fredag, november 11, 2005

 

ooo herlige fredag.....

God morgen………og JIPPI det er fredag!!!!!!! :)
Og fredager tror jeg nok helt sikkert kan kåres,
til den absolutt beste dagen, i uka!!!
Er det noen annen hverdag, som vi alle gleder oss og ser sånn frem til, som fredager???
Samme hvor sliten du er,
så er det allikevel ikke så ille hvis det er fredag,
man mobiliserer en helt annen styrke,
eller kanskje det rett og slett er tanken, på at det snart er helg!!!!
Og vi da kan gjøre akkurat som vi selv lyster og formår!!!! :)
I dag er supermamma egentlig, kjempe sliten,
det har vært en meget tøff uke,
og da spesielt utslitt ble jeg nok av alle forventningene jeg hadde,
med tanke på det store møtet, med julenissen!!!! ;)
Jeg må jo si, at etter å ha kommet seg sånn halv veis gjennom disse to ukene,
med bare dårlige nyheter,
både med tanke på pappan min og datteren min,
så syns jeg jo selv, at møtet mitt med julenissen var helt utrolig!!!
Mine forventninger til denne utrolige personen,
med en fantastisk fysikk og personlighet, ;)
er vel det man kan kalle, skyhøye!!!!
Ja, kjære julenisse, du kan ta dette som skikkelig smisking!!!! :)
Men det er ikke noe press, altså!!! ;)
Men i dag er det fredag,
og det mest utrolige er at min svigerinne har selv ringt,
og spurt om å få låne supermamma sine barn,
det kaller jeg, en skikkelig fredag det!!!
Og da ser jo straks fredagen enda lysere ut,
og nå som jeg endelig har fått en ”nesten” voksen mann, :)
så må jeg jo bare innrømme,
at forventningene mine kanskje er ”litt” høye,
(ikke nò press Jørn, men jeg vet du leser dette!!) ;)
Jeg tror jeg kanskje er klar for å leke helt igjen nå…….
etter gårsdagens, nedtur!!!!!
Nå skal jeg sette meg godt tilbake, og nyte stillheten frem til skoleslutt,
og da er det jo bare noen timer til supermamma med make,
kan nyte stillheten sammen, helt frem til søndag!!!
Ååååå sukk, det lyder som musikk for mine ører…….barnefri!!!!!! :)

Ha en super helg, det skal jeg ha!!!!!
Helge klem fra supermamma :)

Comments: Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?