onsdag, september 27, 2006

 

supermamma er "litt" blond...

God morgen… :)
Ja da er det lille lørdag igjen…
det betyr at det er snart helg…
og det er ikke bare snart helg…
det er søren meg snart høstferie også!!!
Jippi…
ahhh høstferie…
sove leeeenge…
Ja huff, det kommer nok til å bli helt forferdelig…
tenk en hel uke med fri…
Hvordan skal supermamma overleve det??? :)
Supermamma satt seg forvirret opp i senga i dag da klokka ringte…
herregud er det morgen allerede…
Det eneste hun hadde lyst til var å legge seg godt under dyna igjen,
og bare sove…sove leeeenge!!!
Supermamma øynet et lite håp om dette,
da hun hørte at gubben tuslet ute på gangen,
hun spratt opp av senga….
åååå tenk om han hadde tenkt å overraske henne,
tenk om han hadde tenkt til å ordne ungane til skolen, før han dro på jobben à….
Herregud hvor blond går det ann å være,
når er det egentlig supermamma skal lære…
Hun må jo snart skjønne at sånne ”drømmer” fører bare til skuffelser!!! :( (skuffet nedover smil..)
Hva møtte supermamma i gangen???
En strålende bli mann…
som selvfølgelig var på vei til jobben…dhaa :( (et enda mer skuffet nedover smil..)
”Hei er du våken alt???”
Hallo…
har han mistet synet, eller ser det ut som om jeg triller rundt i søvne???
Selvfølgelig er supermamma ”våken”,
hun må jo opp og ta seg av sine husmor ”plikter”…
Hun skal ta i mot barn,
hun skal vekke sine egen barn,
alle skal ha frokost,
ungane skal gjerne ha klær på seg, før de tusler seg av gårde…
Så hva i svarte tror du à…selvfølgelig er jeg våken…
Hvis noen tror at supermamma er morgen gretten…
så tar dere helt feil…
hun er alltid like blid…
men hun blir bare ”bitte litt” frustrert over at hun er så blond…. innimellom!!! ;)
Men selvfølgelig, skal man leve opp til tittelen sin…
ja da, er det bare å sette ræva i gir og få fart på hjula... ;)
Her må det ordnes og ryddes…
kaffen og røyken kan jo ikke vente i all evighet heller… :)

Ønsker dere alle en regnfull fin dag,
nå skal supermamma være sosial sammen med kaffen, røyken og faktisk…tro det eller ei, venninner!!! ;)
Klem supermamma :)

Comments:
hihihi du er vel aldri gretten....men JA du er veldig blond innimellom!!!
Nå må du lære!!!!
Du blir jo like skuffet hver gang!!
Sissel
 
Hei Supermamma.
Jeg skulle nok vært hos deg i dag jeg,da hadde du fått sovet leeeenge!!! :)
Men morgen gretten tror jeg faktisk at du ikke er!!!
Øystein
 
Hallo søstern

Morra gretten du? nei, ikke i det hele tatt, man må bare pase på å ikke se feil på deg, være for bild i nærheten av deg, og ikke komme med feil kommentat, dvs. de fleste kommentarer.

Har dere høstferie nå til uka? Her oppe er det ikke før uke 37, så da blir det litt kortere tid til neste friperiode som jo er jula. Dæven det er jo på tide at du begynner å kjøpe julegavene i år. HeHe, det er godt at vi har deg til å ta seg av det.

Ha en fin dag.

Brodern
 
Ja Sissel jeg VET at jeg er blond!!! Og innimellom VELDIG blond......tror jeg skulle ha fått sjekka innholdet i topplokket snart.. ;)
Men gretten er jeg ALDRI... :)
 
Du er alltid like blid du jenta mi!!
K.H.
 
Hallo Brodern....
hummmm har jeg noen gang hvert morra gretten??????
Det tror jeg ikke på!!!!!
blæææææææææ
 
Kjære nabo! Noen ganger e du rett og slett ultra blond! Æ har sagt det før; det skal koste litt å leve opp til tittelen supermamma! Du kan da ikke forvente å sitte med den tittelen og bare være "supe(r)mamma! *latter*

Jørn har jo tross alt sine oppgaver han også på morran; dusje, pusse tenner og ordne håret! *gliser*
 
Til nbo kjerringa......
ultra blond jeg?????? (himler forsiktig med øynene)
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?