tirsdag, mai 09, 2006

 

supermamma nyter finværet...

Hallo der ute i solen…. :)
Det er et fantastisk fint vær ute…. (det er vel ingen som sitter inne på jobben nå???)
sola skinner fra knallblå himmel,
det er varmt og godt…. og ekstremt mye pollen…
Det kom ikke ut noen blogg i går, og årsaken er som alltid….
legebesøk med et av avkomma…
igjen så skyldes jo dette som de fleste vet… dårlige gener fra far!!!! :)
Men i dag har supermamma nok en gang inntatt datarommet,
hun har sendt av gårde avkomma (med de dårlige fars genene).
Det er nå tid for at supermamma kan ta livet med ro,
slenge bena på bordet, skjenke seg litt kaffe og tenne røyken.
Denne årstiden er bare så utrolig deilig, (selvfølgelig kun hvis det er fint vær!!!)
All snøen er nå borte,
klærne kastes, kritthvite legemer blottes, (det gjelder i allefall noen av oss…)
Supermamma smører og smører kroppen inn med solkrem,
her snakker vi faktor 15-20…
men hjelper det???
Nei, supermamma blir like griserosa samme hvor høy faktor hun bruker, og det er ikke bare det at hun blir griserosa…
supermamma har en lei tendens til å hele tiden glemme at hun smører seg med solkrem…
Og hva gjør hun???
Jo hun gnir solkremen inn i øynene sine…det er ikke veldig deilig!!!
Og det hjelper ikke engang, for supermamma blir ikke solbrent inne på øynene sine!!!
Innimellom så lurer faktisk supermamma på hvor blond det går ann å bli…
det er greit å glemme at man har solkrem på seg en eller to ganger…
men mange ganger hver dag….er det normalt???
Men det å bli solbrent har nesten blitt litt av sjarmen med våren,
men sjarmen forsvinner liksom med en gang alle andre rundt supermamma, blir brunere og brunere…
Det er på denne tiden, at supermamma nyter at alle dere andre ikke er hjemmeværende,
dere må være på jobben mens supermamma nyter solen, og får en mye finere farge enn dere!!! :) (fornøyd glis)
Egentlig hvis det skulle vært rettferdig så skulle ikke de som blir brune, få lov til å sole seg mer enn 1 uke i året…
og det trengte vel strengt tatt ikke å være sol hele den uka…
Dere må på ingen måte tro, at supermamma blir missunnelig på andres brunfarge altså!!!
Supermamma er egentlig ganske heldig hun…for hun har Markus… :)
det å kunne sammenligne fargen sin med Markus gjør liksom at du blir knallbrun samme hva…
Ååååå så deilig det er å ha en rundt seg som øker selvfølelsen!!! ;)
Nå er jo supermamma så heldig at hun har en finnmarking som nabo også da….og hun er kritthvit hun!!!
Eneste som gjør den dama brun er juks og fanteri, her snakker vi om sparkling og spraylakkering…
så her har faktisk supermamma en reell liten sjanse, til å bli brunere enn noen…:)

Men nå skal supermamma ut å nyte finværet, dere får kose dere inne på deilige varme arbeidsplasser!!!
Klem supermamma :)

Comments:
Å du vet. Noen av oss må faktisk ofre seg, holde samfunnets hjul i gang slik at vi kan betale skall som igjen går rett i dine lommer som "trygd".

Jeg LIKER meg på jobben jeg. Har en en HERLIG jobb jeg. Har mange gode kolleger jeg! Det ER IKKE varmt på arbeidsplassen min. Jeg liker ikke å bli brun jeg. Blekt er sprekt! Å være blek er et tegn på at man har jobb og en yter til samfunnet. DU derimot. Du du din sleiping, solebader, kaffedrikkende storrøyker.

Og du? du får kjøpe deg hjelm med visir da veit du, så slipper du få solkrem i øya. HA HA HA HA. Nå ler jeg så jævlig ved tanken på deg i rullestol, shorts, t-skjorte og helhjelm. Fy fader!!! ha ha ha ha
 
Og man betaler faktisk ikke skall, men skatt. HErregud. Jeg må si opp jobben.

Au så vondt jeg fikk i kneet.
 
hehehe du får gjøre som meg supermamma bytte ut solkremen med jordnøttolje,da slipper du solkrem i øynene dine! hihihih
Sissel
 
Hallo søstern.

Tenk å godte seg fordi at Markus er bleikere enn du er, det er ikke pent - din rosa gris.

Brodern
 
Må si meg enig med brodern at det var ikke veldig snilt gjort,men skjønner jo at det er greit å være brunere enn noen!! ;) Jeg satt ute i helgen og er nå godt på vei til å bli svart! hahahaha
Vegard
 
Hei Supermamma
Nå sitter jeg inne på kontoret mitt med svææære glassvinder!! Det er nesten 40 grader her nå,og ufyslig varmt!! Nå tar jeg snart kvelden i bare protest!! Og forresten så har jeg allerede opparbeidet meg en nydelig brunfarge,og bedre skal den bli!! hihihihihihi din lille rosa gris!
Marie
 
Når du først skal referere til min hudfarge i din blogg, må du i hvertfall følge utviklinga på min søken etter farge! :)
Sparkling har æ aldri brukt!!! Spray bruning ble unødvendig etter at æ oppdaga Natusan sin "Hollyday skin" lotion! Den passer ypperlig til den fargen æ ønsker! :)
 
JAJA Søs du skal ikke misbruke sønnen din da å ja jeg var på Jobb i dag å det var herligt varmt både inne å ute men klager jeg ja var for varmt liker vintern best men tåler sola forde da å solkrem er feigt
Ha en flott dag Søs
Hilsen Bror din på Åssia
 
Hei jenta mi
Du er vel ikke bleik. Husk fregnene alle de søte små brune prikkene som kommer fram sammen med sola for å hilse på og si takk for sist.

God klem fra opphavet
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?