fredag, november 04, 2005

 

snart helg igjen....

God dag igjen……..litt sent ute i dag også…
Sov litt lenge i dag også,
og så har supermamman, kjørt mini tateren (ved siden av) i parken med superkjøretøyet… :)
Nå er det endelig fredag igjen, og det betyr snart helg!!!!!!
Det skal bli deilig å slappe av og prøve å komme til hektene igjen,
etter en ordentlig bedriten uke, med kun negative beskjeder.
Nå er det bare å se fremover, og håpe på det beste!!!
I helgen skal jeg i hvert fall prøve å tenke på andre ting…..
jeg skal nemlig til Oslo å se på Tufte – Vålerenga,
det kommer til å bli konge bra, og jeg gleder meg noe sinnsykt til å se nerdene i aksjon. :)
For meg som har vokst opp i ”en syk verden” , ;)
med en familie som lever og ånder for idrett,
og da spesielt verdens beste fotball lag BRANN!!!!!
Det har vært så ille noen ganger,
at når det har kommet venner på besøk under fotball kamper,
så har di ikke turt å ringe på, fordi di har trodd at vi kranglet og sloss!!!!!
Mannen min hadde overhode ikke peiling på fotball, og ikke noe interesse for det da vi ble sammen…..
men den som snudde det var faktisk ikke meg , men moren min!!!!!
Jørn syns det var så utrolig spennende å se på hvordan hun oppførte seg under fotball kamper,
så han måtte bare være til stede, og se på alle kampene!!!!
Men så er det vel ikke så mange gærne kjerringer,
som står og hopper i sofaen, hyler og skriker, under kamper hjemme i sin egen stue!!!!!! :)
For å si det sånn,
så er det med fare for egen sikkerhet og hørsel at du oppholder deg i samme rom som henne under kamper,
det skal også taes med at det er heller ikke å anbefale å prate med henne på telefonen under kamper,
hvis du da ikke har en hemmelig trang, om å bli døv!!!!! :)
Det å karakterisere min familie som fotball idioter, vil nok ikke være å overdrive!!!
Jeg har 3 brødre som pleide å ta toget over fjellet til Bergen annen hver helg,
for å få med seg alle hjemmekampene til Brann,
og jo mer jeg tenker over mine oppvekst vilkår,
så er det jo faen meg ikke rart, at jeg har blitt som jeg har blitt!!!
Det er jo bare utrolig rart at jeg er så ”normal” som jeg er!!!
Men nå skal jeg begynne å stille inn, den havarerte kroppen min på at det snart er helg,
og det skal bli, super deilig!!! :)

Jeg ønsker alle en god helg,
og så får vi be høyere makter om at Tufte vinner i morgen hahahahahaha

helgeklem fra supermamma
:)

Comments:
Vel. Din mann ble inspirert av din mors engasjement. Etter å ha opplevd 20 minutters cupfinale (var det det det var?) for kvinner- vet jeg ikke om jeg blir inspirert eller lettere skremt.... Men moro var det.
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?