tirsdag, november 29, 2005

 
Åååååå livet er bare så utrolig deilig, :)
og enda bedre blir det når du våkner opp med beskjeden om at det er 7 kalde ute,
og du vet at ikke det er du som skal stikke nesa ut av ytterdøra,
på en del timer, enda!! ;)
Morgenens husmor ”plikter” fikk jeg unna i en fei,
og da var det bare å finne frem klær, og pakke inn minstemann med.
Han så ut som en vandrende snømann da han forsvant ut døra,
og jeg fikk klar beskjed fra han,
at hvis han frøys i dag også,
så var nok det et tegn fra den allmektige,
på at han skulle være hjemme fra skolen, heretter!!! :)
Men, HALLO….
så mye syndig kan da ikke engang jeg ha rekt og fått gjort,
nei, det får være måte på straffeforfølgelse!!!! ;)
Men nå er jeg kvitt mine barn for noen timer fremover,
og jeg hadde da gledet meg til å pusle litt med nissene mine, men det kan jeg jo ikke!!!
For den kjære mannen min, han var så utrolig koselig mot meg i går,
han gjorde en avtale med en fyr, som kom inn døra mi kl.8 på morgenkvisten,
for å reparere, parafinovnen vår!!!
Men det jeg egentlig er mest fornærmet over…
er at mannen til supermamma lovet henne at det sikkert kom er ung, kjekk, viril mann hit!!! ;)
Supermamma la jo slagplanen med en gang,
her skulle det fyres godt før den deilige arten av han kjønnet skulle komme,
jeg har siklet ved tanken på at han skulle kaste det ene plagget etter det andre her,
og supermamma, skulle bare sitte og nyte showet!!! :)
Og med supermammas flaks,
tror dere drømmen hennes, gikk i oppfyllelse???
NEI!!!!! :(
Inn døra kl.8 på morgenen kommer en gammel mann,
han skulle ha pensjonert seg for 20 år siden og blitt erstattet med en på 20!!!
Her var det bare å hive seg rundt,
dra ut de stikkontaktene man kunne dra ut,
opp med vinduet for å få lufta ut all varmen,
ikke faen, at supermamma har tenkt å se denne mannen strippe!!! :)
Nei en tynn gammel skrott, med gikt fulle ledd og innsunken brystkasse kan jeg nok styre kjapt unna,
det var ikke dette du lovte meg Jørn,
dette skal du få svi for!!!!! :)

Og til alle andre som ikke har brutt løftene sine til meg, ha en riktig god dag!!! ;)
Klem fra supermamma :)

Comments:
Er du vant til at menn holder det de lover? Mann= reklame=tv3's tv-shop! SER jævla bra ut- men ikke bruk penga på det! Og gi dem spesielt ikke kredittkortnummeret ditt!
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?