onsdag, september 06, 2006

 

supermamma prøver å motivere...

Heisann...
da har supermamma klart å komme seg inn på datarommet igjen…
Det er utrolig hvor vanskelig det kan være å finne veien inn hit…
ja i allefall når øynene tror at de fortsatt ligger i senga og sover.. :)
Ungane til supermamma var på nesten samme nivå som henne i dag,
det første Mina fikk presset ut da hun våknet,
var at hun hadde så vondt i halsen at hun trodde kanskje hun måtte være hjemme fra skolen i dag….
eller som supermamma svarte…
hahahahaha ja det kan du tro
og så visket hun stille for seg selv, hypokonder, som far så datter… :)
Markus våknet som alltid med et smil,
ja faktisk begge gangene jeg vekte han i dag…
først når han sto opp fra senga, og så etter at han hadde spist frokost… trøtt han eller???
Det var en gjeng med trøtte og umotiverte tryner som sto i gangen til supermamma kl.08.10,
etter beste evne prøvde de å få på seg sko og jakker på tregest mulig måte, før de skulle traske avgåre til skolen.
Supermamma som alltid tenker på barnas beste…
prøvde etter beste evne å skape litt glede og forventninger for den kommende skoledagen… :)
Jeg må si at jeg er litt skuffet over ansiktsutrykk og kroppsspråket til dagens unge…
her gjør supermamma det hun kan for å glede dem…
og så får jeg beskjed om at jeg er teit…
Hva er det for en oppførsel???
Det eneste supermamma sa var jo…
yahooo endelig skole, jeg digger det… :)
det kan tenkes at de muligens overhørte noe annet også…
men det er jo ikke helt sikkert at de gjorde det…
barn i dag har jo ikke så god hørsel…
men det var jo ikke noe stygt jeg sa da…
Supermamma ga bare et lite inntrykk av hvor utrolig deilig det skulle være å sitte hjemme og kose meg med kaffe og røyk…
at jeg faktisk kunne gjøre hva jeg ville…
ja, eller overhode ingenting…
hummm, var det noe å se så sur og irritert ut for da??? :)
Nei innimellom så skjønner ikke supermamma seg på barn i det hele tatt,
det er jo ikke sååå deilig å være hjemme...
Supermamma savner virkelig å ha noen som krever at hun gjør ditten og datten,
en arbeidsgiver som står klistra opp i trynet på deg for å gi deg arbeids instrukser,
ja en som kan gi deg morgen dusjen, og minne deg på hvorfor det er så viktig å pusse tennene…
for ikke å snakke om savnet etter stresset når halvparten av staben er sykemeldt…
Herregud som jeg savner det… :)

Håper dere får en kjempe fin dag…
supermamma må nok jobbe litt hardere her,
hun har en hel kanne med kaffe og en del røyk som må bearbeides…
Klem supermamma :)

Comments:
Supermamma du er bare fantastisk flink til å motivere folk du!
Jeg blir så imponert!
Forresten den beskrivelsen av arbeidsgiveren gav meg grøsninger og vonde minner,og da snakker vi vonde Supermamma. Det gikk ikke en dag uten å ha blitt dusjet ned minst 5 ganger,og ånden hadde jeg virkelig prøvd å glemme. Tusen takk for påminnelsen!
Sissel
 
Hallo søstern.

Du er hjertlig velkommen til å ta noen uker for meg så jeg kan få sløve hjemme og gjøre ingenting.

Du kan få ringe alle disse inkassobyråene, namsmannen osv. og fortelle at det desverre ikke er penger å hente for de. Og at dersom de er heldige så får de et brev om det i løpet av de neste par 3 uken.

Eller det å svare på alle de telefonene fra gamle klienter, nye klienter og mulige fremtidige klienter (som helst skulle vært klienter pr. idag, fordi deres sak er så mye viktigere enn alle andres sak. Men jobben er jo gøy. Tenk å kunne ringe Namsmannen og si at du, det er ikke noe å hente der, bare send saken i retur med intent til utlegg, eller det å ringe til Tingrette og si, hør du her - familien på 8 har igjen kr 5000 til mat når de faste utgitene er betalt. Stopp tvangssalget, jeg skal sende brev til kreditor, de får ikke penger selv om de begjærer huset tvangssolgt - det er belånt 3 ganger. Eller det som kanskje er mest gøy - ringe til Lindorff eller noen av de andre inkassobyråene og si at de ikke får noe, dvs. de får et brev men heller ikke noe mer. Det er gøy det.

Men nå skal jeg gjøre det, jeg skal ringe til LINDORFF OG SI AT DET BLI GJELDSORDNING MED 0 I DIVIDENDE OG DVS AT DET IKKE BLIR NOE PENGER PÅ NOEN AV KREDITORENE og så spørre om de godtar det. Håper de sier nei sånn at jeg kan sende saken til Namsmannen sånn at han kan ta den videre til Tingretten.

Ha en fin dag.

Brodern
 
Hadde MIN sjef skulle gitt meg morgendusjen ville jeg blitt SKIKKELIG redd.

Og Tore: Jeg håper klientene dine sammen med opprydding i privatøkonomien får tilbud om et aldri så BITTE LITE kurs i budsjettering???
 
