torsdag, august 24, 2006

 

feire i dag eller??? ;)

Heisann… ;)

En litt små sliten og trøtt supermamma har igjen inntatt datarommet,

kaffen og røyken er klar, og da er det vel strengt tatt bare å begynne å trykke på tastaturet.

Supermamma er ikke alene enda, minsten og kompisen hans begynner litt senere på skolen,

dette året gjør at supermamma må omrokere litt på rutinene sine, det kan nok bli veldig tøft!!!! ;)

Timeplanen min er jo allerede så sprengt….

jeg er rett og slett litt usikker på hvem av røykepausene jeg skal ta av,

for at det skal passe meg å ha junior og kompisen her en ekstra time, to dager i uka… J (hahaha)

Ja dette kan nok bli hardt for meg…

men nå har jo supermamma vært ute en vinternatt før,

så det er vel bare å bite tennene sammen, og trille på!!!

I dag er vel kanskje ikke tennene så sammen bitte,

det er akkurat som om tungen er litt for stor og så er den så fryktelig tørr….

utrolig merkelig egentlig, for den fikk jo egentlig mer enn nok drikke i går!!! J

Supermamma var jo så klart en tur ute og luftet hjula sine i går,

det var en kjempe hyggelig kveld,

selv om ”noen” i koret hadde problemer med å oppføre seg skikkelig under en særdeles kjedelig pris utdeling…

supermamma oppførte seg som alltid veldig pent,

hun satt stille og rolig på plassen sin med folede hender… J

I dag har jeg faktisk 7 års jubileum…

Det burde jo så absolutt feires egentlig…

kanskje jeg skulle tatt noen øl i dag også da…

hummm lurer på om jeg kommer til å få noen gaver….

Pleier man ikke det når man har jubileum à???

Kanskje litt god mat eller kake???

Ja jeg syns faktisk at noen av de her venninnene mine burde bake kake til meg,

gubben kunne jo alltids kjøpe noen ”få” gaver,

strengt tatt så burde vel sykehuset også sende meg en gave…

ja kanskje de har lyst til å gi meg en sånn drit kul rullestol, ja kanskje en som kan fly… J

Hadde det vært kult eller???

Juhuuu se opp her kommer supermamma flygende…

Nei nå må nok supermamma begynne på pliktene sine, her skal det ryddes, vaskes og pakkes.

Ungane skal reise til svigers i dag, for vi skal til Bergen i bryllup i helga… J

Vi + mamma, brødrene mine og kjerringene deres skal ligge på hotell,

vi skal stor kose oss, sove lenge og feste!!!

Ha en herlig helg, kos dere masse for det skal vi gjøre!!!

Klem supermamma J


Comments:
Tja. Kanskje Supermamma har en god venninne som kan bake kake i dag? Til seg selv! For Supermamma får jo ikke tid til å spise kake når hun skal vaske, pakke, røyke og drikke kaffe før hun setter seg på toget. Så kake rekker hun nok ikke. Jaja. Så "leit".




*flire*
 
Forresten, hvis dere skal bo på hotell, så er det pc i lobbyen du kan bruke. Så kan du faktisk blogge til oss i morgen også!
 
Hei Supermamma.
Du vet at nynne har rett,du kan faktisk oppdatere oss i morgen også!!
Men dette 7 års jubileumet ditt, hva er det? Ikke rullestolen vel?
Sissel
 
Hallo søstern.

Først til Sissel, jo det er stolen.

Så til søstern. Kan ikke se behvoet for kake , det må være mye bedre med noe flytenede, direkte fra slaksa.
Detta blir hardt, fest onsdag, torsdag (?), fredag og lørdag. Men ikke regn med at jeg orker å trille deg hjem om natta, og i hvertfall ikke med Jørn hengende over.

Vi ses imorra kveld.

Brodern
 
kjekt å se deg tilbake!!!! kooooos dere i bergen,,,;0) klemz fra ac&R
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?