torsdag, august 31, 2006

 

livet è jævlig....

God morgen der ute…
alle rutinene til supermamma går direkte rett i dass i dag….
og er det noe supermamma ikke liker, så er det når sånt noe skjer!!!
Supermamma er et typisk vanedyr,
og store forandringer gjør henne fryktelig urolig, redd og nervøs… ;)
Det er en ting at junior og kompisen begynner sent på skolen,
det må jeg faktisk etter ca 4-5 måneder, venne meg til…
men å stå opp for å finne ut at gubben har okkupert datamaskinen min
den er faktisk litt hardere å svelge!!!
De siste fire ukene, har vi her hjemme, sett minimalt til han,
dette pga ufattelig store arbeidsmengder på jobben hans,
akkurat det er jo greit nok,
når man har mye å gjøre, så må man også jobbe mye.
Dette er noe supermamma opplever veldig ofte selv,
det er jo rett som det er, at hun også er litt overarbeidet!!! :) (hahaha)
Supermamma synes absolutt synd på han om dagen,
han har de siste ukene sovet i gjennomsnitt maks 3 timer pr natt, i natt ble det bare 1,5…
For ikke å ta for hardt i,
så ser han rett og slett, helt jævlig ut om dagen!!!
Supermamma skjønner jo at dette er grusomt for han,
det å jobbe døgnet rundt er verken sunt eller morsomt…
dette er jo også ting som supermamma fint klarer å trekke relasjoner til,
hun har jo selv en ”jobb”, som krever at hun ”står” på pinne 24 timer i døgnet,
(eller sitter på ræva 24 timer i døgnet, som sikkert noen av hennes nærmest ville ha sagt..)
Alt dette er jo vel og greit…
Men hvor mye forståelse skal han få fra supermamma???
Hvor mye skal en supermamma klare å godta???
Han har jo for faen meg hatt min datamaskin siden kl. 3 i natt, og han sitter der enda!!!
Ikke nok med at han har min datamaskin,
supermamma får ikke høre på p4 engang!!!
Hun må sitte ved siden av han på den bærbare pc’n,
Og i tillegg høre på verdens verste, teiteste og jævligste musikk…
Da snakker vi om musikk som sånne datanerder som det jeg er gift med, har remix’a,
musikk som kommer fra spill som en gang for ca 1000 år siden, var på comodore 64 (C-64)!!! Supermamma har nå store gnagsår i øra, og er på randen av et nervøst sammenbrudd!!!
Jeg må bare si som en tidligere deltaker i det berømte Big Brother konseptet sa….
Livet è jævlig!!!!

Jeg ønsker alle dere andre en fin dag,
dette er jeg veldig redd kan bli en helt for jævlig dag for meg… ;)
Klem supermamma :)

Comments:
Stakkars stakkars deg som er gift med en så utrolig hensynsløs og egoistisk mann. Makan til frekkhet. Skamme seg burde han.

Kom til meg du, så skal jeg lage ostekake til deg!

For du snakker om den pc'en du har betalt, installert, oppdatert, bestilt PU (!)-telefon til og jevnlig kjører virus og anti spywaresjekk på?
 
Hallo søstern.

Det er ikke måte på hvor synd det er på deg. Tenk at du ikke får "låne din" datamaskin. Livet er grusomt.

Nei nå er det vel lunch snart. Og etter det er det vel ett par timer til det er helg. Livet blir herlig om noen få timer.

Ha en fin dag og en fin helg.

Brodern
 
Hei Supermamma.
Jeg synes skikkelig synd på deg i dag jeg,her viser du mannen din så stor sympati og hva er det du får igjen? Nei jeg tror du må leie inn en som kan tilfredstille alle dine behov,og ikke ødelegge de nydelige ørene dine med grusom musikk i tillegg! hahahaha
Øystein
 
Jeg føler virkelig med deg du stakkars overarbeidede jente,er det ingen som tar hensyn til deg da? Jeg kan godt leies inn jeg også....helt gratis!!! ;)
Vegard
 
Herregud gutter! Hadde det vært no tak i dåkker, så hadde dåkker tilbydd dåkker å hjelpe gubben hennes så han ble raskere ferdig med jobben! *rister oppgitt på hodet og ler*
 
Kjære nynne..
Ja ikke sant, han burde virkelig skamme seg, men tror du han gjør det da??? Neida, det gjør han absolutt ikke!!! Og ikke nok med det, nå sitter han og nynner til denne grusomme musikken!!!!!!!!!
Forresten nynne... er du så blond at du ikke vet at det heter IP-telefon engang du da!!! hahahaha
Ja jeg vil veldig gjerne ha ostekake!!! SMASK :)
 
Kjære nabo kjerring, Vegard og Øystein!!! :)
Jeg er ganske sikker gutter at nabo kjerringa mener at dere skal hjelpe gubben med å tilfredsstille meg, det er en utfordrende og hard jobb!!!! hahahaha
Det var det du mente Eirin?
 
Nei Anja-Beathe, det var IKKE det æ mente! Nice try, det skal du ha! *latter*
 
Kjære gode, snille Supermamma!! ;)
Selvfølgelig er det det hun mener, hun er sikkert bare for sjenert til å si det rett ut!! Du er heldig som har en så snill og forståelses full nabo,som virkelig ser etter dine interesser!!! hehehe
Øystein
 
hehehe du er søren meg smart du Øystein!!! hahahahahaha
Du har helt sikkert rett, hun er egentlig veldig sjenert... så det er nok bare det at hun ikke tørr å skrive det hun mener!!!! hahahaha
 
Jeg er ALLTID klar for kake. ALLTID!!

Skal teste ut den ekte ostekaken min på deg. Den er så SINNSYK god.

Og vet du? Etter at en en nær venninne av meg som er lam i bena og lam/ blond i hodet sa PU-telefon til meg, har jeg liksom ikke klart å slutte å bruke det uttrykket.
Men det sprer glede da. Alle ler når jeg sier det.

kake kake kake kake kake kake kake
 
Huff da nynne....
hvordan venninner er det du har, omgir du deg bare med funkiser eller??? Og hun må jo ha vært ekstremt blond (tviler på lam i hodet) som ikke vet at det heter IP-telefon!!!! :)
 
Anje jeg synes du er slem, først sprer du onsinnet sladder om meg og nå er det min eiegode svigersønn som får gjennomgå.
Stakkars Jørn,er det ingen som synes synd på deg lenger. Kom til meg så skal du få ligge i badekaret i så mange timer du vil og mat lesestoff kan du ta med deg så mye du vil.
Verdens snilleste svigermor
 
Kjære mamma...... :)
Ondsinnede rykter om deg???
hæææææ nå skjønner jeg ingen verdens ting?????
Jeg skriver da aldri annet enn fakta (i allefall i dette tilfellet).
Og at Du og Jørn råtter dere sammen begynner jeg jo å bli vant til, sleikere og smiskere det er det dere er!!!! hahahahaha ;)
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?