onsdag, september 20, 2006

 

St. Kjells dag...tid for å kle seg i fin stasen...

Shalabais…… ;)
Johoooooo det er endelig lille lørdag…
det betyr selvfølgelig at supermamma skal ut og lufte hjula sine… :)
Litt trøtt, men med et upåklagelig pågangsmot spratt supermamma opp i dag.
Denne dagen kan ikke ødelegges med noen morgen trøtte faktorer,
her var det bare å komme seg på badet,
få litt vann i ansiktet og sette i gang med pliktene, på denne fortreffelige onsdagen!!!!
Supermamma får ryddet litt på kjøkkenet før reserve barnet, kommer inn døra….
supermamma triller for å ta i mot han, han kikker opp, smiler,
og sier, ”hei prinsesse Anja”.… :)
Dagen ble bare tusen ganger bedre!!!
Er han søt eller???
Supermamma har jo alltid skjønt at hun er litt kongelig av seg…
hun er jo så forfinet i språket, faktene og oppførselen!!! :) (gliser bredt)
Supermamma er en veldig tekkelig jente,
hun har alltid vært litt tilbake trukket og sjenert,
ja hun har alltid vært mamma og pappas lille pynte dukke,
som barn satt hun vel stort sett på stas og kikket blygt rundt seg,
mens brødrene hennes for som noen tornadoer, rundt i huset… ;)
Hun har simpelthen alltid elsket å pynte seg….
Nå i ”voksen” alder kan jo dette være litt vanskelig,
man kan jo liksom ikke ta på seg finstasen hver dag…
men supermamma prøver så ofte som mulig, og finne en eller annen grunn til å pynte seg…
de nærmeste kan ofte være litt spydige pga dette,
men supermamma lar seg ikke vippe av pinnen, folk kan være så spydige de vil,
supermamma tar det heller som et tegn på misunnelse,
det er ikke mange som har så mange kjoler, og så mye sminke som supermamma, og i dag skal alt prøves!!!
For i dag, er en sånn dag hvor supermamma virkelig kan slå seg løs…
Ja i dag kan supermamma pynte seg så mye hun bare vil!!!
Ingen kan komme med kommentarer, om at de syns at jeg er overpyntet…
for i dag er det Bayerlogen sin helligdag!!!
Supermamma skal i Gildehallen å feire St. Kjell sin dag!!! :)
Kjell Halvorsen var bryggerimesteren til Aass bryggeri (Norges eldste bryggeri), som fikk tilbake Bayeren 21.09.1995.
På grunn av denne store handlingen, ble han kanonisert til St. Kjell.
Supermamma gleder seg så utrolig,
det henger minst ti kjoler på soverommet,
som alle venter spent, på hvem av dem hun skal velge til kveldens begivenhet… :)
Nei nå må supermamma begynne å pynte seg hvis hun skal være klar til kl 18.00 i kveld…

Ønsker dere alle en knall dag….
det skal i allefall supermamma ha, det blir Bayere i bøtter og spann i kveld!!!
Klem supermamma :)

Comments:
Ti kjoler??? Hah!! Skryt skryt skryt. I såfall må du ut og shoppe no' alvorlig! Prinsessejenta. KLART du har skapet fullt av kjoler. *host*

Ta på den lyseblå Askepottkjolen da? Eller den rosa Tornerosekjolen? Eller den gule til Belle?

*hostharkkremt*
 
Hallo søstern.

Kjole, hvem er det som truer på deg det. Så vidt jeg kan huske fra barndomsåra så var det omtrent umulig å få på deg noe sånt. Du skulle ha bukse. Du var jo en av gutta på fotballaget, skifta og dusja med de. I hvertfall så lenge du var med, så ble det etterhvert spill på et jentelag. Der var det ei jente(tror jeg) og resten guttejenter. Tror man måtte true de til å pynte seg.

Så ikke kom her å jug.

Har du virkelig 10 kjoler hengenede, hvor mange av de er Mina sine?

Ha en fortreffelig aften, husk å skåle for pappa mens du er igang. Er brodern med på disse "møtene"?

Ha en fin dag, hils gubben og ungene, og kanskje en liten hilsen til den blonde kvænen next door.

Brodern
 
Hei Supermamma
Jeg kan virkelig forestille meg deg som prinsesse,det var du som skulle ha gifta deg med kronprinsen vår!!! :)
hummm du har søren meg mange kjoler,mange flere en kona!!
Du må ikke la de rundt deg erte deg,jenter som pynter seg er kjempe fine!
Stå på du supermamma!
kos deg i kveld!
 
