mandag, juni 26, 2006

 

verdens beste mamma 58 år...



God morgen :)
Supermamma har endelig klart å få opp øynene, det er mandag og det er sommerferie!!!!!
Det sier seg jo selv at når supermamma endelig har ferie, så sover hun ekstra lenge… :)
Men nå har supermamma nesten fått øynene opp, og er klar for å skrive dagen velvalgte ord…
I dag går ordene til dagens bursdagsbarn… nemlig mamman min!!!!
Mamma blir 58 år i dag, og hun fortjener noen gode ord!!!
Min mamma er unik, jeg vet at det syns de fleste om sin egen mamma,
men allikevel så vil jeg påstå, at min er den beste av dem alle!!!!
Du kan jo prøve å motsi meg,
men hvis du har fått litt kjennskap til hvordan jeg er enten gjennom bloggen min eller at du faktisk kjenner meg….
så prøver du deg ikke på noe så dumt, som å motsi supermamma!!! :)
Jeg har en mamma som vil gå gjennom ild og vann for meg (hun har vel gjort det en del ganger allerede),
det er ikke bare meg hun vil gjøre dette for, men for alle hun er glad i!!!
Mamma sitt hjerte er så stort at hun har plass til alle,
hun har ikke bare plass til familien sin, men tar til seg venner, ungane sine venner, barn til unganes venner….og sånn kan jeg fortsette…
Mamma har en humor som er helt fantastisk,
hun har en latter som sitter veldig løst, den triller ut av henne, og du hører hvor hun er på flere 100 meter…
Humøret hennes kan smitte over på en stein!!!
Mamma er litt små gal… ;)
Du kan se på øynene hennes når hun har tenkt å finne på noe faenskap… (og det er ikke sjeldent..)
Men hun har også verdens beste armer for de som trenger det, i de armene kan du finne mye trøst, støtte og trygghet,
og som sønnen min sa, ”Bestemor har verdens bløteste og deiligste kinn”,
og som datteren da stemte i, ”ååå ja, og så er hun den besteste bestemoren i hele verden.”
Mamma hun er den du kan ringe til hvis det er noe du trenger hjelp til eller lurer på,
det er liksom en selvfølge at hun kan det meste, det er fordi mamman min er så klok!!! :)
Jeg husker enda med fryd da hun tok brødrene mine for seg som tenåringer,
og fortalte dem hva de skulle bruke tisseluren sin til, eller så truet hun med å sette et glass med kondomer på badet til dem!!!
Siden jeg bestandig har vært det stille, rolige, beskjedne barnet i familien så slapp jeg unna sånne ting!!! :)
Ja min mamma er unik, hun har alle kvalifikasjoner som en mamma kan ha!!!
Som nevnt noen ganger tidligere så er hun en sports gærning uten sidestykke,
hun hopper, klapper, skriker og har vel stort sett spasmer i hele kroppen når det er noe hun ser på som interesserer henne.
Hun har en livslyst og livsglede som de fleste kan misunne henne,
hun betyr alt for oss og vi elsker henne så sinnsykt høyt!!!
Er det rart kanskje????
Gratulere med dagen mamma!!!!

Ønsker dere alle en kjempe fin dag!!!
Klem supermamma :)

Comments:
Moren din er nesten like bra som moren min. Jeg er nesten like glad i henne som i moren min. Jeg er mer glad i henne enn i svigermoren min. Jeg har spurt om ikke hun kan adpotere Didrik.

Men hun skremmer vettet av meg når hun ser fotballkamp. :-)
 
hehehehe tror bare vi sier at moren din er verdens beste,da blir det i allefall ikke noe bråk!!! :)
Men er ganske sikker på at mamman din er veldig unik!
Klem Sissel
 
Siden det er moren din vi snakker om her så tar jeg det som en selvfølge at hun er unik,hun har tross alt fått deg!! Og bare det viser jo at hun er en utrolig person!
Øystein
 
Hallo søstern

Jeg stiller meg bak alt det som står i bloggen. Men det var en ting du glemte å nevne. Du skrev at man kan se det på øynene hennes når hun skal finne på noe faenskap og det stemmer jo, men i tillegg så kan du se/merke det på "auraen" hennes. Jeg trenger ikke å se på henne, hun kan stå bak meg, men alikevel vet jeg at det er noe på gang. Og det er jo kjekt å vite sånn at man kan komme seg unna i tide.

Men ellers så har du jo fått med deg det meste.

Ha en fin dag alle sammen, og spesielt deg mamma. Gratulerer med dagen.

Brodern
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?