mandag, september 25, 2006

 

supermamma bedriver forskningsprosjekter...

God morgen… :)
Supermamma er oppe og ikke gråter…enda det er mandag…
Det er merkelig at ingen tar tak i dette mandags problemet…
Mandagene skulle jo så absolutt, startet litt senere ut på dagen,
da hadde alle som enten har vært på fylla i helga,
eller på andre måter ikke vært helt i form,
fått litt bedre tid på seg, til å våkne og komme til seg selv!! :)
Men selv hvor ufyselig supermamma syns mandagene er,
så hoppet hun ut av senga da klokka ringte i dag, klar til å ta fatt på en ny dag.
Litt små spent på formen til ungane var hun,
men hun kunne puste lettet ut, da hun så at ingen av dem var spesielt grønne, i trynet.
Akkurat det ga vel supermamma en litt ekstra puff,
tanken på noen timer alene, var vel egentlig ganske fin.. ;)
Supermamma fikk unna morgen pliktene…for så å få unna ungane…
ååååå, så deilig,
roen senket seg over huset,
supermamma fant frem kaffekanna, helte på kaffe,
fant frem røyken, og tok fatt på veien mot datarommet…
Sukk, kan livet bli bedre???
Det hadde selvfølgelig vært litt bedre hvis denne kvalmen, feberen og hodepinen hadde gitt seg,
men supermamma klager ikke,
så lenge hun sitter helt i ro og ikke gjør noen store bevegelser, så blir kaffen værende i magen,
og røyken smaker jo like godt som alltid, så da er livet vert å leve!!!! :)
Supermamma skulle egentlig å vært på 40 års lag i helgen, dette måtte hun dessverre trekke seg fra… hun var liksom ikke helt i form…
men hun var absolutt like sexy som alltid,
så det var kun pga ”litt” nedsatt allmenntilstand, at hun ikke klarte å gjennomføre festen!!!
Supermamma har slett ikke ligget på lat siden i helgen,
hun har fått gjennomført, noen særdeles viktige forskningsprosjekter!!!
Blant annet så kan supermamma nå komme med noen oppsiktsvekkende nyheter…
hvis man spiser en loffeskive med salami,
triller/går/løper (valgfritt) til doen,
og så kaster den opp med en gang igjen,
da smaker den faktisk akkurat like godt, på tur opp igjen!!!
Det er egentlig ganske utrolig, man kan faktisk på den måten, nyte et måltid to ganger!!! :)
Men et viktig tips å huske på er….
prøv å stoppe brekningene ganske kjapt, for magesyra ødelegger faktisk hele den gode opplevelsen!!! Her snakker supermamma av erfaring, så les og lær!!!
Tidligere erfaringer har også vist at dette gjelder mange andre matretter også,
ta for eksempel taco, smaker veldig godt på tur opp!!!
Supermamma er veldig klar over at folk setter pris på at hun er så flink å dele,
hun deler ut det hun kan,
det gjelde seg erfaringer, sine egne ting, eller litt sykdom… :)
Jørn ble nok veldig fornøyd,
da han lørdagskveld oppdaget, at supermamma hadde delt kvalmen sin med han… :) (fornøyd glis)
Ja dette har vært en spennende helg,
hvem trenger vel å reise på kjedelige fester…
når man kan bedrive spennende forskningsprosjekter hjemme…

Ønsker dere alle en kjempe fin dag, nå skal jeg kjempe videre med kaffen min…
Klem supermamma :)

Comments:
Hei Supermamma.
Så utrolig snill du er!
Du deler virkelig alt med oss du,jeg blir rett og slett imponert! eheee eller litt små kvelm.. :)
Du kan i allefall være sikker på at salami og taco vil ikke være noe av det jeg skal spise i dag!
Men tusen takk for innformasjonen!
Sissel
 
ooooj..
Ja....du dele er du da absolutt flink til Supermamma!
Egentlig så synes jeg kanskje at man ikke skal være så flink å dele jeg da,ja jeg synes i allefall det etter i dag.. hahahaha
Du vet at du er skikkelig syk Supermamma!
God bedring
Øystein
 
Du er utrolig motbydelig. Ikke snill i det hele tatt. Jeg er utrolig glad for at du ikke kom på festen. Og du kaller den kjedelig bare fordi du ikke gadd å komme. Jeg mener, la være å komme bare fordi du ikke har penger til taxi er en slapp unnskyldning. I motsetning til meg som må GÅ, så har du faktisk hjul, så det er MYE lettere for deg å komme deg hjem uten taxi enn det er for meg. Du er en slappfisk. Det er det du er.

