torsdag, september 28, 2006

 

supermamma innbyr til åpenhet...

God morgen… :)
Supermamma har kommet seg opp i dag også….
nå er det bare en morgen igjen….før en etterlengtet høstferie!!!!
Morgenen i dag gikk veldig bra, ja egentlig gikk det ganske kjapt, junior syns vel muligens at det gikk litt for kjapt for seg…
Supermamma prøvde å ”dytte” han og kompisen hans ut, en time før de egentlig begynte…
Sånne uhell kan jo skje, når supermamma gleder seg litt for mye til å bli alene… :)
Men nå har supermamma fått sendt alle barna av gårde… til riktig tid…
og hun har nå inntatt datarommet sammen med sine venner, kaffen og røyken… ;)
Supermamma har jo alltid vist at hun gir mye av seg selv, hun deler alt og er veldig åpenhjerta…
men av en eller annen merkelig grunn,
så har supermammas venner, familie og naboer også en veldig trang til å fortelle henne sine historier…
I går hadde supermamma besøk av en av sine mannlige naboer…
Han kom vel egentlig for å hente en av sine sønner…
men med en gang han så supermamma,
så tror jeg trangen til å fortelle noen av hans verste opplevelser, bare velvet opp i han… :)
La oss her kalle han for Tore (siden det er det han heter..) :) hahahaha (rå latter)
Denne Tore har hatt et problem en stund nå…
eller rettere sagt han hadde problemet tidligere i år, og så kom det vist tilbake…
Vi snakker om noe som til å begynne med, kom som en gryende klø i ræva…
og som til slutt utviklet seg til en plommestor utvekst…
ja, kremt kremt, mellom bena og litt bakover…
Hvis supermamma har skjønt dette riktig, så er vist dette en jævlig smertefull tilstand!!! :) hahaha
Siden dette var hans andre erfaring med denne ubudne gjesten,
så fant han ut, etter å ha ligget våken i noen timer,
med tydeligvis fryktelige smerter,
at det var bare en ting å gjøre…legevakta!!!
Siden vi bor noen mil fra legevakta,
så hadde jo Tore god tid på seg til å tenke over hva han skulle igjennom,
hvordan han ville reagere på forskjellige ting…
bl.a. hvis det nå viste seg at det var en kvinnelig lege på vakt… :)
Han var jo heldig sist, da var det en mann…
men kunne han være så heldig andre gang….
neeeeii….det kunne han absolutt ikke være!!!!
Tore kom seg til legevakta, tuslet litt forsiktig og veldig bred bent inn og tok kontakt med den hyggelige damen i luka… :)
”Jeg trenger hjelp”, får han presset frem.
”Ja, hva kan vi hjelpe deg med da???”
”Eheeee jeg har en gedigen hemorroide i ræva, og den gjør drit vondt…”
(på dette stedet i historien så lå nesten supermamma på gulvet og hylte av latter)
”Ja vel…hihihi, sier du det, ja jeg får høre med legen om hun er villig til å hjelpe deg da..”
Det var legen tydeligvis…
for Tore ble ropt inn og ført inn på et rom…
der sto gynekologbenken klar… :) hahaha
”Du får kle av deg nedentil og legge deg på benken da” sa den søte unge kvinnelige legen…
Tore fikk av seg klærne, mens han bekymret seg for reaksjonene til ”lille Tore”….
Han la bena fint oppi bøylene på gynbenken…mens øynene flakket desperat rundt i rommet…
Men det skulle vise seg at Tore ikke hadde noen grunn til å bekymre seg for ”lille Tore”,
for i det legen tar tak i ”plomma” hans, og klemmer til,
så er det rett før han besvimer…”lille Tore” tar garantert ferie i noen timer!!
Legen finner frem en skalpell og snitter opp herligheten…
I det hun er ferdig, reiser hun seg opp og kaster et damebind i fanget på Tore,
vær se god, dette vil du nok trenge i noen dager… :)
ååååå, okei, der kom forklaringen på den merkelige gangen han presterte,
da han kom vaggende inn i gårdsplassen, til supermamma… :)
Men problemet til stakkars Tore er jo ikke over selv om den verste smerten har gitt seg….
for noe av det han syns var verst nå…
var faktisk at hver gang han skulle reise seg opp,
så satt bindet seg fast i hårveksten i ræva…og det lugga noe jævlig!!!! :) hahahaha
Men han ville i allefall at alle mannfolk skal vite, at det ikke er noen skam å gå til legen med dette problemet…

