onsdag, august 30, 2006

 

hjelp skrittellerne kommer...

God morgen til dem som har fått øynene opp.. ;)
supermammas øyne er i dag limt igjen med superlim… det kjennes i allefall sånn ut!!!
Alle barna har fått frokost, klær på seg, skolemat i sekken og har nå forsvunnet ut døren…
følelsen av å se dem gå ut av ytterdøra er egentlig ikke så ille noen ganger… :)
Junior har da allerede etter en og en halv uke på skolen allerede prøvd seg på å skulke unna leksene,
supermamma er sterkt imponert over innsatsen!!!
Jeg ba han bare sette seg ned med leksene sine 6 ganger i løpet av gårsdagen,
og den siste gangen jeg spurte så påsto han at de var allerede gjort….
okei, supermamma skjønner at heretter så må leksene sjekkes før han legger seg på kvelden!!!
Forklaringen hans på at ikke leksene var gjort var jo ufattelig gode…
for det første så hadde han ikke tid til å gjøre dem i går, for det andre så skadet han kneet sitt..
supermamma har aldri hørt at et sår på kneet kan gi hodeskader…så der lærte jeg noe nytt!!!
For det tredje så var leksene så utrolig lette allikevel, og ville bare ta han noen minutter,
og for det fjerde, så fattet han ikke hvorfor han skulle gjøre leksene, når han kunne det allikevel!!!!
Supermamma gleder seg allerede til resten av skoleåret!!! :)
Men nå skal supermamma kose seg med røyken og kaffen sin i noen timer, før kverulanten kommer hjem igjen!!!
Jeg sitter her å hører på p4, og igjen så er det denne evindelige praten om trim…
alt som høres i ørene til supermamma er bla bla bla bla bla bla bla…
Det som virkelig er i skuddet nå om dagen er jo denne utrolige skrittelleren,
alle fornuftige folk har nå godt til anskaffelse av denne lille vidunder saken,
nå skal det norske folk bli i form, og fettet skal renne av…
Til og med supermammas mor har nå fått seg en sånn liten dings,
akkurat som hun ikke var hyperaktiv nok fra før… :)
Jeg kan ikke huske at mamman min noen sinne har klart å holde seg i ro,
hvis hun må sitte pent og ikke kan røre på kroppen, så går tærne hennes i en helsikes fart!!!
Nå klarer søren meg ikke dama og stå stille mer en gang,
hun beveger konstant på bena, går, hopper og spretter…
marerittet til alle i hennes nærvær nå,
er at hun skal begynne å vifte like mye med bena som med arma sine, da kan det faktisk bli farlig!!!
Hun burde faktisk begynne å gå med at advarsel skilt, hvor det står;
”For ikke å bli slått eller sparket anbefales du på det sterkeste,
å holde deg på en avstand av minimum 2 meter i omkrets…” :)
Supermamma vurderer faktisk selv å skaffe seg en sånn skritteller…
den kunne jo vært god å ha i skrittet sikkert den… ;)

Ønsker dere alle en kjempe fin dag,
og til alle som oppholder seg i nærheten av supermammas mamma,
lykke til, og husk og ta ansvar for egen helse!!!
Klem supermamma :)

Comments:
Hei Supermamma.
Så snilt av deg å advare folk mot faren av å nærme seg moren din..hahahaha Har du arvet hyperaktiviteten til moren din supermamma,for jeg kan vel egentlig se for meg deg som en meget hyperaktiv person både i kropp og sinn!!! hehehehe
Lykke til med skrittelleren,håper du får mange fine stunder med den!! :)
Øystein
 
Hallo søstern.

Jeg husker ei jente som var mindre en meg. Hu delte rom med lillebroren min. Hun klarte aldri å sitte, ligge eller stå i ro. Hun klarte ikke en gang å gå normalt. Hun la meina i "kryss oppå hverandre", eller noe sånt". Og så gikk hun på knæra, eller så slo hun hjul. Det var den eneste fremkomst måten hennes i lang tid. Jeg tror at jeg husker at det var deg. Ellers så drev hu med fotball, friidrett osv.

Så det er vel som mor så datter, eller hva.

Du er heldig som har en så flink gutt som stormer inn for å gjøre leksene, er ikke det herlig.

Ha en fin dag.

Brodern
 
Du vet at det ikke er vibrering på den????
 
Til Nynne
HVA??????????? Hvorfor i alledager har folk sånne da????????????
Det er det dummeste jeg har hørt!!! ;)
 
Må ærlig innrømme at æ har STOR respekt for din mors viltre armer! Kjenner enda smerten i ene puppen etter at ho plutselig tok et grep æ aldri vil kjenne igjen! Ho e jo spinn vill den dama, jo! :)))
 
Hva? Driver min asm (adoptivsvigermor) med nabobeføling????

Anja: du må ta et alvorsord med henne.

Og skrittellere er vel egentlig for gutter? Så de kan telle hvor mange skritt de klarer i løpet av en dag/ en uke/ et liv?

Jørn kom vel ikke lenger enn til 1, så han trenger ikke sånn.
 
hehehe Mamman til Supermamma virker da svært så sprek,på alle måter ser jeg!! Det er ikke uten grunn at Supermamma advarer folk som beveger seg i nærheten av denne damen. hahahaha Kul dame!!
Supermamma det kan jo tenkes at man kan få lagt inn vibrator i denne skrittelleren. hahaha
Vegard
 
Kjære broder, du husker nok helt feil!!! Jeg var den stille rolige personen som satt i hjørnet av sofaen hele dagen jeg!! Som du ser så har til og med nabo kjerringa respekt for å bevege seg i nærheten av mamma!!! ;)

Vegard det var en god idè, kanskje jeg skal sjekke ut om man kan få dem med vibratur, litt ekstrautstyr kan de vel leveres med!!!
 
oj der kom nynne med litt innfo som ikke jeg var klar over!!! :)
Så den skrittelleren er for oss gutter? Tror jaggu meg jo må skaffe meg en jeg da! hahaha
Det er helt sikkert noen som kan hjelpe deg Supermamma med å få koblet en vibrator i skrittet. ;)
Øystein
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?