mandag, november 07, 2005

 

rullestol bruker til leie...

Heisann, og så var det mandag igjen!!!!!!
Di huslige pliktene til supermamma er ferdige for noen timer fremover,
og jeg kan dukke litt ned i mitt eget hode for en stund.... :)
Det er helt utrolig hvor fort helgene går,
man har ikke før innstilt kroppen sin, på helg, før den er ferdig,
og man sitter igjen og tenker...
hummmmmm, hva fornuftig gjorde jeg denne helgen da???
Men denne helgen syns jeg selv at jeg har brukt ganske bra,
lørdagen var ”konge bra”,
min kjære venninne Rita,
hadde ordnet med billetter til Tufte kampen.
Som alle vet så trenger ”enkelte” damer,
litt laaaang tid på å finne frem dit di skal…. :)
Men det viktigste var jo at vi til slutt fant frem,
og da er det jo heldig at vi ikke er menn,
for vi klarte opptil flere ganger å spørre etter veien, (ja, vi var veldig på villspor)!!!!
Og dette ble nok en tur, som gjorde meg svært populær blant venninnene mine,
så nok en gang, er jeg sikret plass neste gang de skal finne på noe!!!
Siden vi hadde litt ”små” problemer med å finne frem,
så var vi vel kanskje en smule sent ute….
parkeringsplassen foran Valhall var jo da selvfølgelig full,
og onkel politi, sto og passet på at ikke noen flere kom inn.
Men sånt noe bryr jo ikke Rita seg om,
hun kjører inn og viser parkerings skiltet for handikapede,
purken var litt halvblind og trodde vi var fra pressen, så vi ble da vinket inn!!!!
Etter heftig leting finner Rita parkeringsplass for funkiser,
MEN… plassen er da rett ved siden av den ene inngangen, og da selvfølgelig stapp full med folk……
bryr Rita seg om det….
NEI, hva gjør vi da???
Jo da legger man seg på tuten, holder kortet i den ene hånden og vinker alle vekk,

for å sikre deg ”konge parkeringsplassen”……
Hva gjør supermamman…..
synker godt ned i bilsete, og prøver å få plass på gulvet!!!!!!!
Rita hopper glad og fornøyd ut av bilen, med enkelte små sure irriterte blikk på seg,
mens jeg fortsatt prøver å forsvinne inn i kutrekk-sete til Rita!!!!
Men etter en eller fire røyk, så roer jo jeg meg ned også.
Og den mottagelsen vi fikk da vi kom inn, den var virkelig en konge verdig!!!
Jeg tror faktisk at di som var med meg, vurderte et lite øyeblikk å la seg operere på SB….
Jeg fikk selv bestemme hvor jeg ville sitte under kampen,
og selvfølgelig måtte jeg sitte foran sperrelinjen,
jeg sitter jo tross alt i rullestol, i tillegg til at jeg er ekstremt blond!!!!!
Ja sånne regler det vil vi funkiser ha!!!!!!!
Og igjen så fikk mine venninner, en kjempe god grunn til å ha meg med seg på ting!!!!
Skal vurdere å leie meg selv ut tror jeg……… :)

Dere får ha en strålende uke
Klem fra supermamma :)

Comments:
Vurderer sterkt å leie deg onsdag 7 desember til de Lilloskonserten på Union. Vennligst sjekk kalenderen om du er ledig!
 
OBS!!! sorry 7. desember er dessverre SM!!!! utleid til akkurat....ja, skjønt'n;)....
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?