fredag, september 08, 2006

 

det er fredag og endelig helg...

Hallo… ;)
Endelig fredag, supermammas yndlingsdag….
det er jo bare så utrolig deilig….det er endelig helg,
alle vet jo hva det betyr…
da er det tid for å sove….
sove leeeeeenge…..
og selvfølgelig en ting til……….feste!!!!! ;)
Supermamma var tidlig oppe som vanlig… ;)
Det er ganske utrolig hva man egentlig frivillig utsetter seg for….
Egentlig så kunne supermamma sovet en halvtime lengre hver dag….
men neida, hvorfor i alle dager skal en kvitrende morgenfugl som supermamma gidde å gjøre det…..
Da er det jo bare så utrolig mye bedre å ”hoppe” ut av senga,
smile lykkelig til verden, juble over at nok en dag begynner…
trille glad og fornøyd inn på kjøkkenet, for så å begynne på pliktene…
og så med et kjempe smil, ta i mot andre folk sine barn… :)
Det er supermammas hverdag,
det verste er vel det at hun gjør det helt frivillig, og at hun tillegg liker det egentlig ganske godt.
Supermamma har flere ganger lurt litt på om ikke hun og Jesus kanskje er søsken,
vi har liksom det samme mottoet….
”la de små barn komme til meg, og hindre dem ikke…” :)
(Nei Jørn, det betyr overhode ikke at jeg vil ha flere barn selv!!!!)
Men supermamma har ikke noe i mot at huset er fult av andre sine barn,
finnes det noe deiligere å høre en latter, jubel og glede fra barn som koser seg og har det morsomt???
Tja…er ikke helt sikker selv faktisk…
supermamma må vel samtidig innrømme,
at smilet ble ganske bredt i går kveld da svigermor ringte og sa at de gjerne ville ha ungane i helga… :) (ganske lykkelig glis..)
Supermamma skal tilbringe en helg alene hjemme…det har jeg faktisk aldri gjort før.
Gubben skal av gårde å spille innebandy cup,
og siden supermamma er bedt på bursdag på lørdag,
så fant svigers ut at de kunne ha ungane….ganske utrolig egentlig!!!!
Supermamma kommer selvfølgelig ikke til å nyte det å ha barnefri… ;)
Hun kommer helt sikkert til å sørge seg gjennom hele helgen,
hun kommer til å savne gull ungane sine hele tiden, det vil nok ikke gå et minutt uten at hun tenker på dem… :)
Egentlig så er det vel ikke noe vits i å dra på festen heller….
supermamma kommer vel ratt til å sitte og gråte seg gjennom hele kvelden,
det kommer til å bli helt forferdelig, tenk å sitte der sammen med venninnene mine og drikke øl!!!
Ja en ting er sikkert, ølen kommer sikkert ikke til å smake godt en gang…
Nei den kommer nok til å smake kjempe godt!!!! :)
Hummm, lurer på om ikke konklusjonen blir sånn…
etter en uke med huset fult av barn, så kan det være helt nydelig med stillhet og barnefri.
Supermamma lover å ikke nyte helgen med barnefri… (jugekors..)

Ønsker dere alle en kjempe fin helg.
Klem supermamma :)

Comments:
Barnefri er oppskrytt! Så det så!
 
Også bare for å fly på fylla da gitt. Jaja. De hjula får vel bein å gå på utover kvelden tenker jeg.

Oppfør deg ordentlig, og ikke gjør som jeg ville gjort.
 
Huff stakkars deg Supermamma,skal du være helt alene i helgen,det hørtes skikkelig fælt ut.
Du må prøve å nyte helge,selv om jeg skjønner at det blir vanskelig for deg. Det med at ikke ølen vil smake godt har jeg faktisk et tips på! I tenårene når vi måtte drikke for å være litt tøffe,så var det ingen av oss venninnene som likte øl,vi holdt oss for nesen og drakk,da kjenner du ikke smaken så godt! hihihihihi Ikke det at jeg ser for meg at du vil gjøre det altså!
Ha en knall fin helg.
Sissel
 
Hei Supermamma.
Skjønner godt at du ikke vil nyte denne helgen,så trist å være helt alene da! Du vil ikke be noen på besøk da? ;)
Prøv å kos deg med ølen din du!
Øystein
 
Hallo søstern.

Tenk så fælt å måtte være hjemme helt aleine. Grusomt. Åsså i tillegg måtte gå (rulle) på fest og så i tillegg måtte drikke øl. Jeg føler med deg og skjønner dine store problemer.

Jeg skal være med ut på kontorfest, skal selvfølgelig kjøre bil, sånn at jeg ikke får lyst til å drikke. Du veit jo hva som skjer når man blander medisin og alkohol holdig drikke. Gleder meg til å få lov til å slutte med denna medisinen.

Ha en fin helg. Kos deg.

Brodern
 
Hei Supermamma. Dette kommer nok til å bli en grusom helg for deg,vi får bare krysse fingrene å håpe at du overlever....(og ikke dør av fylleslag) ;)
Du får kose deg masse i helgen,prøv å tenke positivt selv om det kan være fryktelig vanskelig for deg. hehehehe
Vegard
 
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ dette er helt grusomt!!!! :) Nå har ungane blitt henta av tanta deres, og Jørn har reist....
Jeg er helt alene.....
ja kun jeg og min beste venn da.... ølen min!!
Jeg gråt kjempe store tårer inni meg da ungane dro...jeg har jo så vanskelig for å vise følelser med andre til stede, så det eneste som syns på meg...var vel egentlig et kjempe glis....
men inni meg så gråt jeg!!!!!! hahahahhaha
 
Hei Søs synes du er sjuk jeg veit du elsker å Drikke ØL å koser ræva av deg når du er aleine men Morgen fugl blir du aldri så slutt å bløff oss som kjenner deg litt da
men kos deg å ikke bli for lei deg da uten Gubben Ler Rått
Hilsen din Bror på Åssia
 
Kjære nabo!

Æ skjønner absolutt kordan du har det! Sitter i samme båt, ja nesten da! Æ har gubben hær, men ikke ongan! Det e jo grunn til å grinne innvendig det også.......

Synes det e fint at du har noen hos dæ, ja at du slipper å sitte aleina i en sådan stund! Dæm e små, men mange! Det e selskapet som teller og etter hvert driter du vel i om dæm e hel- eller halvfull! Skål! *ler*
 
SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!
FY FAEN Å JÆVLIG DETTE ER!!!! Enda godt jeg har mange øl i kjøleskapet!!!!! hahahahahahahaha
(jeg gråter egentlig asså.......)
 
hahahahahahahahahaha= latter
buhuubuhuubhuhubuhuhu= gråting!

*ler*
 
Kjære nabokjerring
Vi får bare trøste hverandre, dette er jo grusomt, jeg hører ingen barn her jeg.....gjør du eller???? Var å fant meg en ny venn i kjøleskapet, utrolig godt å ha venner som aldri svikter deg!!!! buhuuuuuuuu hahahaha
 
hummmmm det ser virkelig ut til at du lider Supermamma! Du får si i fra hvis du blir for ensom... ;)
Drammens gutt
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?