torsdag, juni 22, 2006

 

glitrende øyne og faenskap...

God morgen alle sammen… :)
Supermamma er oppe og hun er egentlig i et veldig godt humør…
vet egentlig ikke hvorfor,
men det kiler i kroppen og jeg har egentlig veldig lyst til å finne på noe faenskap… :)
Supermamma har allerede skremt ungane hysterisk ut døra, med å trille etter dem i full fart for å ”ta” dem…
det er alltid like morsomt å ”skremme” dem litt,
men nå sitter jeg jo her aleine…
Hvem skal nå lide for at jeg har lyst å kødde med noen..
hummm jeg kunne alltids ringt gubben,
han er jo så stressa om dagen at han ikke leser bloggen før sent ut på kvelden….
Det kunne jo vært spennende å høre reaksjonen hans hvis jeg ringer ”hysterisk” og sier at jeg har hatt en ulykke her hjemme… :)
Nå er det jo ikke uvanlig at det skjer hjemme ulykker,
og det er i allefall ikke uvanlig at det skjer hjemme ulykker når supermamma er innblandet…
Fra supermamma var ganske liten har hun vært utsatt for dette,
sitter egentlig og lurer på om jeg ble misshandlet som liten,
arrene i panna og hodet er jo fortsatt godt synlige, etter noen små ulykker som barn.
Og disse ulykkene var jeg for liten til å huske????
Det spørs om ikke en del av ulykkene var planlagt av familie medlemmer,
det er jo ganske merkelig at et så rolig og sindig barn som det jeg var, skulle havne opp i så mye rart…
og arrene etter kutt, brannskader og andre sår er veldig synlige fortsatt…
for ikke å snakke om de psykiske sårene, som fortsatt sitter dypt i det blonde hodet til supermamma.
Noen av ”ulykkene” husker jeg jo godt…
Jeg husker veldig godt den gangen jeg fikk øksa i kneet!!!
Det er det vi kaller for en do ulykke… :)
Det er jo ganske uansvarlig av foreldrene mine å sette fra seg en øks på do!!!!
Hvem er det som ikke ville løftet den opp og prøvd den litt???
Heldigvis for meg så fjernet de hjåen fra badet… :)
Ja det er helt klart at en hjemme ulykke hadde gubben godt på med en gang!!!
Hummm kanskje supermamma skal ringe gubben å si at hun har en kniv stående fast i foten og at blodet spruter ut…
hahahaha tenk den blodpysa hadde besvimt… :) (glitrende øyne og rå latter)
Han burde absolutt ta den spøken, han elsker jo å kødde med andre…
Nabo kjerringa husker enda at hun fikk en telefon fra han for noen år siden, de var ny innflyttet og kjente oss ikke noe særlig…
Jørn ringer henne ganske fortvilet og sier,
”Eirin kan du hjelpe Anja, hun sitter på do og har så vondt i ryggen at hun ikke klarer å tørke seg selv…”
For å si det sånn så kom hun løpende (kanskje litt overdrevent) over,
og det som møtte henne var rå latter….tror ikke hun vil hjelpe meg mer med det… :)

Nei nå må jeg se å få gjort noe med denne faenskapen som prøver å ta over kroppen til supermamma.
Ha en fin dag… det skal jeg ha!!!
Klem supermamma :)

Comments:
hahaha kan du fortelle meg hvordan i alle dager det går ann å skade seg på en øks som står på do.. (men hva gjorde øksa egentlig på do???)
Øystein
 
hihihihihi Supermamma du er psyk du,du kan da ikke ringe mannen din å komme med en sånn historie,du kommer til å skremme livet av han! Du må ikke rpoe ulv ulv,det lærte jeg da jeg var liten! Men den øksa syns jeg hørtes litt skummel ut! hihihihi
Sissel
 
Hei Supermamma.
Jeg synes faktisk litt synd på mannen din,tror nok du kan være mer enn en håndfull å takle innimellom. :) Men kan du fortelle meg hva en hjå gjør på badet og en øks på do,noen spesielle lyster i familien? hehehe
Vegard
 
Hallo søstern.

Jeg vil bare informere alle som leser her at alle sår og skader som du har fått er din egen skyld. Arr i hue f.eks. - balansere på kantstein for så å dette ned i en steinur, du kan ikke skylde på andre. I forhold til så nysgjerrig som du var og det at du skulle være med på alt det som vi brødre gjorde så har du jo egentlig fått få sår og skader.

I forhold til det å ha øks på do og ljå på badet, hvor skal man ellers ha de. Man kan da ikke oppbevare de på soverommet, det ville jo være direkte uansvarlig når man har så mange som går i søvne, eller. Hvis man har de i boden i kjelleren så må man jo ned 8 etg. for å få tak i de, så der gjør de jo liten nytte hvis man skulle få behov for de raskt.

Til alle som leser her, ha en riktig god dag, jeg skal nå hjem å kose meg i sola.

Brodern
 
Heldigvis vet æ at du e full av faen i dag, så ikke en gang prøv dæ med noe morsomheter retta mot mæ i dag! :))))))
 
Tja. Du kan jo ta det gode gamle glad-pack trikset til Jørn kommer hjem.

Ring og si at ryggvondten var egentlig kynnere, så nå må han komme på sykehuset, på føden.

Du kan jo ta salt i kaffen til nabokjerringa? *gliser*
 
Stakars deg Supermamma,har du blitt mishandlet som barn du,det kan jeg tenke meg..ser liksom deg for meg sitte pent og pyntelig på en stol uten å gjøre noe annet enn å være et vakkert lite barn. hahaha
ååå det er så deilig å se at andre kan være i det fandenivålskehjørnet også! Ta å pin gubben din litt du,det pleier å hjelpe! hihihihihi
Marie
 
Du er bare helt utrolig Supermamma,jeg ler meg skakk av deg! Har du ringt å terrorisert gubben din? hahahaha
K.H.
 
hehehehe ;o)
du er bare helt utrolig..
klems fra ac;o)
 
jaja, min kjære Anja måtte jo selvfølgelig prøve seg på noe faenskap, men jeg gikk ikke på!!!. Over til alle ulykkene dine....hallooo, vi snakker jo her om promille i forhold til hva du egenlig har opplevd av skader/ulykker siden du kom til verden i 1970. Vi snakker faktisk om promille i forhold til våre 14 år sammen!!!!!!!!!. Et lite eksempel har vi f.eks. på soverommet. Hvordan knakk du håndleddet ditt igjen? Hva skjedde med øyet når noen trodde du hadde fått sti, helt til en uttalte "sti, det der er faen meg motorvei". Nei, kanskje du skal legge ut en liten brøkdel av alle dine opplevelser, så alle kan få innsikt i mer av ditt liv som stille, sjenert og innesluttet;)
 
Kjære alle sammen.... :)
Min bror husker nok desverre ikke så godt mer....og med topp etasjen til gubben min står det enda verre til... Jørn gik rett i fella i går....hadde jeg bare klart å holde den yndige, søte latteren min tilbake litt til så hadde han sitti i bilen på vei hjem etter 2 minutter!!!
Og som dere, så lurer jeg også på hva i alle dager øksa gjorde på badet!!! Den må jo ha vært der for å skade meg!!! :)
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?