mandag, september 11, 2006

 

hva betyr ordet barnefri???

Heisann……. :)
Ja da var supermamma ”klar” til å innta datarommet….
kaffen og røyken, 2 av supermammas følgesvenner er selvfølgelig med…
Men i dag har det kommet noen gjester som ikke jeg kan huske å ha invitert med…
det er noen drittsekker som har inntatt hodet til supermamma i løpet av natten,
de jobber og banker noe sinnsykt….
lurer søren meg på om Karius og Baktus har tatt feil i noen svinger jeg… :)
Syns søren meg jeg hørte dem rope til meg i stad også…
Mina så på meg og sa,
”ta noen paracet du mamma..”,
og da hørte jeg de rope…
”ikke gjør som datteren din sier…”
Supermamma må vel innrømme at hun hadde ”litt” lyst til å høre på Karius og Baktus…
i løpet av helgen så har supermamma forstått at datteren i huset, ikke alltid skjønner betydningen av alle ord…
men akkurat det med paracet, virket vel egentlig fornuftig!!!! ;)
Men en ting er sikkert, det er virkelig på tide å begynne med ordforklaringer her i huset!!!
Det første ordet som må forklares,
er ordet barnefri
Hva betyr dette ordet???
Hvis man lytter til selve ordet, så sier det seg vel egentlig selv…
Nå kan det hende at supermammas barn rett og slett sliter med lærevansker…
for når man har barnefri….
ja, i allefall når supermamma har barnefri,
da regner hun med at hun skal få sove leeeeenge…
Hun skal ikke vekkes kl. 9.00 på morgenen av datteren sin!!!!
Det hjelper ikke at hun ikke var fysisk tilstede,
for det betyr at man heller ikke ringer mamman sin, kl.9.00 på morgenen!!!
Supermamma hadde kost seg med noen øl fredags kveld,
hun gledet seg til å sove lenge,
stå opp og bare nyte dagen i fred og ro, før hun skulle på jentefest på kvelden…
Er det noen som tror at det ble noe av???
Nei, tenk, det ble ikke noe av det nei!!!!!
Heretter så skal jeg få lånt med meg tvangstrøyer og snorer til å tjore fast ungane med, når de er borte…
Hvis supermamma har oppfattet riktig….
så innebærer det å ha barnefri,
ikke å sitte på et sykehus sammen med datteren sin, en hel dag!!!!
Nå skal det sies at supermamma opptil flere ganger i løpet av dagen…
lukket igjen øynene, og innbilte seg at datteren hennes ikke satt foran henne… :)
Det hjalp vel egentlig ikke så mye, for hun satt der like herlig hver gang hun lukket øynene opp igjen!!!
Kl.18.00 var vel supermamma og datteren hennes like drit lei av å oppholde seg på slakteriet…
det er faktisk grenser for hvor morsomt og spennende det er å fly fra lege til lege, til røntgen, til lege…
Ortopeden som hadde forlangt at vi måtte igjennom alle de ”dagligdagse” undersøkelsene, forsvant for ente gang for å operere…
supermamma skulle ha vært på fest…
humøret til både mor og datter var vel heller begredelig,
den ene var sulten…den andre bare veldig tørst… ;)
Nok var nok, supermamma huket tak i den ene sykepleieren og ba om å få reise hjem….
Argumentene til supermamma var utrolig bra!!!!
For det første, hvis det nå hadde løsnet noen benbiter i kneet til Mina,
så hadde de aldri fått operert min datter allikevel…

i så fall hadde det vært over supermammas døde kropp!!!!
For det andre, det er lørdagskveld, det betyr at de kun opererer akutte tilfeller!!!!
For det tredje, det er lørdagskveld og supermamma har kjøleskapet fullt av øl, som roper på henne!!!! ;)
Vi reiste fra sykehuset, Mina ble hentet av farfar,
supermamma og tante ble hentet av onkel Roy-Ove,
han forbarmet seg over den stakkars handikappede søsteren sin,
som allerede var for sent ute til fest, og i tillegg nesten uttørket!!!!
Lørdagen ente heldigvis bra, vi fikk alle de hjelpemidlene vi trengte,
Mina fikk krykker og supermamma fikk øl… :)
Litt forsinket, men alltid like blid, inntok supermamma festen og dagen var reddet…
Jentene klarte til og med å få lurt supermamma med seg ut på by`n,
alle vet jo hvor mye supermamma sliter med sosial angst, nervøsitet og sjenanse….
men tro det eller ei, supermamma overlevde… ;)

