onsdag, juni 14, 2006

 

10 års bryllupsdag

Shallabais… :)
Bedre sent enn aldri har jeg hørt noen si, så derfor kommer det noen ord for dagen først nå.
Supermamma brukte morgenen på å snakke med svigermoren sin i noen timer,
og da sier det seg selv, at hun trenger å hvile ørene litt etterpå!!! ;)
I dag har supermamma og gubben 10 års bryllupsdag,
det er altså 10 år siden pappa fulgte meg opp kirkegulvet,
og som han sa, overlot ansvaret for meg til Jørn.
På denne tiden for 10 år siden så satt jeg hos frisøren og fikk ordnet meg,
da hadde jeg først vært på skolen for å høre om jeg kom opp i muntlig eksamen,
noe jeg ikke gjorde.. :), og derfor kunne jeg feste desto mer og bedre!!!
Dagen var bare helt fantastisk,
uten noen små ting som ikke jeg fikk med meg, (jeg skal da alltid gå glipp av moroa..)
Under middagen så satt eieren av selskapslokalet drita full, naken og spilte gitar rett bak ryggen min, uten for lokalet,
ilderen hans løp rundt på kjøkkenet,
og resten av lokalet ble vasket, mens kaffe gjestene satt og ventet på at middagen skulle bli ferdig.
Men dette fikk jeg da ikke med meg, så det satte overhode ingen demper på dagen.. :)
Det ble holdt mange flotte taler,
ja utenom at de fleste som holdt tale, hadde på en eller annen måte fletta inn noe om slåssing og Anja.. :) (svak himling med øynene)
Vi hadde ett kjempe herlig bryllup med over 120 gjester, vi koste oss, danset og drakk til sent på natt.
Noen, sånn som den ene av mine brødre og Jørn sin bror hadde det ekstra morsomt,
de tok seg en tur på campingen (hvor vi skulle tilbringe natten) for å pynte litt ekstra opp for oss!!!!
Nå har vel aldri jeg syns noe særlig om knekkebrødsmuler og sukker i senga, så der misforsto de litt!!!! Vi forlovet oss i campingvogna til svigers, og derfor ville vi også ha bryllupsnatten vår der,
kanskje litt spesielt sted….men vi har hatt mange koselige stunder der vi.. :)
Nok en gang pakker vi med oss god mat og drikke og reiser på campingen,
(denne gangen uten sukker og knekkebrødsmuler)
ungane overlater vi til naboen, nå skal supermamma og mann ut å kose seg!!!! :) (drømmene glis)

Ønsker dere alle en kjempe fin dag, det skal vi ha!!!!
Hilsen supermamma :)

Comments:
Hei hei.
Gratulerer så mye med dagen. Dere må kose dere på campingen. dere skal kanskje opp dit idag, og da er dere nok ganske så alene, tenker jeg. Vogna står jo veldig støtt og godt den!!
Kos dere masse!!

Else.
 
Heisann Søs du og Jørn får Gratulere med 10 års bryllupsdag idag da å kos dere så godt dere kan hilsen Din Bror på Åssia
 
Hipp hipp. Gid de lenge lenge lenge leve må og så alt det der!

Si hva du vil om bryllup og sånna store fester. INGENTING slår en skikkelig god tacokveld altså!!
 
Gratulere så mye med 1o års bryllupsdag,kos dere masse i kveld!
Sissel
 
Grattis med dagen til dere begge to,mannen din må være tålmodig som har holdt ut i så mange år!! hehe :) Det sier litt når han må ta over ansvaret når faren din er utslitt!
Kos dere i kveld,pass på at ikke vogna tipper! hehehehe
Øystein
 
GRATULERER MED DAGEN!!!!!!
kooooos dere!!!!!!!!!!
hilsen fra vestlandet;O)))
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?