fredag, juni 30, 2006

 

Jørn blir stor gutt i dag...

Hei og god morgen… :)
Supermamma regner med at de fleste har klart å karre seg ut av senga nå,
Supermamma har faktisk vært våken siden kl.9.55, da ringte svigerinna mi og vekte meg!!!! :(
Det finnes fortsatt noen personer som ikke helt har skjønt dette med å sove leeeeenge når man har fri…
regelen er sånn: Har supermamma sine barn fri fra skolen, da betyr det at supermamma sover leeeenge!!!!
Men denne morgenen har supermamma fått avbrutt søvnen sin mer enn en gang,
litt over 8 blir supermamma vekket av et gedigent monster som stirret henne rett i øynene,
nei jeg mener ikke gubben min…
men en veps!!!!
Nå har det seg sånn at supermamma er livredd for alt som har mer enn 4 bein,
innimellom for de med 2 ben også,
og veps, stiller veldig høyt opp på listen over hva som kan gi supermamma hjertestopp!!!
Og for å si det sånn sa hadde det vært veldig trist hvis jeg hadde fått hjertestopp i dag,
for i dag er det bursdagen til min kjære Jørn!!!
I dag er Jørn 33 år og nesten stor gutt,
kanskje han nå har blitt så stor at han får hår i ansiktet og på brystet,
hvem vet, det kan jo tenkes at han når puberteten dette året!! :) (glis)
Nei i dag er det vel kanskje ikke rette dagen å mobbe han på,
dette er vel strengt tatt den ene dagen i året som han skal få slippe litt billig,
denne dagen så skal jeg bare være snill mot han… ;)
Nå pleier jeg alltid å være snill, men i dag så skal jeg prøve å være ekstra snill, han fortjener det!!!
Dette har vært et tøft år for både min og Jørn sin familie,
i tillegg så har Jørn og jeg lagt bak oss noen veldig tøffe år,
kjærligheten vår har overlevd alle prøvelser som et forhold kan få + noen til…
men jeg kunne ikke tenkt meg å leve uten han,
vi hører sammen, og takler problemene som kommer sammen.
Vi er forskjellige, tenker forskjellig (han tenker selvsagt som en guttunge),
vi har forskjellig interesser, som vi gjør hver for oss,
vi er to individer som er veldig forskjellige, men vi passer utrolig godt sammen for det.
Det har seg bare sånn at jeg elsker han for den han er,
han er verdens snilleste gutt, og jeg tror at han nesten ville gjort alt for meg.. :)
Gratulere med dagen Jørn, håper du vil kose deg i dag!

Ha en kjempe fin helg alle sammen, det skal vi ha!
Klem supermamma :)

Comments:
Hei Anja, Gratulerer så masse med dagen til Jørn. Det blir vel fest og moro i kveld da....
klem fra oss over strømmen
 
hehehe Stakkars Jørn,han tror jeg blir mobbet ganske heftig,han slipper søren meg ikke unna på bursdagen sin..hehehe
Gratulere med dagen!
I dag får du nyte en god dram i sommer varmen.
Øystein
 
Vi må bare si at du skriver helt fantastisk,, slår alle tv programm...
Gratulerer med dagen til JØRN ;o- gi han et skikkelig nummer i dag!!!
hilsen roger & agnes
(vi har forresten solgt huset vårt !! uøøøøøøh)
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?