
Her er det snakk om å suge til seg mest mulig lærdom,
supermamma har jo ikke tenkt til å gjøre de samme tabbene, som disse elendige forbryterne de viser på disse programmene… ;)
En ting er sikkert at supermamma har allerede lært utrolig mye av denne TV tittingen,
hun får med seg absolutt alt av fremgangsmåter…
det lønner seg også å følge med på CSI, der får du også mye tips om hvordan du ikke skal drite deg ut!!!
Supermamma fikk også med seg et utrolig bra program på TV2 i går kveld…
det passet akkurat inn så jeg først fikk med meg akutten (er liksom ikke nok på sykehus som det er…).
Reflektor sendte et program om en av tidenes verste massemorder…
vi snakker til og med om en norsk dame… ;)
Den koselige og kjærlige Belle Gunness som utvandret fra Norge til USA i 1881, tok livet av ca. 40 personer…
hvor mange mennesker hun egentlig har drept vet ingen,
hun ble aldri tatt og straffet for disse mordene, men på gården der hun bodde graves det enda opp ben rester.
Supermamma har nå oppe til vurdering om dette skal bli hennes nye forbilde… ;)
Denne hobbyen må jo være utrolig spennende, kan dere tenke dere hvilket adrenalin kick dette vil gi???
Belle var en meget populær dame der hun bodde, hun lagde vist utrolig gode pølser… :-s,
supermamma lurer på om hun kanskje kunne blitt en sånn mester griller,
vi har en vanvittig stor grill på verandaen skjønner dere… :)
Tenk hvor populær supermamma hadde blitt, når hun hadde disket opp med den ene retten etter den andre,
jeg hadde jo aldri godt tom for kjøtt…og så billig kjøtt også da!!!
Hummm hadde supermamma da blitt den første massemorderen i rullestol tro???
Tilnavnet kunne jo bare blitt the Bitch on wheels… :) (kledelig navn..)
Men det finnes jo selvfølgelig andre alternativer for å oppfylle disse ønskene…
Har lurt på en stund om kanskje jeg skulle utdanne meg som lege…
da kan jeg jo egentlig drepe akkurat hvem jeg vil…
og jeg slipper i tillegg staff… det var jo bare et lite arbeidsuhell…

Nei nå ringer vist svigermor….er det et hint fra Gud??? :)
Ha en kjempe fin dag.
Klem supermamma
:)

Comments:
Man smaker det man spiser. F.eks korndue, mild og fin i smaken. Rype: bittert etter einebær. Jeg tror jeg ville gjort meg utrolig godt på grillen din. En skikkelig lekkerbisken ville jeg vært. Om ikke jeg kan være det i denne tilstanden, så ville det jo vært fint å få være det i en annen....

Og ingen skulle gått sultne fra bordet den dagen.

Bitch on wheels ble kanskje litt negativt? wheels of fire derimot!
 
Hei Supermamma
Føler meg plutselig litt smånervøs nå jeg...tror alle tilbud om å stille opp å hjelpe deg med forskjellige ting er trukket tilbake inntil vi ser hvilken hobby du ender opp med...hahahaha
Du vet at du er litt "syk" i hode innimellom???
Øystein
 
Hallo søstern

Jeg synes at du skulle bli lege jeg. For så å få deg jobb ved slakteriet. Der kunne du jo ha hjulpet alle med å få "slakta" noen av de verste. Sånn at alle kunne ha følt seg litt tryggere dersom de ble innlagt der. :)HAha.

Men fra spøk til alvor du er gal, men det veit vi jo fra før.

Ha en fin dag.

Brodern
 
hehehe du psyke psyke jente... jeg ler så tårene renner her!! Det var da en utrolig fin hobby du vurderte,du har ikke tenkt på at det sikkert hadde vært mye sunnere med en hobby som f.eks. brodering,strikking,hekkling? Moren min har alltid vært fornøyd med den slags ting.
Men tror kanskje jeg også vil holde tilbake tilbudet om å hjelpe deg en stund,Øystein tok et klokt valg der tror jeg.
Vegard
 
Spørs om ikke ho har tatt knekken på noen allerede.....Ble litt usikker i og med at ho nettopp lurte på om æ va sulten! Ho sitter nemlig med no saftig kjøtt sier ho!

Æ har sett ongan hennes i dag, men ikke gubben og ett par andre mennesker som hører til dær.... Æ trur æ skal ta ett par telefoner hær...
 
Næmmen hva er dette for noen pyser???? Her tilbyr de hjelp en dag, men trekker det tilbake neste..... ja ja, ser jo hvor ustabile mannfolk er.... det kom vel ikke akkurat som noen overraskelse akkurat det da!!!
Og som jeg har presisert for naboen litt tidligere i dag... Jeg føler meg overhode ikke syk...kanskje litt gruggen i halsen...men nei, ikke spesielt syk!!!! :)
 
Kjære nabokjærring...
Hadde akkurat mannen din på telefonen... Han lurte på om jeg ville be han på middag i dag...jeg lurer litt på hvordan kjøtt fra Finnmark smaker jeg????
Tror kanskje gubben din hadde likt smaken av det... hahahaha :)
 
Gubben har allerede smakt på mæ....å mener... kjøttet mitt! *rå latter*
 
URGH.... Kom nettopp til å tenke på finnebiffen Anja serverte til middag her om dagen...... Og den italienske salaten hun la på brødskiva.... yuck!
 
I forhold til den italienske salaten hu serverer, så tror jeg det er siste rest av den salaten hu datt oppi når hu hadde sommerjobb på Delikat i 1988 eller noe sånt. Hu skulle skrape reint karet, men var for liten og så datt hu opp i maskina som pakker salaten.

Så vær forsiktig med hva dere spiser der.

Ha en fin dag.

Brodern
 
Kjære snille Supermamma.
På vegne av alle menn så vil jeg ikke at du kaller oss for pyser,jeg føler heller at vi er voksne ansvarlige menn som tar vare på helsen vår,og som rett og slett ønsker å leve. ;)
Vegard
 
Ikke vet jeg, men jeg sitter med en liten følelse av at vi må ha tatt noen snarveier da vi skulle lære deg om rett og galt. Jeg tror vi to skal ta et aldeles lite oppfriskningskurs, er du ikke enig?

mamman din
 
Hei mamma :)
Jøss hva er det vi skal friske opp nå da??? Med så mange feilmonteringer som du og pappa klarte å produsere meg med...så skal det vel mye til å få rette på feila nå??? eller???? :D
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?