tirsdag, september 26, 2006

 

supermamma har bursdag...

Heisann…
Dette er en litt spesiell dag for supermamma…

hun har bursdag...
ja supermamma blir 25 år i dag…
Hun har selvsagt fått mange gratulasjoner på dagen sin…
Det er mange som vil gratulere den snille, herlige, nydelige, sexye og alltid like blide Anja…
Her kommer noen av gratulasjonene… :)

Kjære Anja du min elskede lille due,
For deg kunne jeg gladlig stått på hue.
Jeg digger deg min kjære,
Alt godt her i livet er til din ære.
Du er en nydelig jente
Og jeg vil alltid på deg vente.
- Klem fra hemmelig beundrer.


Til vår alles kjære jente, du lot oss virkelig vente.
Men vi kunne jo ikke gi opp,
ikke før vi hadde fått en perfekt jente sa vi stopp.
Du er den beste og nydeligste av barna vi satte til verden,
de tre andre måtte vi liksom bare ta med på ferden.
Alt det beste ønskes for dagen,
du fortjener verdens flotteste kake i magen.
- Klem fra mamma

Til vår alles beste venninne.
Anja du er alltid snill og grei,
derfor digger vi alle deg.
Det finnes ingen som er bedre enn deg,
du fikser alt i en fei.
Du er den peneste og smarteste av alle vi kjenner,
derfor denne gratulasjons hilsenen vi sender!
- Klem fra venninnene dine.

Supermamma blir litt pinlig berørt av alt dette skrytet,
dette var bare noen av alle gratulasjonene hun har fått,
det er snakk om at hun måtte ha brukt i allefall 20 sider, hvis hun skulle skrevet alle sammen… ;)
Men supermamma tar hintet,
dere digger meg…
og jeg kan jo ikke si noe annet enn at det skjønner jeg, veldig godt!!!
Supermamma er fullstendig klar over at hun er ”one of a kind”,
det blir sikkert litt vanskelig for hennes venner og familie, å prøve å leve opp til hennes standard!!
Men fortvil ikke, supermamma godtar dere alle akkurat som dere er,
og hun er like glad i dere, selv om dere ikke er like perfekte som det hun selv er!!!! ::)

Ønsker dere alle en kjempe fin dag.
Klem supermamma J

Comments:
Kjære Supermamma.
Gratulere så mye med dagen.
hihihihi det var da veldig mange flotte gratulasjoner du hadde fått da,jeg skjønner jo at du er en populær jente! hihihihi
Håper du får en kjempe fin dag,med masse god mat og fine presanger,kos deg masse!
Klem Sissel
 
hmmm. Disse tre versene var LITT tammere enn sangen du fikk av din gjennomsiktige venn som hadde på seg usynlighetskappen på 30 års dagen *host* 20 års dagen din. Det rare med den flotte vennen som hadde laget den fantastiske sangen var at det bare var du som kunne se vedkommende. jaja. Du har sikkert supersyn???

GRATULERER med dagen snuppelupp. Du veit jeg digger deg litt. *hosthost*
 
Gratulere med 25 års dagen Supermamma. hahahahaha,hvor mange ganger har du blitt 25 år nå??
Men du vet at vi alle digger deg,du skriver utrolig bra,og jeg ler så jeg griner!! Skjønner godt at du er yndlingsbarnet til mamman din!
Ha en super dag!
Øystein
 
hummm la inn en kommentar men den ville ikke gjennom supermamma?
Kanskje bloggen din synes at du har fått nok skryt i dag.. hahaha
Men i allefall vil jeg gratulere deg masse med 25 års dagen. hahaha
Du forjener absolutt alle god ordene du har fått!! Skulle gjerne diktet litt for deg jeg også,men i motsetning til alle dine venner og familie så er jeg ingen poet! hahaha
Tusen takk for mange gode latter stunder!
Ha en kjempe fin dag.
Vegard
 
Hallo søstern

Det er greit å juge og skryte litt men det får være grenser for selvskryt. Ang alderen, jeg trodde det var litt mer, men kanskje det er slik at de blonde ikke har lært å regne helt, eller at de har en annen måte å regne på. Du er jo født 2 år etter meg, og jeg blir jo snart 2/5 del av 100 (om et par ti år eller noe sånt, hvis vi skal følge din regnemåte).

