søndag, juni 25, 2006

 
Kjære pappa.
I dag ville du blitt 61 år,
og vi vet alle at hvis du fortsatt hadde vært hos oss,
så ville du vært sammen med oss og alle vennene dine, på campingen denne helgen.
Du ville stor kost deg,
og selvfølgelig så hadde det blitt en ekstra dram (vodka med sitronbrus) på lørdagskvelden.
Du ville sitti nede i vika sammen med resten av den halvgærne gjengen,
og stemmen din ville høres over det meste av campingplassen… :)
Men sånn ble det ikke…
vi har vært på campingen,
savnet etter deg er så ufattelig stort, men vi har snakka mye om deg og ledd av ting du sa og gjorde.
Jeg skjønner enda ikke at du er borte pappa,
jeg venter fortsatt på at du skal ringe, eller at du skal ta telefonen når jeg ringer hjem…
I dag er det bursdagen din, vi har vært på grava, vi har satt ned både blomster og lys til deg.
Jørn og jeg tok en røyk sammen med deg, det vet jeg at du setter pris på,
det er helt sykt som jeg lengter etter dine daglige telefoner, hvor du bare skulle ta en røyk og skravle litt med meg.
Jeg sang sangen til deg og mamma før vi dro hjem….
Tenk så utrolig heldige vi 4 ungane deres har vært, som har vokst opp med deg og mamma som foreldre,
å finne et hjem med mer kjærlighet, omtanke, nestekjærlighet, latter og høylytthet :), skal du lete lenge etter.
Vi har utrolig mye å være takknemlige for,
men når man har hatt en sånn pappa som du, og opplevd alt det vi har gjort i lag, så er det så jævlig vondt å ikke ha deg her mer.
Både vi og mamma hadde trengt deg i mange år til,
men når sant skal sies, så vil vel aldri dagen komme for at noen av oss ville gitt slipp på verken deg eller mamma.
Men når det gjelder døden så har man aldri noe valg, du ble tatt fra oss,
og derfor fikk vi ikke feiret dagen sammen med deg,
men vi tenker alle på deg, vi savner deg og elsker deg.

Klem fra din datter

Comments:
Hei.
Vakkert, Anja, meget vakkert!
Takk for den du er.

Hilsen nr sex.
 
Takk skatten min for at du er vår stemme i disse dagene. Vi hadde noen fantastiske dager forrige året. den gangen var det latteren som satt løst, i år går latter og gråt hånd i hånd. Og i går kveld ble det mange tårer. Jeg liker ikke å gå på kirkegården, jeg finner ingen trøst der bare smerte for dær er det så konkret og absolutt at han er død, men hjemme føler jeg nærværet hans på en god måte og da er han liksom ikke helt borte likevel. Ha en fin dag.
Klem fra mamma
 
Hei Anja. Glad i deg jeg.
 
Det skulle stå Rita der da.

Men du skjønte det kanskje likvel- siden det er ikke er så mange andre som er det? hi hi hi

neida babe. hold ut, se opp og frem.
 
Hallo søstern

Her var det mange fine ord.

Jeg må si at jeg tok frem telefonen for å ringe, helt automatisk, men så ko tanken om at det var jo ingen å ringe til. Han var jo ikke der. Det er for jævligt. Hver gang jeg ringer så venter jeg nesten å høre stemmen hans. Han tok jo alltid telefonen.

Skal innrømme at de siste dagene har vært ekstra tunge. Bare det å vite at det skulle vært bursdagen hans, det å tenke på overraskelsesfesten i fjor. Hvordan han tok det, Besøket vårt, jeg og ungene i fjor sommer. Det var jo faktisk siste gang jeg / vi så han.

Vi skal snart nedover på ferie, Odin skal besøke bestemoer og bestefar, men så kommer han på at det bare er bestemor for bestefar er jo ikke der lenger. Det er vanskelig., både for ungene og meg.

Ha en fin dag.

Brodern
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?