torsdag, september 14, 2006

 

supermamma er verdens slemmeste mamma...

Heisann… :)
Da har verdens ”slemmeste” supermamma rullet seg på plass,
Markus er sendt av gårde,
Det var vel ikke helt frivillig han dro…man kan vel heller si meget motvillig,
Klassen hans + fadderklassen (som er Mina sin klasse) skal på en laaaaaang skogstur… :)
Markus er nok ikke veldig glad i mamman sin i dag…
Jeg tror faktisk at han har brukt de fleste argumenter, for å slippe unna turen.
Skravla hans har godt i ett sett,
en ting er helt sikkert, det er ikke noe galt med kjeftamentet hans!!!!
For å si det sånn,
så kommer nok helt sikkert supermamma til å få jævlig dårlig samvittighet,
hvis det skjer noe med guttungen på turen, det har han i allefall sørget for..
Supermamma er bare verdens mest urettferdige mamma…
her tvinger hun gutten sin ut på tur,
mens søstra hans får lov til å være hjemme…
”Mamma du vet vel at jeg er i dårligere fysisk stand enn det Mina er…hun har ”bare” en bensykdom!!!”
Kremt kremt,
”ehhh Markus dere skal ut å tur, og Mina har hva…ååå ja, en bensykdom!!!”
”Men mamma, har du glemt at jeg har holdt på å dø mange ganger???”
Blikket supermamma sendte sønnen sin sa mer enn tusen ord, og han kikket ”litt” skamfullt ned..
”Men mamma, du sier jo alltid at du ikke gjør forskjell på dine barn, hva kaller du dette da???”
Supermamma så på sønnen sin med et litt oppgitt blikk…
”Markus, akkurat nå så er du faktisk frisk, du er ikke engang forkjølet gutten min…”
Han ser lettere irritert på moren sin…
”Tenk hva som kan skje på turen da mamma….”
”jeg kan bli syk…”
”eller enda verre, tenk om knappen min detter ut…”
”Og det vet du selv mamma,
Trond kommer aldri til å klare å fikse det hvis noe skjer, han kommer nok til å bli hysterisk!!!”
Supermamma så strengt på ”gullgutten” sin, nå holder det, denne turen skal du på uansett.
Det verste er vel det at junior klarte faktisk å få meg urolig…
supermamma må bare innrømme at han virkelig kan argumentere, selv om han bruker noen meget sleipe argumenter.
Jeg tviler ikke et øyeblikk på at læreren hans, Trond, kommer til å bli totalt hysterisk hvis noe skjer.
Hadde det ikke hvert for at jeg vet hvor fælt Markus syns det er å skifte knapp,
så tror jeg faktisk han kunne vært truende til å dra den ut av magen sin… kun, for å slippe unna denne turen!!!
Supermamma fikk i allefall suss og klem fra han før han dro…
men han fikk allikevel siste ordet…
”og du kaller deg supermamma…”
mumlet han halvhøyt, før døren slo igjen bak han!!

Nå får den slemme supermamma stelle litt for datteren i huset, hun syns i allefall at jeg er supermamma enda..
Ha en fin dag!!!

Klem supermamma :)

Comments:
Ha ha ha. Han får jammen sagt det. Han er en mester i å trykke på de rette knappene både til bekymring og glede. Han er jo nødt til å bli advokat. Makan. Jeg syns jeg hører ham her jeg sitter. Han tilgir deg nok etterhvert når han har funnet ut hvor givende og herrrrlig det er å bevege seg i Guds frie natur. (as if)

Jammen godt at Mina syns du er helt super ennå. Så lenge det varer....

Når det er sagt, rart at de alltid finner på ting og temadager ungene hater å være med på og de voksne syns er pyton å arrangere.
 
Hallo søstern

Fyttirakkern å slem du er. Men jeg må nå si at jeg synes ikke videre synd på den han. han har bare gått av å komme seg ut i skog og mark en tur. Hele skolen til Oddmund var på skogtur på torsdag, de ble kjørt et stykke på vei, de hadde da bare et par tre km igjen, kanskje litt mer. Så skulle de være der å leike, spise, grille, osv. før de skulle gå hjem. Det tar Hilde 45 min. å gå fra der hvor de ble slept av på vei oppover og hjem. De må da i tillegg gå under jernbanen, krysse over E6 før de er på skolen. Men de kom da seg ned til skolen igjen. Men jeg har ikke hørt at han har klaga i etterkant, i hvertfall ikke hjemme tror jeg. Nå på mandag så var de på ny skog tur, de gikk langt før de kom frem til en vann hvor de skulle være. Noen av de voksne kjørte helt fram, unnskyldningen var at de måtte få frem kanoene og så måtte de jo gjøre alt klart før ungene kom. Har du hørt på makan til sleiphet.

Nei skal man først på tur så får man ta beina fast. Eller for din del hjula.

Ha en fin dag.

Brodern
 
Hei Supermamma.
Ja det er i allefall sikkert,han kan virkelig både argumentere og skape dårlig samvittighet!
Jeg må le også,herregud så morsomt å ha en unge som virkelig kan snakke for seg da,han kommer til å bli noe stort noe,det er jeg helt sikker på!! Kos deg sammen med datteren din du,så får du heller jobbe for å få tilbake tittelen din når gutten kommer hjem igjen!
Lag f.eks taco eller pizza til han,det er sånn som gjør alle bare glade igjen! :)
Sissel
 
Hehehehe det er gutten sin det, jeg kan virkelig se for meg at denne gutten kommer til å komme seg langt.
Han har nok glemt alle vonde ord når han kommer hjem, da er du nok helt sikkert Supermamma igjen!! Litt smisking og smøring hjelper på gutter i alle aldere!!
Vi elsker ekstra service!! hahaha
Øystein
 
Kjære Sissel
Hvis jeg noen sinne skal få tilgivelse for det jeg nå har gjort mot min kjære sønn, så kan jeg i allefall IKKE lage pizza eller taco, da kommer han aldri til å tilgi meg!!! Og jeg vil aldri bli kaldt for supermamma igjen!!!
Guttungen min er ikke akkurat spesielt glad i mat!!! ;)
 
Stakkars sønnen til Supermamma.
Jeg husker selv hvor grusomt jeg synes sånne skoleturer var,det fantes ikke noe verre i hele verden! Jeg prøvde alltid å spille syk,men det var sjelden moren min gikk på den,mødre kan være direkte ondskapsfulle noen ganger!
Sønnen din fortjener en skikkelig gave for det du har utsatt han for! hehehehehe
Vegard
 
Har guttungen overlevd turen? Han kommer vel for alltid å holde dette i mot deg! Smart gutt!
K.H.
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?