torsdag, september 07, 2006

 

host host host.............

God morgen….gjeeesp… :)
Supermamma er nesten til stede…
lurer på om kanskje det er bare er sjelen som har inntatt datarommet…
hue er i allefall ikke tilstede… :-o
Men kjeften og hendene har i allefall møtt opp..
da er det bare å ta i bruk disse hjelpemidlene på best mulig måte…
mens fingrene hamrer løs på tastaturet, så kan munnen ta i mot kaffen og røyken.
Supermamma rutiner går virkelig i dass i dag…
tror dere ikke datteren til gubben har godt hend og blitt ”syk”…
host host host
auuuu halsen min
Er det fryktelig kaldt her???
Eller er det bare jeg som ikke er i form???
Er det mulig å bli så lik faren sin à??? :)
Hypokondere det er det de er!!!
En liten opplysning til alle menn og til alle barn som tar etter fedrene sine….
en forkjølelse eller halsbetennelse er absolutt, ikke dødelig!!!!
Snørr i nesa er ikke tegn på at verden går under…
Supermamma ser heller ingen grunn til at dere på død og liv må gå rundt å kjøre heis med snørra deres,
vi rundt dere hører hvor ”syke” dere er uten disse lydene…
og en annen ting…
det er faktisk lov å gå på do eller i allefall noen meter unna oss andre stakkarane, når dere prøver å snyte ut hjernemassen deres!!!!
At dere er skikkelig, skikkelig dårlige, har vi allerede skjønt av all akkingen og uffingen deres,
og selvfølgelig måten dere lar øyelokkene dette halvveis igjen…
Men en liten innformasjon til dere ”syke”. :)
Hvis du føler deg litt frossen….
så betyr faktisk ikke det, at verden går til helvete på grunn av plutselige store klimaforandringer…
Hvis du er ”heldig” så har du kanskje 37,9 i feber…
denne temperaturøkningen betyr ikke at du må legges inn på sykehus…
kroppen din vil ikke gå i oppløsning…og den får absolutt ingen varige skader av dette!!!!
Et annet lite tips….
en liten forkjølelse fører faktisk ikke til diagnosen, multihandikapet… :)
Dere blir faktisk ikke lammet fra nakken og ned…
muligens fra nakken og opp…(større sjanser for det kanskje…).
Dere klarer faktisk fortsatt å gå inn på kjøkkenet for å lage dere mat selv…
Supermamma lover dere at bena deres faktisk fortsatt virker…
de vil helt sikkert ikke synke sammen under dere…
og armene deres kan faktisk brukes til litt mer enn å trykke på fjernkontrollen til tv`n…
dere klarer faktisk å gjøre de fleste ting, helt selv!!!!
Det er egentlig overhode ingen grunn til å rokke om på rutiner pga litt snørr, hoste og sår hals…
Så til alle dere rundt omkring som er rammet av en alvorlig forkjølelse…
slapp av, supermamma lover at dere overlever alle som en!!!!

Ha en fin dag alle sammen,
og til dere som for tiden lever sammen med disse alvorlig syke menneskene…
sov i ro i øra, er en smart investering!!!!
Klem supermamma :)

Comments:
Hmmmm. Irriterende at noen ødelegger kafferutinene dine???

fnis fnis.

Forøvrig er jeg veldig enig i resten av karakteristikken. Men at Minamor var av så labert kaliber.... Skuffende. Du får se å stramme 'a opp litt.

Eller kanskje det er nå Markus kan være tjeneren hennes i en dag eller to, så kan du jo bare fortsette med kaffen og røyken i fred!
 
Huff da Supermamma,har de blitt syke igjen! Du er søren meg ikke veldig heldig du! Men fy søren så flink du er til å beskrive mannen min!! Jeg måtte ringe han opp og lese det for han,jeg lo så jeg skreik!!! Det som var rart var at ikke han lo?? hihihihihi
Sissel
 
Hei Supermamma ;)
Jeg kikker lett rødmende og sjenert ned i bakken mens jeg humrer stille for meg selv,håper ikke fruen leser dagens blogg noen sinne!!!
Øystein
 
Hallo søstern

Hva slags unge er det du har a. Dårlige gener. Men det er vel forståelig når jeg ser på hva slags foreldre hu har. Men jeg er enig med deg i forhold til det andre. Man dør ikke av en liten "forkjølelse" eller av "feber" på 37,5 grader. Se bare på meg, jeg har prolaps og trigeminusnevralgi (for de som ikke vet hva det er så er det betennelse i ansiktsnerven), det gjør vondt i halve hode, men det er jo bedre enn å ha vondt i hele trøster jeg meg med. Jeg kunne jo fått betennelsen på begge sider.

Men ligger jeg hjemme å okker og stønner og synes veldig synd på meg selv, nei. Jeg er på jobb og svare på telefoner, krangler med inkassobyråer og andre og skriver brev, osv.

Her må man være krypende før man holde seg hjemme, evt at man sitter på ringen eller henger over den. Ellers er man på jobb.

Ha en fin dag med den syke.

Forresten åssen har Jørn det, hvordan takler han den store krisen som oppsto igår med at Playstation 3 ikke kommer før tidligst i mars neste år.

Brodern
 
Kremt kremt kremt
Dette var vel det som kan kalles et slag under beltestedet Supermamma! Du trenger jo ikke å bli ufin da. Men må si at jeg fikk meg en meget god latter,kjenner igjen veldig mange av kompisene mine,selvfølgelig er ikke jeg sånn!
Vegard
 
hahahahaha
Detta è det bæste æ har lest på længe,sku tru du kjente mannen min!
T.W.
 
Tja du er vel inne på noe der du,men du må huske på en ting Supermamma, det er at menn og kvinner er to forsjellige dyr, og that`s it.
Dere kvinner tåler mye mere av sånn dritt, en det vi menn gjör. vi menn ikke har tid med, vill heller ikke ha det. Derfor blir vi så deppa, at vi må få ut frustrasjoen på´en eller annen måte, for dere kvinner fatter ikke hvor syke vi menn blir med 37,9 i feber. Det er ikke feberen men depresjonen som gjör det, men det vill vi menn aldri innrömme.
 
Kjære nynne.... Tusen takk for den forståelsen du viser meg!!! Ja det er fryktelig irritende at ikke folk kan skjønne at jeg trenger rutinene mine...hehehehehehe :)
Markus er på skolen, og der kan han holde seg!!!!!!!!

Ja jeg ser at det er noen skamfulle "gutter" her ja...noen som kanskje føler et sterkt behov for ikke å bli SÅ syk, neste gang????

Broder`n, om ikke forkjølelsen tar livet av gubben, så kan jeg garantere at nyheten om at Playstation 3 ble utsatt holdt på å gjøre det!!! Nyheten fikk han mens han var på jobb, og jeg lurer på om ikke de måtte bruke hjertestarter og en pall med papirlommetørkler for å få han klar til å kjøre på trening!!!
 
Heisann Søs synes du får gå i deg sjøl da at ungene blir som deg skjønner jeg jo men at du skal dra Jørn med på dette er ikke rettferdig for han da eller andre små gutter, så du skjønner så er vi ikke alle like da men noen av oss går rundt i t shorte å koser oss når det blir normale tempraturer ute å det er ikke snakk om forkjølese da nei.
Ha en flott dag da Søs
Hilsen din Bror på Åssia
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?