*glise*

Og når pokker HAR du lyst på taco igjen da??????
 
hummmm hva er dette???
sarkasme???
Men i allefall så ble Sissel glad for innfoen min!!!
Og ja Øystein det stemmer nok at jeg er litt syk, for jeg føler meg liksom ikke helt i form!!! :)
 
Kjære verdens beste venninne...
Hva er det du kaller meg???
Motbydelig!!!
Hallo og du skal være venninne!!!
Egentlig så skulle jeg vist bare møtt opp, og delt litt av dette med dere alle...da hadde du blitt glad da!!! Men du kan jo bare komme på besøk da!!! ;) Jeg kan sikkert spare litt til deg!!!!!! :p
Taco spiser jeg gjerne om noen dager.......
 
kremt kremt kremt
Vil bare takke for innformasjonen før jeg ringer kona og avlyser taco middagen i kveld!
Jeg hadde faktisk gledet meg til å spise taco og se på fotball kamp med gutta i kveld,men vi kan helt sikkert ordne noe annet å spise (og nei Supermamma,jeg har ikke tenkt å innformere deg om hva det blir).
God bedring
Vegard
 
Hallo søstern.

Det var jo litt av et prosjekt du har drevet med i helga. Har du tenkt å lage en stor avhandling av dette til slutt, eller???

Dette er jo noe alle kunne ha trengt litt mere info om, ikke hvordan det smaker på vei opp altså, men på hvordan man skal stoppe før det værste kommer nemlig syra.

Ha en fortreffelig dag, nyt alt som går ned når det kommer opp. Du kan jo prøve å svelge det direkte sånn at du kan nyte det enda flere ganger. Sånn at du sparer på maten.

Kos deg.

Nå skal jeg til mine kjære deltagere på KIF.

Brodern
 
æsj nå ble jeg kvalm! Går det ann å skrive om noe mer usakelig enn dette,dette er lav mål selv for deg!
 
Huff hva er du skriver for noe...
Er JEG usakelig???
Og dette undermåls...
hallo jeg har da treffi "mål" hver gang, jeg har sikta på dassen jeg da... har ikke treffi under en eneste gang, faktisk!!!!
Jeg er da ikke så liten da!!!
Nei nå ble jeg dypt såret du!!!! hahahahaha
 
Har du tenkt å melde deg på den bussen som triller rundt i distriktet da? Forskningsdagene er jo i gang- kanskje de kunne brukt deg til noe???

kanskje.


bare kanskje.

Blir du frisk nok til Ostekake i morgen da???
 
Hallo søstern.

Ang. ostekake det hadde jo kunnet passa bra, tenk på hvor mange ganger du kan "nyte" den, både på nedoverveien og så oppigjen, og så kanskje flere ganger til hvis du er rask nok.

Ha en fin dag.

Brodern
 
kremt,kremt
Hei Supermamma,jeg har lenge lest eller fått referat fra bloggen din,nå måtte jeg bare en en veldig kjapp tur! Jeg jobber sammen med av dine "faste kommentatorer",jeg vil ikke nevvne navnet hans,men for å gi et hint så skal han ikke ha taco mens han ser fotballkamp i dag.. ;) Siden ikke jeg får vært med i dag pga svigermor sin bursdag,så syns jeg likegodt at du kan ødelegge resten av mat planene hans! Han skal ha pizza!!! Skriv gjerne litt om denne retten!
O.P.
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?