fredag, mai 05, 2006

 

supermamma blir diskriminert...

Heisann der ute i finværet… :)
Det er fredag igjen, og det er bare så deilig,
det betyr helg, tid for å slappe av og kose seg!!!! :) (lykkelig)
Ungane er sendt på skolen, og supermamma kan slappe av noen timer,
det er strålende vær ute i dag også,
så her er det bare å slenge legemet ut på verandaen, og la solen varme kroppen.
Ja her er det tid for å få litt sommerfarge på kroppen,
for supermamma så betyr det en flott, lysende og lekker griserosa farge.
Det er egentlig ganske kvalmt å se alle de ekle brune kroppene, som snart spretter frem rundt supermamma,
hvorfor kan ikke jeg også bli brun, og forresten hvorfor kan ikke jeg også bli sånn ca 1.70m høy med modell kropp???
Fy søren så dårlige gener jeg har fått…
men sånn blir det jo når foreldrene dine leker kaniner, og du da kommer ut som nr. 4 på 4 år,
ja da blir det sånn som moren min har sagt da, det var bare reservedeler igjen til meg!!!
Det er en ting at jeg er bygd opp av reservedelen (og litt sykehus deler),
en annen ting er jo at nå for tiden blir jeg jo diskriminert på det sterkeste,
det gjelder reklamer, selgere, alle diskriminerer supermamma!!!
Ta f. eks. Elkjøp, her kommer de med di reklame tilbudene…..
og så avslutter dem med løp og kjøp, i helvete hva med meg da???
Skal ikke jeg få benytte meg av tilbudene, nei jeg må vel betale full pris fordi jeg ikke kan løpe!!!! :)
Og nå på morgenen så ringte det en svært så hyggelig dame til supermamma,
hun ville så veldig gjerne selge henne CLA tabelletter,
supermamma er jo en meget høflig dame, og hun vil jo ikke avbryte den snille damen som tross alt har en jobb å gjøre.
Hun legger ut om hvor bra dette produktet er og hvordan tilbud hun kan gi meg,
supermamma svarer høflig at hun allerede for noen år tilbake prøvde disse, og de hadde ingen effekt!!!
Den snille damen ble litt irritert,
hun mente at supermamma måtte se å komme seg ut i skog og mark,
gå og løpe litt, det er vist veldig viktig å gjøre det for å oppnå best mulig resultat.
Supermamma svarte veldig ærlig at hun ikke var helt for sånne ting,
hun beveger seg ikke veldig mye ut i skog og mark, hun liker best å sitte hjemme og slappe av!!!
Den snille damen ble nå veldig sint,
hun fortalte supermamma i en meget streng tone hvor viktig det var med trimm,
det største helse problemet i dag var fedme, dette må man ta tak i selv, det koster samfunnet fryktelig mye penger!!!
Huff da, det var jo litt trist,
damen ble om mulig enda mer sint,
og da fant supermamma ut at hun kunne fortelle henne at hun satt i rullestol…. :)
Damen ble fryktelig stille, ønsket supermamma en fin dag og la på røret…
Betyr det at supermamma kan slippe å gå tur og løpe i skogen???

Ønsker dere en knall helg,
nå skal supermamma trille ut i sola, hun skal bare sitte på ræva og kose seg!!! ;)
Klem supermamma :)

Comments:
Du er så jævlig. Du er så sykt jævlig. Jeg ELSKER det! Du er like lite hyggelig mot telefonselgere som det Rina er! Skulle ønske jeg turte.....
 
Hallo søstern.

Du er slem, bare innrømm det. Du likte å se hvor langt du kunne trekke henne før du satte inn ditt avgjørende støt. Men jeg skal innrømme at det er morro å gjøre det selv. La de tro at salget er i boks for deretter å rive de ned igjen.

Ha en fin dag i sola, jeg har det varmere her på kontoret mitt enn du har det ute. Her er det 27,5 grader i skyggen. Det kan ikke du skryte av, og så er det helt vindstille. Har dermed gammel og dårlig luft, den er vel fra ifjor.

Ha en fin helg. Hils gubben og ungene.

Brodern.
 
hahahaha det er det beste jeg har hørt,tror du hun følte seg lur eller!! Og selvfølgelig så skjønner jo alle at dette gjorde du kun for at du var for høflig til å si det til henne før! hahaha
Øystein
 
hihihihihi du er bare rå supermamma!
Kjempe bra jeg hater overivrige telefonselgere,hun ringer nok ikke tilbake!
He en kjempe fin helg og nyt det fine været,la kroppen bli skikkelig rosa og fin! :)
Sissel
 
Supermamma du er konge...eller dronning!! Utrolig bra gjort,jeg ler så jeg griner! :)
Marie
 
Det er supermamman vår,du gjør det meste i en super ånd,jeg sitter her å holder på å flire meg i hjel!
Jeg er ganske sikker på at du ikke blir plaget av det firmaet igjen! hahahaha Og atdu ikke er 1.70 høy og det greiene der har overhode ingenting å si,du er perfekt som du er!! ;)
Vegard
 
JAJA du Søs du SØS DU ER NOE AV DET SYKESTE jeg veit om da men det er jo greit. Tror nok ikke hun ringer flere ganger eller andre telefonselgere heller men jeg har 2 hare Fotballkamper på Søndag der Man U ikke må vinne mens LIverpool må for å ta andre plass i England og Vårt STORE FOTBALL lag i NORGE SKBRANN må slå din Svigerinnes Lag Stabekk diss Sossene fra Bærum

Hilsen Din Sympatiske Bror fra Åssia
 
hehehe Jeg er ikke slem, jeg syns bare litt synd på disse telefonselgerene som bare møter folk som legger på uten engang å høre på hva de har å si, og siden jeg har blitt oppdratt til å være høflig mot andre, og i tillegg sliter litt med selvtiliten, er litt sjenert og sånn så ligger det ikke for meg å bare buse ut med personlige opplysninger om meg selv!!!!! hahahahahahaha :)
 
Du er en slu dame, så vet å sette folk på plass, når du virkelig for sjangsen. Skulle önske eg kunne ta igjen på samme måte, men en må ha ladda börsa, og det er ikke alltid en har. Du har det tydeligvis heletiden. Håper du får en fin helg!
Roger
 
Roger jeg er da ingen slu dame, jeg er snill og god som dagen er lang, og på ingen måte prøvde jeg å sette den snille damen i forlegenhet!!!!! ;)
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?