torsdag, mai 11, 2006

 

helge poesi...

Hei på dere… :)
Supermamma er oppe og nesten klar for en ny dag,
ungane er sendt på skolen, og supermamma sitter nå og slapper av og roer nervene.
Supermamma var en tur på koret i går, og havna på stamstedet etterpå,
der ble det en del øl, sang og mer øl, så hun er en liten smule redusert i dag!!!
Men når supermamma er litt redusert så fører det gjerne til at noen poetiske sider dukker frem, ja, nesten som fra en kjellerlem… :)
Det nærmer seg endelig helg, og det er absolutt det beste med hele uka… ;)
Og da passer det bra med litt poesi om den kommende helgen…

Det er endelig helg igjen
Den skal nytes sammen med min mann og venn
Vi barnefri skal ha
Vi skal slappe av, drikke øl og bare ha det bra
Sommeren har endelig kommet med sol og fint vær
Det er så utrolig deilig å få kaste sine klær
Vi sitter der og strekker på kroppen
Lar solstrålene sleike oss mens vi kjenner ølen i toppen
Jeg ser bort på han mens leppene blir fuktet av en duggfrisk øl
Jeg ville ikke funnet på å la den renne nedover kroppen, det ville jo ha blitt litt søl
Vi skal la kroppen hvile
Ansiktene våre skal smile
Å bare være to i blant
Gir ekstra ro, det er i allefall sant.
Vi skal nyte hverandre fra morgen til kveld
Hva vi skal bedrive kan du vel tenke selv
Selvfølgelig hvis du er litt vis
Så vet du at vi ikke driver med noe gris
Nei her skal vi oppføre oss pyntelig og pent
Alt vi skal bedrive er bare godt ment
Ja denne helgen skal vi nyte livet og hverandre
Og for en eventuell bakrus vi ingen kan klandre


Ønsker dere alle en kjempe fin dag,
nå skal supermamma innta verandaen, og kose seg i solen.
Klem supermamma :)

Comments:
ååå det hørtes bare så deilig ut da....en dugg frisk øl altså!! ;)
Du skriver og dikter like bra du supermamma,dere får kose dere sammen i helgen.
Marie
 
humm jeg falt helt ut når jeg leste om sleiking, fuktige lepper og ølen som rant nedover jeg.. :)
Jeg vil gjerne se det!!
Er det noen mulighet?
Øystein
 
Etter det jeg vet Øystein, så er det montert et webkamera på terrassen til supermamma og superkorn. Det ble vel montert av superkorn selv i håp om å få se noe action når supermamma og nabokjerringa skal smøre herandre inn med sollotion og spray. Så mot en liten avgift er nok ikke det umulig.
 
Hey!!! Det var søren meg et bra tips!! Hvor er gubben om dagen,dette må han vel kunne ordne!!!
Øystein
 
hehehe jada supermamma du slår til med litt poesi i dag ja.. ;)
Og selvfølgelig så er jeg ingen gris,regner med at dere skal drive med håndarbeid i helgen!!
hahahahahahahahaha
Sissel
 
HALLOOOOOO
Hvor er gubben?
webkamera ønskes!
Øystein
 
Hallo Øystein! Den avgita skal eventuelt ikke betales til Jørn, men til de oss som har store ekstra utgifter til solkrem og liknende! Comprende? *ler*
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?