torsdag, juni 29, 2006

 

supermamma elsker kompliment...

God morgen der ute… :)
Supermamma har akkurat våknet fra dvalen sin…
Det er tross alt sommerferie, og da er det lov å sove lenge!!!
Regner med at alle dere også gjør det nå om dagen….. :)
Det første som møter supermamma da hun endelig fant ut at hun skulle komme seg ut av senga var 2 små gutter,
supermamma kommer sjanglende ut fra soverommet,
i stua møter hun sønnen i huset og kompisen hans som har overnattet…
”ååååååå du ser rar ut i dag Anja”, smeller det fra kompisen.
Oj så koselig med kompliment så ”tidlig” på morgenen da!!!! :)
Men supermamma var tydeligvis ”normal” nok til å brukes som vertinne…
Rakk akkurat å lage frokost til guttene før en kompis dukker opp,
han kom bare innom på morgenkvisten for å ta en røyk og kopp kaffe før han måtte tilbake på jobb…
Det er så koselig med besøk av folk som strør om seg med komplimentene!!!
”Fy faen å du ser ut à…”.
Det er da supermamma skjønner at det er på tide å se seg i speilet….
Hjeeeeeellp, det ser ut som jeg er truffet av toget mitt i trynet!!!
Her hjelper det kun med en ting…allergimedisin!!!
Eller tenk om ikke det hjelper……..
tenk om det er gubben som har mishandlet meg mens jeg har liggi i senga og sovet…
kanskje det er politiet eller krisesenteret jeg skal ringe isteden!!!
Supermamma begynner faktisk å lure på om gubben mishandler henne….
han doper meg kanskje ned, og grisebanker meg etterpå!!!
Det er jo den enste måten han i så fall ville klart å få tatt meg på…den sveklingen… :)
Jeg skjønner vel ikke helt hvorfor han gidder å dope meg ned i så fall….
med de små mygg slaga hans hadde jeg vel bare liggi og bedt han om å slå hardere,
kanskje han endelig kunne gitt meg litt massasje, uten om å klage etter 30 sekunder at han er sliten i fingrene!!! :) (ler så jeg griner)
Nei søren, nå begynner hevelsen i trynet å gå ned…da var det jo bare allergi allikevel…
og jeg som begynte å tro at kanskje mannen min hadde en side ikke jeg viste om enda…
Ja ja, da får vel supermamma bare begynne på dagens plikter da…det var jo ikke synd på henne allikevel..

Ønsker dere en kjempe fin dag i solen…
Klem supermamma :)

Comments:
Kanskje det er Jørn som tar hevn for at du tok den spøken med kniven i beinet? JEG tror han har bytta ut puta di med en dunpute jeg!!!
 
Jepp, har sett det før... i fjor en gang. Da hadde trynet ditt hovnet, nesten som at toget hadde kjørt på deg. Det var bare allergi da også. Stakkars guttene skremme dem sånn om morran.

Klem fra kjærringa over strømmen
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?