tirsdag, august 22, 2006

 

hverdagen er tilbake...

Hverdagen er absolutt tilbake…..
Supermamma ble vekt av den grusomme vekkerklokka i dag også!!!
Jeg prøvde virkelig å si til meg selv i dag,
du drømmer bare, du drømmer bare… men tror du det hjalp???
Nope, det var nok bare å dra kadaveret ut av senga, og begynne på pliktene sine!!!
Mina var ikke særlig blid da jeg vekte henne,
og det hjalp liksom ikke på at broren hennes kunne sove en time lenger enn henne,
men han var strålende fornøyd da han ble vekt like før Mina skulle gå,
akkurat tidsnok til å kunne få fortelle henne hvor deilig det var å sove lenge, og hvor utvilt han følte seg!!! :)
Men han var ikke like fornøyd i går da han kom hjem fra skolen,
han oppdaget fort at klassen hans var den eneste på skolen som hadde fått lekser,
og så to lekser i tillegg da, første skoledag!!!
3. klasse stinker!!!! :)
Men etter å ha brukt sine vanlige 2-5 minutter på leksene, så var han ganske blid igjen,
helt til mamman hans påpekte at nå som han gikk i 3. klasse,
så syns jeg at vi kunne bli ”litt” strengere på ”pen skriften”,
eller for å si som sant er, den manglene pen skriften!!!!
Det at barn er forskjellige, må mine to være det største beviset på!!!
Der søstra bestandig er like nøye og alt skal være ekstremt ordentlig og pent,
er lillebroren alltid like slurvete og driter langt i hvordan det ser ut, bare han blir fort ferdig.
At man har problemer med å tyde det han har skrevet bryr han seg katten om,
han skjønner det, det er ingen skrivefeil,
og da er det ett fett, at moren og alle andre virkelig må konsentrere seg for å skjønne hva han har skrevet.
Dette er supermamma veldig sikker på at må komme fra pappan!!!! :)
Det er bare litt rart at perfeksjonismen til datteren også kommer fra pappan….
supermamma har nok giftet seg med en fyr med splittet personlighet, det må være det!!!!
For alle vet at alt det gode er nedarvet fra mamma, og alle skavanker, feil og negative ting er fra pappa!!!
Det hadde jo vært fryktelig vanskelig å arve noen negative ting fra supermamma da,
hun har jo absolutt ingen negative sider, hun er jo bare helt perfekt!!!
Jeg er helt sikker på at når Gud ser på meg,
så sitter han og smiler fornøyd for seg selv og tenker,
supermamma, det er det mest perfekte jeg har skapt!!! :) (gliser fornøyd)
Nei nå må nok supermamma hive seg rundt og gjøre noen av pliktene sine,
ja, røyke og drikke kaffe…noen må jo sørge for at det kommer penger inn i statskassa!!!! ;)

Ha en kjempe fin dag, det tenkte jeg at jeg skulle ha!!!
Klem supermamma :)

Comments:
Hei jenta mi

Tror du har glemt noe, husker du reservedelene, du vet jo et du er satt sammen av deler fra reservelageret. Det var en komplisert oppgave men pappa eg eg syntes resultatet var serdeles vakkert.

Klem
 
Hallo søstern.

Nei nå blei jeg reint kvalm. Tenk å sitte å slenge ut så mye jug om seg selv på så få linjer. Det er motbydelig.

Jasså så Markus fikk lekser han også. Oddmund fikk lese og skrivelekse. Det ville han ikke gjøre, men han bel pent nødt til det. Men tror du ikke gutten satte seg til å gjøre matteoppgaver idag tidelig, selv om det ikke var lekse, det MÅ han ha etter meg. I tillegg så satte han seg til å lese på det som han skal ha i lekse til i morra i bilen mens jeg leverte Odin. Jeg datt nesten ut av bilen igjen. Sjokkerende.

Det er godt at hverdagen har innhentet deg også, ikke bare oss andre.

Ha en fin dag.

Brodern
 
Jippi Supermamma er tilbake og skriver like bra og morsomt som alltid! Jeg ler meg i hjel, stakkars deg Supermamma som først nå har skjønt at du har giftet deg med en fyr med splittet personlighet! hihihihi
Tusen takk for at du gir meg og mine kolegaer en latter i hverdagen!
Klem Sissel
 
Jeg syns nå klassen til Maia begynte rimelig puslete på leksene jeg da. Lekse til torsdag: Ta med en ting som begynner på S.

Maia hadde tenkt å ta med en pose søppel, så kunne den stå og stinke frem til torsdag. Det syns både hun og lillebror var en STRÅLENDE idé.

Markus er et kapittel for seg selv. Ikke noe poeng i å prøve å kommentere ham engang.
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?