torsdag, november 17, 2005

 

start problemer...

God morgen, god morgen….
Helgen nærmer seg med stormskritt, det er kjempe deilig!!!! :)
I dag er supermamma sånn halvveis våken,
hvert fall på det ene øyet…. ;)
Jeg lurer rett og slett på,
om jeg skal begynne å vurdere, og bytte ut noen deler i kroppen min. :)
Det er jo ikke det at ikke kroppen min er sexy nok,
det er vel meget få personer,
som har vært borti en så sprek og lekker kropp,
som det, supermamma har!!!!
Men jeg tror kanskje at det er noe galt med den,
kanskje det er starteren som har gått… (tenker jeg da…) :)
Jeg overhørte nabo gubben si det om den røde bilen vår,
han nabo gubben har liksom litt peiling på sånne røde, grønne, blå og gråe biler
(han har en sånn grå en!!!) :)
Det som skjedde var at bilen vår ikke ville starte, en morgen,
og da var denne ”kloke” nabo mannen her, og kikket på den,
han sa ganske fort etter å ha sett nede i lokket foran på bilen,
-jeg tror det er starteren din som har ryki!!!!
Men jeg har det jo på akkurat samme måten, ;)
som denne stakkars røde bilen vår,
jeg sliter noe sinnsykt med å starte på morgenen,
og jeg må også ha litt sånn ”dra” hjelp da, føler jeg!!!! :)
Så da vil det jo være naturlig å tenke på denne starteren,
kanskje den rett og slett begynner å bli utslitt,
jeg kan jo kanskje prøve å få litt service på den,
for det har jeg også hørt at mannen til supermamma, snakker om!!!
Den røde bilen vår trenger service, og det skal han bruke mange penger på!!!
Kanskje vi rett og slett skal vurdere å bruke MANGE penger,
på service og full overhaling, av supermamma også??? :)
Jeg tror kanskje supermamma ville hatt veldig godt av dette,
for denne halv havarerte kroppen sleit jo like jæ….. i dag,
med å få startet kroppen og komme i gang med husmor ”pliktene” sine!!!
Men supermamma slo til igjen,
når kroppen hennes først starter, selv om den går litt på tomgang (er tross alt ”litt” blond), ;)
så føyk hun rundt, og fikk ordnet alt og sendt alle ungane på skolen i dag også!!
Så nå er det tid for igjen la kroppen gå litt på tomgang,
før mini tateren, i nabohuset skal kjøres i parken!!! :)

torsdags klem fra supermamma :)

Comments:
Det finnes ikke det verksted i verden som ville tatt deg inn for å fikse deg for "starteren". Den modellen er nemlig så gammel at det ikke finnes reservedeler. MEN det er et opplegg som er tilnærmet like bra som et verksted..... BARDØLA heter det visst!!!!!
 
og forresten.... ikke la deg gå på tomgang. Den eksosen din passerer garantert aldri noen EU-kontroll!!!
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?