tirsdag, november 01, 2005

 

ny hobby???

Hei og god dag………
I dag kommer dagens ord litt senere enn vanlig,
da jeg har brukt en del timer av morgenen, på yndlingsstedet mitt!!!!! :)
Ja, selvfølgelig snakker jeg da om Sykehuset Buskerud,
Mina har hvert og tatt MR av bena sine,
så da får vi se hvor gode gener, mor og far har gitt henne.
Har vel ikke akkurat store forventninger der men…(med tanke på hvem faren er) ;)
Men med den familien barna mine har, så stiller de jo ikke akkurat sterkt vil jeg tro,
det å komme på sykehuset i dag, var jo som å reise på reine slektstreffet.
Etter å ha hvert i MR, så tok vi heisen opp i 7,
det var vi på besøk hos min for tiden veldig dårlige pappa,
men han er tross alt ikke så dårlig, at han ikke får sugd i seg litt nikotin.
Så da bar det ned i 1. og ut for å lufte lungene.
Hadde ikke sitti der lenge før svigerforeldrene mine dukket opp,
svigermor tok heisen til 9. og hentet min svigerinne,
hun trengte jo også litt friskluft,
i neste minutt så kom en annen svigerinne!!!!!
Herregud, vi mangla jo bare litt god mat og alkohol, så hadde vi hatt den familiefesten der!!!!!
Men en ting skjønte jeg i dag,
jeg har nok tilbrakt litt for mange timer på sykehuset,
for når di som jobber i informasjonen og i kiosken, vinker og smiler til deg før du rekker så mye som å komme innenfor dørene der,
da burde det ringe en ”liten” bjelle!!!
Kanskje jeg burde finne meg en ny hobby……. :)
jeg må vel ha hatt de fleste skader, som man kan få nå!!!!!
Men det er jo klart, det er noen sykdommer som kan virke spennende…….
men jeg burde vel kanskje, la noe være uprøvd.
Det er jo sikkert mange andre som også har lyst, til å finne ut hvordan forskjellige sykdommer fungerer,
så jeg kan vel ikke være så egosentrisk å ikke la noen andre enn meg selv få gleden………..
Men jeg begynner å lure på,
om jeg egentlig skulle begynt med en annen type ekstrem sport,
det å la Sykehuset Buskerud gjentatte ganger operere meg,
er vel kanskje ikke den lureste hobbyen, jeg har skaffet meg.
Men til mitt forsvar,
så har jeg jo en ekstremt sexy kropp,
som bare blir lekrere og lekrere dess flere defekter den får………. :)

Jeg vil ønske pappan min god bedring, dette skal vi i Solberg klanen klare sammen!!!!
Ha en fin dag, klem fra supermamma :)

Comments:
Alle i Nynnes verden ønsker Finn god bedring!
 
Hei! Jeg har lest mange Blogger den siste tiden, men ikke oppdaget det samme som med din!!! Du mestrer tydeligvis ganske meget, på tross av at du sitter i rullestol! Det som imponerer meg mest, er din evne til å fremmstille deg selv som verdens syvende vidunder!!!!! Er det noe du ikke kan, vet, har opplevd???? Første del av bloggen bruker du på å klage over en 3 åring,med vanlig trassalder regner jeg med, sto ingen ting om evt diagnose! Har du fått noen respons fra foreldrene på bloggen fra den uka?? Skjerp deg litt!!! Humor har du, håper alt det andre kun er selvironi i stor skala!!!!
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?