torsdag, september 21, 2006

 

en supermamma i totalt forfall...

Heisann….. :)
Da var supermamma på sin vante plass igjen…
Hun er bare en liten smule forsinket, og selvfølgelig så er det gubben sin skyld!!!! ;)
Her hopper supermamma ut av senga trøtt som en dupp,
stresser inn på badet, mens tunga nesten henger nede på låra hennes…
Sterkt dehydrert, med en hel ørken i kjeften,
hiver hun desperat innpå tre glass vann,
får en liten skvett i ansiktet, og får dratt på seg klærne.
Like stressa bærer det inn på kjøkkenet, der har vi heldigvis enda mer vann… ;)
Hun setter i gang med pliktene sine…
tar i mot reserve barnet sitt med et smil, som nesten sitter klistra fast pga den alvorlige uttørkingen,
restene av supermammas utslitte kropp er i ferd med å gå i oppløsning… :)
Kroppen til supermamma er i totalt forfall…
det er ikke mye som skal til, før den havarerer…
Plutselig så kjenner supermamma en hånd som blir lagt på skulderen sin…
hjernen fungerer selvsagt ikke…
siste rest av hjerne væske rant ut i løpet av kvelden i går…
angsten skyter gjennom kroppen…
enten så har Markus sin hånd vokst noe sinnsykt i løpet av natter….
ellers så har supermamma en fremmed mann i huset!!!!
Supermammas kropp var ikke i stand til å reagere i det hele tatt, den var totalt utslitt…
En bitteliten hjernecelle kjemper seg fri fra den seige massen, som den sitter klistret fast i,
sender ut en liten hjerneaktivitet….
og supermamma tenker for seg selv,
ok, drep meg kjapt i allefall!!!
Men hånden stryker bare supermamma på kinnet,
og en stemme som absolutt virker kjent sier,
”hei kjære”.
Hva i svarte gjør gubben hjemme nå da???
Han ser på supermamma med et smil og sier,
”da jeg kom på jobben kl.4 i natt så var nettet nede,
så jeg kjørte hjem igjen og sitter nå å jobber på datan her isteden jeg…”
Hææææ???
Neeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiii,
Herregud men det betyr jo at supermamma nok en gang er forvist, til den bærbare….
og enda verre, hun må høre på den fryktelige data nerd musikken hans!!!
HJELP…………..
Men Gud er rettferdig…rett før kl 10 så ringer de fra jobben med kjempe gode nyheter…
nettet er oppe å går igjen, kom på jobben!!!
Datamaskinen min var endelig ledig igjen,
supermamma kunne roe nervene, sette på ordentlig musikk,
sette seg godt til rette, tenne røyken og kose seg… :)
Nå er det bare å stelle pent med kroppen, før supermamma skal på sykehuset med junior!!!

Ha en fin dag….supermammas dag blir nok bedre etter hvert!!!
Klem supermamma :)

Comments:
Gud så utrolig deilig å kunne komme og jobbe på natta på jobben uten å bli forstyrret!!
Men å så glad jeg er for at jeg slipper å stå opp.

Si til Jørn at han får jobbe dobbelt opp til lørdag sånn at han får tatt seg en halvliter eller to på lørdag da!!

Ta vare på ørkenkroppen din. Husk at du ikke må tørke den ytterligere ut med kaffe og røyk. De to tingene bør du helst unngå i 4-6 dager etter inntak av Bayer.


hahahahahahahahahahahahahaha
 
Huff da Supermamma...
Har du en dårlig start på dagen? hehehehe litt for mange bayere i går eller??
Hvem av alle kjolene valgte du?
Ta godt vare på kroppen din i dag da!!
Øystein
 
Hei Supermamma
Neimen er du fyllesyk i dag?
Trodde ikke du drakk noe særlig jeg,jenter med så fine manerer som deg pleier jo bare å sitte å nippe..ikke styrte!! hihihihihi
Kanskje du skal spørre om de kan gi deg litt intravenøs væske når du først er på sykehuset etterpå?
hihihihihi
Ja nå er jeg spent hvem av prinsesse kjolene ble det i går?
Sissel
 
Hallo søstern.

Nei er du i dårlig form, det har jeg aldri opplevd før med deg, eller? .....:)

Har ikke du lært at du skal drikke vann etter at du er kommet hjem, sånn for å ha litt å gå på på morrakvisten. Jeg trodde du hadde lært dette nå.

Jeg er også spent på hvilken av de utrolig mange kjolene (hahahahaha -særlig a) du hadde på deg, og så lurte jeg på hvilket par tøfler du brukte igår.

Jeg synes forslaget om intravenøst på sykehuset var bra, hadde det ikke vært for at vi veit at hvis de gjør noe med deg så gjøres det en eller annen feil.

Ha en fin dag.

Brodern
 
Selvfølgelig så er jeg i superform som alltid....helt om natten, helt om dagen, er et ordtak jeg konstant får høre av en viss venninne!!!! Og selvfølgelig så røyker jeg og drikker kaffe i dag, har du tenkt til å ta livet av meg eller?????
 
Ja Supermamma,nå venter vi spent!!!
Hvilken kjole ble det? :)
Ut fra formen i dag,så tar jeg det som et bevis på at du koste deg i går! hahahaha du får pleie fyllesyken godt,da varer den mye lengre! hahaha
Vegard
 
Skjønner ikke helt ka du skriker etter; " å stakkars lille mæ, æ må bruke den bærbare...." Haaallllooo! Æ va helt uten data/internett i går, totalt uforskyldt! DET va ille det! Kos dæ med den bærbare du og slutt å klag! *oppfordranes glis*
 
Nabokjerring.....
bla bla bla bla bla bla bla bla
Hørselen og synet har litt nedsatt funksjon i dag, så jeg verken ser eller hører veldig så veldig bra!!!
 
Til dere som lurte på kjolevalget mitt i går....
Etter lange og harde timer med prøving av kjoler, ente jeg til slutt opp med en nydelig askepott kreasjon, med tilhørende glass sko og diadem!!! Ja selvfølgelig var jeg et syn for guder!!!! :)
 
Sikkert syn for guder, men resten kan du rull inn! *latter*
 
hummmmm skjønner ikke hva du mener jeg er jo inne,kan jo ikke rulle inn da..jeg kan selvsagt rulle ut hvis du vil!!! hahahaha
 
Hallo søstern.

Du svarte ikke på spørsmålet mitt om hvilke tøfler du brukte igår.

Kos deg med tørsten idag.

Nei nå får jeg gå på møte hos Kriminalomsorgen.

ha en fin dag

Brodern
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?