torsdag, november 24, 2005

 

nissene er på vei...

Goooooood morning Norge…. :)
Supermamma er oppe sittende på rompa si igjen,
har ikke mistet noen ting, i dag!!! ;)
Supermamma har klart å utføre alle husmor ”pliktene” sine,
uten så mye som litt gris, og heller ingen tårer.. :)
Jeg var bare så lykkelig i går da Davy Wathne & co, inngikk forlik med ledelsen i TV2,
herregud ingen vet hvordan den dagen og di neste hadde blitt,
hvis ikke det hadde kommet en rask enighet, i den situasjonen!!!
Julen kunne ha blitt avlyst!!!
For så slepp hent som jeg ble av stridighetene i TV2,
så hadde nissene mine levd et farlig liv,
ja de kunne rett og slett avgått med døden, rimelig raskt!!!
Og Jørn, NEI du kan nok ikke overtale Davy & co, til å ta opp igjen stridighetene!!!! ;)
Men problemene mine ble jo løst, ved at TV2 løste sine,
dermed så begynte hjernen og kroppen igjen å samarbeide (litt).
Så nå er det bare for jula å komme,
supermamma ønsker den, velkommen!!! :)
I dag er det 1 mnd igjen til jul,
og den store dagen nærmer seg med storm skritt,
ja snart er den virkelig store årlige dagen i supermammas liv,
det er bare 7 dager igjen til supermammas store årlige nisse slipp!!!! :)
Ja, nå kan snart supermamma slippe ut alle nissene sine, fra skap og loft!!!!
Jeg er i ekstase,
er så spent på om det har kommet nye nisser siden de ble lagt bort,
ja, jeg håper virkelig de har formert seg!!!
(vet ikke om mannen i huset håper det da!!) ;)
Men det skal alle fortapte og bortkomne nisser der ute i Norges land vite,
dere er alle sammen hjertelig velkomne til meg,
har jeg ikke plass, så ordner jeg nok en. ;)
Dere trenger ikke å bekymre dere får mannen min,
for han er nok mer redd dere, enn dere er for han!!! :)
Snart er supermammas hus, omgjort til det store nissehuset,
til nesten, alles glede!!!
Denne tiden gjør meg så ør og yr, av glede, forventning og lyst,
at det fort kan forveksles med noe helt annet… ;)

Ønsker dere alle stor lykke med nissene deres…
Nisse klem fra Supermamma :)

Comments: Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?