Ha en kjempe fin mandag, nå er det tid for dagens plikter…
Klem supermamma. :)

Comments:
Hei Supermamma.
Ja det var vel ikke dette du hadde tenkt å gjøre mens du hadde barnefri,men jeg må le alikevel,tror faktisk at alt som kan skje,skjer med dere!!!!
Fint at du kom deg på festen,og at du hadde det morsomt der,selv om din angst og sjenanse sikkert hindrer deg veldig i dagliglivet!! hihihihihihi ja særlig!!!!

Klem Sissel
 
Som jeg sa på fredag.... Barnefri er oppskrytt. Har man balgt å få barn, så får man ta vare på dem også. Og det betyr å alltid være sammen med dem, rose dem og kose dem og aldri være borte. :-)))))


Fy fader, den nye deodoranten jeg kjøpte lukter jævlig vondt. Æsj.
 
Hallo søstern.

Har ikke du lært at når du først kommer innenfor sykehusets mange vegger, så gjør de alt for at de skal få lov til å stikke, kutte, "operere" osv. Jeg trodde du viste at alt tar tid der, og tok med deg føde deretter.

Regner med at du som er så "beskjeden" satt i ett hjørne og kikka i gulvet. HAHAHAHAHA. Du blei vel drita regner jeg med.

Jeg var på fest på lørdag med en hel del godt voksne kjerringer (kollegaer) og de ble mer eller mindre fulle i forskjellig grad. Det var morsomt. Tenk deg 12 kjerringer hvor av 8 av de er 50 og eldre som danser til hip hop, rap, tekno osv. Det var bare hysterisk morsomt. Jeg lånte kameraet til en av mine kollegaer og vi to tok ca. 100 bilder av fulle kjerringer i fri utfoldelse. Bare se det for deg. Har nok utpresningsbilder og info. nok for mange år.

Ha en fin dag.

Brodern
 
Til verdens beste venninne

Sikker på at det er deodoranten og ikke det faktum at du ikke har vært i dusjen på en uke. HAHAHA:)

Brodern
 
Heisann Supermamma.
Du har jo overlevd helga,det er faktisk mer enn det jeg forventet,ble vel ikke overrasket over at ikke ting gikk etter planen..hehehehehe
Tror kanskje at neste gang, så lukker du øynene enda lengre og sier hokkus pokkus,det er jo hvert et forsøk..hahahahaha
Håper virkelig ikke broren din har rett i at du ble sittende i en krok hele kvelden,du må snart få hjelp for disse problemene dine,angst og sjenanse går det ann å vinne over... :) hahaha
Øystein
 
Til Broderen:

Kanskje du er inne på noe? Det er ikke det at jeg ikke har dusjet på en uke. Jeg har ikke ikke dusjet på to. Så kanskje lukter ikke deodoranten vondt, den lukter det den skal, men jeg syns det er uvant fordi svetten min lukter mye bedre???
 
Jada,her hadde virkelig helgen godt som forventet... :)Du hadde vel ikke regnet med at ikke du skulle få litt "spenning" i helgen Supermamma? Så blond er du vel ikke??? hahahaha
Men jeg støtter meg til Øystein sitt utsagn,du må oppsøke hjelp!!! hahahaha
Vegard
 
Det var da fryktelig så store forventninger dere har til supemamma og familien hennes....kan nesten virke som dere syns at dette er en familie som blir fulgt av katastrofer og ulykker...hummmm, skjønner ikke det!!! :)
Ja brodern, jeg ble sittende alene i et hjørne hele kvelden!!! Og ikke turte jeg å nekte å bli med på by`n heller, det var egentlig ganske fælt!!!
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?