onsdag, november 30, 2005

 

supermammas adventskalender...

God dag, må jeg nok si nå,
tiden har rast av gårde her i dag og dermed kommer dagens ord litt senere… :)
Supermamma har utført sine morgen ”plikter”,
og barna gikk nesten uten protester, til skolen!!
Juleferien er svært etterlengtet her i huset nå,
og enkelte personer i husstanden vil nok ha veldig godt av litt ferie snart,
deriblant supermamma, som elsker å sove lenge!!! :)
Julegardinene er kommet opp,
og nissene er på god vei, til å innvandere huset.
Det er egentlig en utrolig deilig og rolig tid vi er inne i,
litt stress kan det bli,
men hva gjør man ikke for at julen skal bli mest mulig perfekt… ;)
I dag skal supermamma begynne å pakke inn og ordne julekalender til barna i huset her,
supermamma prøvde jo å komme med et kjempe bra forslag på julekalender til seg selv,
gitt av den ”nesten” voksne mannen i huset….. :)
men jeg skjønner ingen ting jeg,
det virka liksom ikke som han var helt med på den… ;)
Noen av de gode forslagene jeg kom med,
ble rett og slett avvist med en rå guffen latter og hoderisting…
Er det sånn at menn i dag, ikke tar i mot gode forslag i det hele tatt???
Her kommer supermamma i beste mening,
med noen kjempe gode forslag på hvordan mannen i huset kan få gjøre livet enda bedre,
for sin stakkars handikappede kone… :)
Er det ikke sånn at i jula skal alle være snille mot hverandre???
Og da mener jo jeg siden jeg ALLTID er like snill,
så må det jo være noen andres tur nå, til å være ekstra snill mot supermamma!!! ;)
Supermamma ber aldri om mye,
og en liten unselig gest hver dag i adventstiden,
burde jo mannen i huset kunne gi henne!!! :)
Det er jo bare snakk om små ting, som vil gjøre dagene lettere.. ;)
1 desember ønsker jeg i kalendergave:
Sove lenge (helt til barna er ute av huset og litt til),
Frokost på senga
Reint hus (støvsuging, vasking og støvtørring)
All klessvask skal vaskes!!!
Barneromma ryddet og strøkne.
Vasking av bad/toalett.
Lunch på senga.
Vasking av alle kjøkkenskap.
Rydding av ute området
Og tilslutt tenkte jeg på en ordentlig shopping tur,
hvor supermamma kan få vist sine superkrefter, innenfor shopping yrket!!!!
Og da selvfølgelig ikke ha noen restriksjoner ang. pengebruk!!! :)

Da er det bare å håpe at mine små ønsker blir oppfylt, ønsker dere alle en kjempe fin dag!!! :)
Klem fra supermamma ;)

Comments:
Alle i Nynnes verden ligger på gulvet og ruller av latter. Det du beskrev som angivelig skulle være i luke 1- teller vi kjapt over til å bruke MINST 48 luker. Men fint du er optimist. Verden trenger det.
 
Tror jaggu du er blitt "handikappa" i hue å jeg!!!!! "SMÅ-TING"!!!!!!!!!! HALLOOOO er jo mer enn jeg gjør på et helt år, og så skal jeg gjøre alt dette på 1 dag!!!!
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?