Vil ellers gratulere det så mye med dagen. Skal her komme med litt sann skryt, du er desidert størst i kjeften, du er desidert grovest -både når det gjelder fantasi og i kjeften. Skal gi meg her, skal ikke nevne alt det andre siden det er dagen din idag.

Hilser herved fra undertegnede med kjering og barn. PS. ringer i ettermiddag.

Ha en utrolig fin dag, trenger ikke å sende kake, skal bake i helga til basar og bursdag. Og til nabokjerringa - Nei jeg skal ikke lage banankake, men muffins, sjokoladekake og kankskje noe annet får se hvor mye jeg gidder.

Brodern

Brodern
 
Kjære verdens beste venninne..
Jeg vet jo at du digger meg!!! :)
Det er bare sånn det er med meg, jeg er digg bar!!!
Og jeg vil takke alle for alle diktene som renner inn her...
Jada, jeg vet ay ALT er sant, hva annet kan jeg si enn at jeg er et nydelig perfekt lite vesen!!! :)
SMASK
 
Vegard... det kan ALDRI og jeg gjentar ALDRI komme inn nok skryt om meg!!!! hahahaha
Tusen takk for gratulasjonene alle sammen.. :)
 
Gratulere med dagen Supermamma,håper du får en kjempe fin dag,verdig en nydelig Supermamma! ;)
K.H.
 
Til Thore! KA? skal du ikke lage banankake? Banan muffins da eller har du kutta ut bananer i det hele?

Vi har dessuten funnet ut at gutta og baking e veldig vanlig i "ditt distrikt! *flirer*

Du e så flink atte! :)
 
Gratulere med dagen skatt. Ja selvskryt skal man lytte til det kommer fra hjerte sies det. Men ellers er du godjenta vår med masse humør, der svinger det det vet vi alle som kjenner deg. For det skal du ha du forsvarer alltid den svake og du er enn venn man kan stole på og gudsjelov så er du litt vill og gal. Ses i ettermiddag.
Klem fra mamma
 
Kjære Anja

Gratulere så mye med dagen. Det var jammen mye skryt. Så da slipper jeg det. Er du virkelig allerede blitt 25 år? Du ser mye yngre ut.

Stor Klem MN
 
HALLO SØSTERN

Til naboen, om jeg har kutta ut banan, nei er du gal det er jo kjempe godt så det blir nok muffins med banan og hasselnøtter og kanskje også muffins med en blanding avsjokolademuffins og banan og hasselnøtter, men det får vi se.

men hva mener du med at det er "veldig vanlig med gutter og baking" i mitt distrikt? Hvilket distrikt er det du snakker om?

Og det at jeg er flink veit jeg, jeg fikk flere forespørsler på foreldremøtet i barnehagen i går kveld om jeg ikke kunne bake muffins og kaker til basaren. Og det skal jeg jo selvfølgelig. Skal det bli bra så må man jo gjøre det selv.

Og så til søstern, du er så flink og god atte. Du er flink til å drikke og skyte og du er god til å lage "grise-viser" om alle mulige, og da særlig den nærmeste slekta men også alle andre.


Brodern

Brodern
 
Skal du ha bursdagsselskap????

*snursegrundtogsjekker innboksbådepåmobilogmailhmmmmtomt*
 
Gratulerer med dagen Anja, skulle ikke tro du snart var 40 :-) Nei da bare tuller jeg, det er jo lenge til du kommer dit... Ha en topp dag ! Hilsen drittungen Laila
 
GRATULERER MASSE MED DAGEN I DAG!!!!!!!!!!(25??hihi)
Digger deg vi også ;-)
kos deg masse..
STOOOOOOOR KLEEEEEM FRA Agnes&Roger
 
Kjære supermamma!
Gratulerer med dagen! Siden du har skrevet så mange dikt om deg selv, gidder jeg ikke å lage et...
Men styr unna nøtter og sånn i kakene i dag da - negerlepper, igjengrodde øyne og bil med startproblemer er vel noe man styrer unna på en dag som denne.

Klemmer fra Vibs :)
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?