onsdag, september 13, 2006

 

en ulykke kommer sjelden alene...

God morgen…. :)
Jøss denne uken ser jo ut til å gå relativt kjapt….
det er jo allerede lille lørdag.. :)
Supermamma hadde en litt vanskelig morgen i dag…
kroppen til supermamma, rullestolen og visse døråpninger var overhode ikke samarbeidsvillige…
Det hele startet med den grusomme vekkeklokka…
hjernen til supermamma oppfattet den, men øynene nektet å åpne seg.
I det supermamma løfter armen for å slå den av, så angriper kommoden meg…
den kaster seg rett inn i hånden min,
for å si det sånn, så kom det noen mindre pene ord ut av munnen til supermamma!!!
Jippi tenkte jeg, dette kan bli en morsom dag….
Tanken var vel bare noen sekunder gammel,
da supermamma skal prøve å flytte den totalt dævè og lite samarbeidsfulle kroppen sin, over i rullestolen…
Av en eller annen grunn,
så mistenker supermamma gubben for å ha tuklet litt med rullestolen, for den bremsen var i allefall ikke på!!!!
Klask….der satt supermamma på gulvet…og så blid da!!!! :)
Med ett oppgitt stønn så kommer supermamma seg opp i rullestolen, og skal rygge ut fra soverommet…
i det supermamma skal gjennom døråpningen…
så hopper dørkarmen en halv meter bortover…
supermamma har da selvfølgelig så god fart, at det blir en bråstopp!!!
I det stolen er på vei til å tippe bakover, så redder supermammas hode henne….
det smeller inn i dørkarmen…
og stolen lander på alle fire hjula igjen…
Ja, det var jo en deilig opplevelse…
supermammas hjerneceller, fikk i allefall flyttet litt på seg!!!
Jepp, nå er dagen satt…
herfra kan det faktisk bare gå (trille) oppover tenker supermamma…
Den tanken kom vel kanskje litt for fort… J (lett rødmende supermamma..)
Som nevnt tidligere…så var supermamma fryktelig trøtt, øynene fungerte like dårlig som resten av kroppen…
i tillegg så syns jeg absolutt at vi skal ta hensyn til, at supermamma akkurat hadde fått, en stjernesmell i bakhodet!!!! :) (litt rødere nå)
Som de fleste andre mennesker, så har også supermamma visse rutiner på morgenen…
I dag, lik alle andre dager, så triller supermamma inn på badet…
hun er meget oppmerksom på at ikke rullestolen skal tippe bakover,
og selvfølgelig passer hun på at bremsen står på i det hun løfter seg over på toalettet…
Men…
supermamma glemte vist en liten detalj…
en bitteliten detalj faktisk.. :) (tror nok ansiktet nå har overtatt alt blodet i kroppen…)
Før man tisser…
så er det faktisk veldig lurt å ta av seg trusa… :-s
Supermamma rakk i allefall å dusje før hun tok i mot reservebarn i dag…. :)
Og resten av morgenen gikk faktisk uten flere ”uhell”…

Ønsker dere en fin og ulykkesfri dag, nå må supermamma begynne på noen plikter…
Klem supermamma :)

Comments:
HA HA HA HA HA HA HA.

Og jeg som trodde JEG hadde en dårlig start på dagen i dag.

HA HA HA HA HA HA HA.

TUSEN takk for at du slår deg slik at jeg kan føle meg bedre!!!
 
hihihihi Hei hihihi Supermamma,du må ikke tro at jeg ler av deg hihihi supermamma,det ville jeg ALDRI ha gjort hahahahahahahaha
Du har virkelig hatt en pang start på morgenen (i ordets rette forstand),jeg ler så jeg holder på å tisse på meg,men det har vist du allerede gjort i dag..HAHAHAHAHA
Ha en fin dag videre
Sissel
 
Hei Supermamma. :)
JEg ler så jeg hyler her,er det mulig å være så uheldig?
Men akkurat det siste "uhellet", vil jeg vel si er forårsaket av en sterk mangel på oppmerksomhet og tilstedeværelse. hahahahahaha Jeg har aldri hørt om noen som har glemt å ta av seg trusa før di tisser,du tar kaka!!!
Er det årets Blondi vi snakker om!!
hahahahahahahahahahahahahahahahaha
Øystein
 
God morgen skatt

Det var da enda godt at lokket på doskåla stod oppe. Ha en fortsatt fin dag det trenger du.

Mamma
 
humre humre humre,dette er ikke latter Supermamma,det er bare et bredt glis og noen ukontrolerte lyder..hahahahahaha
Du klarer det meste,jeg må nesten si at jeg blir imponert over deg. Hvordan er det mulig at ett menneske kan utsette seg selv for så mye?
Du er definitivt kåret til Årets Blondi,den prisen tror jeg ingen kan ta fra deg! hahahahaha
Tusen takk for at du gir oss andre så mange gode lattere,har du vurdert å bli komiker? Tror du hadde passet i den jobben.
Vegard
 
KREMT KREMT KREMT
Er dette måten dere behandler en stakkars stille, beskjeden, sjenert, angstfull handikapet jente på????
Det er ondskapsfullt å fryde seg over andres ulykker bare så dere vet det!!!! ;)
Kjære verdens beste venninne.... vet ikke om det kvalifiserer til den tittelen, når du syns at det er bra at jeg slår meg????????
Men bare le dere, neste gang blir det dere som utsettes for all verden av ulykker!!!!! :) (gliser ganske fornøyd..)
 
Jeg er fortsatt verdens beste venninne når du får medisterkaker i morgen.

Og da får jeg lov til å le likevel tenker jeg....
 
Hallo søstern.

Ja, ja. Du får det til. Ikke skyld på gubben din, stakkars fyr.

Ønsker deg en riktig fin dag, håper fo din del at dagen fortsetter i en litt bedre retning enn den har startet.

Brodern
 
Hei Supermamma vil bare ønske deg en strålende dag!!!!!!!!!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
K.H.
 
hihihihihi du er ikke akkurat født under en lykke stjerne du Supermamma,det verste er at jeg holder på å tisse på meg selv når jeg leser dette. Jeg må skynde meg på do,men jeg skal huske å ta av meg alle klærne! hihihihihi
Vera
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?