onsdag, november 23, 2005

 

streiker kroppen min???

Åååååååååååå supermamma er sååååå trøtt!!!!! :o
I dag virker det som om kroppen til supermamma tror den er en bjørn,
for den har definitivt, gått i dvale.
Hvis ikke det er det som plager denne kroppen,
så må det være lammelsen som rett og slett har spredd seg,
hele veien opp, til bakhuet!!! ;)
Alt supermamma har prøvd å løfte og helle på i dag,
har på mystisk vis sklidd ut av hendene denne morgenen…
Det som en gang var av reaksjonsevner,
har enten tatt ferie på ubestemt tid,
eller så sympatiserer dem med TV2 ansatte, og har nå gått ut i streik…..;)
Supermamma hadde bare et ”lite” uhell i dag da skulle ordne med sondematen,
og tro meg, det er en grunn til at denne maten skal direkte inn i magesekken,
og ikke være i nærheten av munn og klær,
den smaker dritt, og lukter verre!!!! :)
Men selv om jeg mistet posen i fanget mitt,
og den sprutet opp i trynet mitt og utover hele meg,
så hadde absolutt ikke hendene til supermamma noe som helst interesse av,
å prøve å hjelpe til så litt av innholdet kanskje kunne reddes,
neida, her lar vi bare alt renne utover!!!! :(
Hendene og hjernen min samarbeider nå like bra, som ledelsen og de ansatte i TV2,
så nå sitter jeg her, og bare håper på at de kommer til en snarlig enighet i forhandlingene,
for hvis kroppen min nå har bestemt seg for,
og gå for full sympatisering med Davy Wathne & co, :)
og de nå går ut i streik,
da frykter jeg hva kroppen til supermamma kommer til å gjøre,
når TV2 sine skjermer blir svarte……..;)
Dette kan se stygt ut…..
helt tomme og svarte TV skjermer…..
hvordan vil dette virke inn på supermammas hode….. hummmmm
det er jo faktisk ikke sikkert det blir så ille, ;)
det er jo ingen som kan komme i nærheten av det tomme blikket,
som supermamma kan få når hun sitter og ”tenker”, :)
så jeg kan jo faktisk risikere at ingen merker forskjell,
og det kan jo egentlig bli litt dumt,
for en streik burde jo gå utover noen andre,
enn den som er, i streik!!!! :)
Jeg får nok prøve å finne en måte å la dette gå utover de som er rundt meg i dag,
det kan jo bli litt morsomt (for meg)!!!! :)

Dere andre som ikke skal omgås meg i dag, får ha en kjempe fin dag!!! :)
Klem fra supermamma ;)

Comments:
Når barn er 4-6 år får de gjerne en "snublefotperiode" hvor de faller oftere, velter glass o.l.. Dette skyldes at kroppen vokser kjappere enn det hjernen registrerer. Kanskje dette er tilfelle hos deg også? At kroppen din på et mirakuløst vis prøver å strekke seg til å bli lenger enn 160 cm???? At du har gått i dvale kan jeg tro på- vi andre gjør nemlig unna skjønnhetssøvnen i løpet av natten- jeg skjønner at du trenger noe lenger tid. :-))))) (he he he he) Ka du trur? Ha en fin dag, torsdag, fredag og helg da. Jeg reiser jo som sagt avgårde æda bæda. Like greit det, for jeg merker VIRKELIG at jeg har skikkelig samehumorabstinens- kanskje det gir seg utslag i nedsatt forflytningsevne-humor???
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?