Lykke til…..ha en strålende dag!!!!
Klem supermamma :)

Comments:
hahahahahahahahahahahahahahahaha
FY FAEN (beklager språket)
Stakkars arme jævle!!!
Dette er det vondeste jeg har lest!! Og du kan hilse denne Tore,at jeg ALDRI ALDRI ALDRI hadde godt til legen med et sånt problem!
Jeg kjenner jo faen meg smertene her jeg sitter,eller kanskje det er fordi jeg har ledd så sinnsykt mye! hahahaha
Øystein
 
åååå Herregud!!
Jeg sitter med litt blanede følelser,synes jo egentlig fryktelig synd på han,men det var jo på tide at en mann fikk prøve den benken da!!! hihihihihihi
Jeg ler så jeg hyler her!
Denne må bare mannen min lese!!
Sissel
 
Kjære Øystein... :)
Selvfølgelig må du gå til legen hvis du har de samme problemene som Tore...legene er jo til for å hjelpe deg på best mulig måte!!!!
hahahahahahahahahahahaha
PINGLE
 
hjeeeeeelp!!!
Dette må være en manns største mareritt!
Stakkars fyr!!
Hvordan overlevde han dette?
Men det som forundrer meg mest...hvordan i alle verdens dager fikk du han til å fortelle om dette marerittet?
Men jeg må innrømme at jeg har tørket en del latter tårer her..eller var det smerte tårer?
hahahahaha
Vegard
 
Supermamma, til dette har jeg bare en ting å si...FYTTI HÆLVETE!!!
AU!!!!!
K.H.
 
Hallo søstern

Stakkars arme j..... Glad det ikke var meg. Jeg har bare opplevd å få en slange tredd inn både her og både der. Det er jævlig det.

Du får ha en fin dag. Er på kurs i dag, of slipper da alle telefoner og besøk osv. Det er deilig.

Brodern
 
kremt kremt.. Supermamma jeg er ingen PINGLE,men det får da være måte på!!!
Øystein
 
Fytti rakkern!!!!
Dette er overgrep mot menn!!
Supermamma dette var ordentlig vondt å lese,denne Tore er det skikkelig synd på! Nesten så jeg kunne gråte på hannes vegne!
Og her søker han trøst hos supermamma og hva skjer? Jo hun ler så hun hyler av det smerte helvete han har vært igjennom,stakkars fyr!
Men jjeg må innrømme at jeg lo mens jeg knep bena godt sammen!
O.P.
 
Stakkars den "såkalte" Tore. Han får ringe meg neste gang, så skal jeg være med og holde ham i hånda!!!!!!!!!!! hahahahah. PS!!!! GRATULERER MED 25 ÅRS DAGEN DIN KJÆRE :)
 
Stakkars Tore, hva skal han med fiender som er så heldig å ha slike venner. Men men et besøk i den stolen skulle flere menn hatt.

Opphavet
 
Hei Supermamma.

Er du siker på at Tore har satt bindet riktig på?
Er det bind med vinger og tape,og han har satt det feil på så forstår jeg at det lugger......

Gratulerer med vel overstått dag.

Du er er racer på blogg.

Det er dagens høydepunkt å lese :)

Ha en riktig så god og regn tung dag.
 
Uff da... Du må hilse Tore så mye og ønske god bedring.
Jeg kom til å tenke på en annen sak... siden Tore betror seg til deg med sine mest intime problemer, og du ler så du griner av han... vet han at vi (dine trofaste lesere) også ler så vi griner av han? Skal uansett prøve og holde maska neste gang jeg ser han... :-)
Kjerringa over strømmen
 
STAKKARS TORE!!!
hahahahahahahaha
Tora
 
Heisann
Selvsagt så har jeg fått lov av Tore å skrive dette innlegget...
jeg hadde da aldri gjort det uten tillatelse (hahahaha).
Men jeg fikk altså lov, og jeg måtte bare ringe han hvis det var noe mer innfo jeg trengte!!! hahahaha
 
En kamerat av meg måtte ta en mageundersøkelse via en slange oppi der du veit. Vi jenter sier ofte 2'ern, men for gutter blir det vel 1'ern??? Og han vet nå, at homofil, se DET blir han ALDRI!!! Så rart??? Gutter tror jo det er SÅ deilig for oss å få trøkt ting oppi der. Prøv sjøl først sier jeg!!!
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?