Hei Supermamma.
Stakkars deg.. :)
Skjønner ikke barna dine at du bare vil motivere dem,jeg må si at det å motivere er virkelig noe for deg,du kunne kanskje vurdert å reise rundt for å motivere folk på arbeidsplassene rundt i Norge. Det er jo så høyt sykefravær om dagen,jeg er helt sikker på at du kunne hvert til stor hjelp her. hehehe
Vegard
 
Ja sånn e det å være selvstendig NÆRINGSdrivende! :)))

Du, kan ikke du ta med dæ kollegaene "Kaffen" og "Røyken" ut? Så gjør æ det samme! I tillegg kommer vår felles kollega "Avisen"! :))))
 
Til verdens beste veninne

Det kan du være trygg på at de får. Noen ganger så grundig at de ikke selv har kontroll over budsjettkontoen selv før alt er kommet opp på stå. Av og til må man ta full kontroll å styre pengestrømmen for de for så gradvis å la de få mer og mer ansvar selv. Men det varierer veldig fra klient til klient.

Men jeg glemte en ting i stad, det er veldig gøy å ringe banken og lære opp sjefene og de ansatte der om hva de har lov til og hva de ikke har lov til. Men det samme gjelder jo for inkassobyråer.

HA en fin dag søstern

Brodern
 
Tusen takk for all skryten jeg får for min utrolige evne til å motivere dere andre på!!!
Det var slettes ingen dum idè Vegard, kanskje jeg skal vurdere å hjelpe regjeringen litt for å få orden på sykefraværet...hahaha
 
Selvfølgelig kjære nabo så kan jeg ta med meg mine "kollegaer" ut, vi møtes på min veranda for å diskutere din "kollega"...
Huff er det ikke litt trist at timeplanen vår er så sprengt...vi har jo nesten ikke tid til å få klemt inn en klesvask innimellom slaga her... ;)
 
Det er jo derfor jeg kommer etter 8 timers arbeidsdag er det ikke???? For å ta det du ikke rakk....
 
Æ har for tia ikke no kollega med navn "klesvask"! Kollegaene "Brett" og "leggiskapet" e for tia permitert! *latter*
 
Supermamma har vært så utrolig heldig at hun har fått en "kollega" som stinker...
Når i svarte fa.. har mannfolk tenkt å lære seg å vaske treningstøyet sitt selv, og ikke la det ligge kliss vått oppe i en bag??? Er det i håp om at tøyet spaserer inn i vaskemaskinen selv eller er det en ny form for parfyme dere prøver å lage???
Og et lite tips, strekk i allefall sokkene ut etter dere!!!!!!!!!
 
Supermamma???
Hva er dette har du begynt å jobbe???
Vasker du klær for folk??? Unnskyld meg kjære lille venn,noe av det første du må lære en mann,det er jo nettopp å vise han hvordan en vaskemaskin virker!!!!
Sissel
 
La vær å vask det og se om dæm ikke lærer av det! Uten å bli grinat!!! *gliser*
 
Det skulle da bare mangle at ikke di som hjemmeværende husmor vasker hus og klær! Det blir kanskje litt teit å syte om det!
 
Til deg som skrv innlegget 11:36. AM

Hva forventer du av en som er så blond. Man kan jo ikke stille for strenger krav til de. Søster og naboen, som har permittert brettern og leggiskapet, sitter å underholder sine gjenværende ansatte, dvs. avisa, kaffekanna og røyken ute på verandaen. Når de er i stand til det skal man jo ikke kreve så mye mer av de. Det er jo ikke lett for de, en blond "kvæn" og en blond i tillegg går jo ikke bra. Venter bare på at de resternede ansatte sier opp i protest mot misbruket.

Brodern
 
Hallo! Kan du sette dæ i en rullestol for så å vaske huset???

Det e nu vel jaggu mæ ikke for mye forlangt at voksne mannfolk klarer å vaske sitt eget utsvetta treningstøy?! Rull inn à!!!
 
Kjære nabokjerring:

Gikk i parken i sted, og på benken, sammen med nyens løse fugler så jeg to av dine nærmeste "stryk" og "hengopp". Stakkars, jeg tror de lengter hjem.
 
Til naboens broder!

Æ hører ikke anna enn kor viktig det e å ha det sosialt sammen med sine kollegaer! Dette skal visstnok gjøre sammarbeidet lettere! Som selvstendig næringsdrivende e det faktisk like viktig å ta vare på sine kollegaer, så ingen føler sæ alene og utelatt fra fellesskapet! Okei? *knis*
 
Til nabokjerringa

Pass på at du ikke sliter ut dine ansatte, det kan jo hende at de blir så utslitt at de blir sykemeldt og med tiden blir uføretrygdet, så pass på at de har det godt.

Dere får investere i arbeidsmiljøet sånn at de holder seg "friske og raske".

Og i forhold til det å vaske sitt eget treningstøy, hva f... har man kjerringer for.

Brodern
 
Hallo søstern

Du må ta deg godt av gubben i kveld, han har det nok forferdelig siden lanseringen av Playstation 3 foreløpig er utsatt til mars 2007. Så her må det nok til med ekstra god middag, ferdig tappet badekar og rikelig med lesestoff, helst nytt liggende klart, sånn at han kan døyve litt av den store smerten han føler i dag og kommer til å slite med de neste dagene og ukene.

Brodern
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?