Thihihihi
Særlig supermamma!!!
Dette er absolutt ikke det inntrykket du har gitt av deg selv,så nå må jeg si at jeg tror kanskje du blander deg selv og en annen person???? hihihihi
Kos deg masse i kveld,bayeren tror jeg du kan få beholde helt for deg selv!!
Sissel
 
Kjære verdens beste venninne...
Jeg er veldig usikker på hvem av kjolene jeg skal velge, har allerede prøvd alle de du tar opp her... :) Selvfølgelig så er jeg uimotståelig i Belle kjolen min, men jeg må jo tenke på at jeg faktisk er gift da!!!
Jeg fortsetter å prøve kjolene mine jeg.....
 
Supermamma??
Bløffer du oss nå??
Vet liksom ikke helt om jeg skal tro på dette!!
Men jeg tror så absolutt at du er helt nydelig når du pynter deg,
tror faktisk du hadde fungert godt som prinsesse jeg!! 
Bayer og fin stas vet jeg nå ikke helt om hører sammen,
akkurat bayer assosierer jeg vel heller med murere og andre bygningsarbeidere.
Men jeg bukker dypt for prinsesse Anja, og ønsker henne en fortreffelig aften!
Øystein
 
Kjoler? viste ikke at kunne skrive det ordet. Tror heller ikke du vet hvordan man tar på seg en kjole, husker ei lita jente som sa når jeg ville pynte deg med skjørt eller kjole "å mamma du vet jo at jeg er et typisk sjårtsmenneske". Sminke hva er det? jeg synes du sa du skulle ut og hygge deg ikke skremme vannet av de andre.Husk på allergien din du kommer til å se ut som et monster. Kos deg
Mamma
 
Supermamma
jeg må innrømme at etter å ha lest innlegget,
så ble jeg faktisk litt usikker på om dette var fakta eller bare ”vanlig rør”, fra supermamman vår! Hahaha
Men nå etter å ha lest kommentaren fra Broderen,
så er jeg vel 100% sikker på at det er ”vanlig rør” fra supermammas blonde hode!!
Men du skal ha for at jeg faktisk ble usikker!
Har du kjole i det hele tatt?
Men en ting skal du ha, du for både meg og de andre på jobben her til å le!!
En av damene her lurte faktisk på om du hadde sminke?
Men så godt kjenner jeg damer at jeg vet at det er noe alle har!!
Vegard
 
Kjære broder og mamma!!!!!
Selvfølgelig så vet jeg hva en kjole er!!!!
Og jeg har en hel haug av dem, føller dere ikke med eller?????????????????
Nå må dere slutte å fantasere!!! hahahahaha
 
Hei Vegard! Det hær va VANLIG RØR fra ho! Jenta får jo seriøse angst anfall hvis du nevner ho og kjole i samme setning! *skratter*
 
kremt kremt kremt!!!!
Kjære nabo....har du også begynt å juge NÅ!!!!
Nå er jeg dypt såra og vonbråten!!!!
 
Hallo søstern.

Hvilke kjoler, er det kjolene til Mina du har hengenede der, kan ikke se for meg at du skulle ha så mange av de. Men over til noe annet blir det tøffler til antrekket eller??? Det er jo ikke helt uvanlig at du stiller på fest i det, eller hva.

Hvis du har en hel haug av de så har vi tydligvis gått glipp av noe, men du sier jo ikke noe om hvor stor den haugen er!!! Du er jo mer et bukse menneske enn en som bruker kjole, så det så!!!!

Så i forhold til kommentaren "Nå må dere slutte å fantasere!!!hahahahaha" det er det vel du som må. hahahahahahaha:)

Brodern
 
Til Supermammas forsvar skal sies at jeg HAR obsvert kjole(r?) i skapet hennes. Og hun HAR vært på fest hos meg i kjole/ skjørt. Så jeg vet hun har. Hun har tilogmed sko/ støvletter som matcher.

Men TI??? næsj.

(og så spørs det hvor lang tid det tar før kjolen/ skjørtet kryper oppover da hehehehehehe)
 
kremt kremt (sterk himling med øynene..)
Hva er det du prøver å si nå du som kaller deg for verdens beste venninne??? Jeg som er den mest teklige jenta du noen sinne kommer til å møte, lar vel aldri noe krype oppover verken lår eller legger!!!!!
FY DEG!!!!
 
eeeeeh *host*
 
Huff har verdens beste venninne blitt forkjøla nå da!!!!
God bedring da!!!! ;)
 
*drarinnsnørra*
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?