tirsdag, juni 27, 2006

 

horoskopet sier...

Heisann….nei supermamma har ikke sovet lenge i dag!!! ;)
Supermamma var tidlig oppe i dag…
hun måtte opp tidlig for å ordne seg og bestille taxi, fordi Mina hadde time hos fysioterapeuten kl.10. (Og etter at jeg kom hjem lå nettet nede så jeg er ikke treig NEI.... )
Vår stakkars lille Markmus sov som en stein,
jeg vekte han 09.45, og sa at han kunne gå til naboen hvis han ville,
han snudde bare rompa til meg og sa, ”jeg blir her”.
Når vi kom hjem en time senere så var han fortsatt der!!! :)
Mina derimot måtte dras ut av senga kl.9.20, trøtt som en strømpe…
Det er så utrolig deilig å se at de i ligner litt på mamman sin også!!!

I dag er supermamma litt i villrede, hun har som vanlig lest horoskopet sitt…

horoskopet er noe som må leses hver dag for å få med seg hva som skal skje neste dag...
og selvfølgelig så må jeg også lese ukes horoskopet...
måneds horoskopet...halvårs horoskopet og års horoskopet... :)
Som dere skjønner så overlater supermamma ingenting til tilfeldighetene
Dette er horoskopet for denne uken.. :)

Horoskop for Vekten uke 26 ( 26.6.2006 - 2.7.2006 )

Uken begynner med at du sannsynligvis må ta ansvar eller får en anerkjennelse som kommer som julekvelden på kjerringa. Det kan ha forbindelse med en utradisjonell måte å takle en oppgave på. Økonomisk utbytte kan ligge i kortene.I en idealistisk sammenheng kan du imidlertid møte noen som håndterer en oppgave annerledes enn du selv hadde planlagt det. Her kan et initiativ bli oppfattet på en annen måte enn det var ment.Motto: Snu på hælen

Men hallo hvilken oppgave er det jeg skal få da…
ja utenom å vaske klær, rydde, vaske hus, lage mat og passe ungane???
Har enda ikke sett at dette har gitt meg noe økonomisk utbytte….
Er det mulig at gubben har tenkt på å begynne å lønne meg for arbeidet???
Men nå skal det jo være en utradisjonell måte jeg skal takle en av oppgavene på…
kanskje jeg skal kle meg naken og vaske gulvet med kroppen min,
det er vel ingen tradisjonell måte å vaske hus på så vidt jeg vet… :)
Og når det gjelder mottoet mitt for uka så syns jeg at det er diskriminerende…
Hallo jeg kan da for faen ikke snu på hælen!!!!
Nei denne ukens horoskop skjønner nok ikke supermammas blonde hode noe av….
kanskje de rett og slett mener at jeg skal tilbringe hele uken i senga….
det er i hvertfall ikke tradisjonelt!!! :)

Ha en fin dag, hvis jeg kommer meg ut av senga så hører dere fra meg i morgen…
Klem supermamma :)

Comments:
Jeg melder meg frivillig til å hjelpe til med husarbeidet ditt denne uken Supermamma,det hørtes ut som en meget spennende måte å utføre det på! Jeg hadde betalt glatt jeg hvis à mor hadde vasket huset på den måten! hehehe
Øystein
 
Ja, ja, ja! Klæ dæ naken og vaske gulvet med kroppen din??? Ler så æ griner!!!! Regner med at det e noen "kjente" kommentatorer som kommer til å hænge sæ opp i akkurat den!! Slapp av gutter, æ skal ordne bilder, hvis så skulle skje!! *ler litt til æ*
 
Hallo søstern

Det skulle jeg likt å sett, ikke det med at du skulle gjøre det naken altså, men det at du skulle bruke kroppen din til det. Jeg trodde ikke du kunne bruke den til så mye annet enn å sitte i stolen å drikke kaffe og røyke, og så i helegene drikke øl.

Greit nok, du lager mat til ungene om morran og middag og vasker klær en gang i måneden, dvs. det er vel nabokjerringa som gjør det - du kommer jo ikke inn på vaskerommet pga. alle klæra. Og så vasker du huset, eller gjør du nå det? Jeg mener bestemt at du får besøk av modern en gang i uka og at hun vaska huset da. Har det skjedd noe jeg ikke veit - som om at du har begynt å gjøre det selv?????

Ha en fin dag. Jeg må ut i sola å kose meg. Vi skal grille nå.

Brodern
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?