onsdag, november 09, 2005

 

julenissen kommer....

Ho ho ho………….god jul til alle…. :)
Supermamma er ”nesten” våken,
husmor ”pliktene” er gjennomført,
og barna, er sendt på skolen.
Dagen ser ut til å bli strålende…….
i dag begynner liksom julen ”litt”, for i dag skal jeg møte julenissen,
jeg tror kanskje at han bare er liksom julenissen, men man vet jo aldri!!! :)
Julenissen er jo bare verdens snilleste mann,
han reiser verden rundt med gaver til alle, som har vært relativt snille.
Det som er kjekt,
er jo at hvis man vet at man egentlig kanskje ikke har vært så veldig snill,
så er det bare å være ekstra snill, den siste tiden før jul!!!
Av erfaring så vet jeg at det hjelper!!!!! ;)
Men i kveld er det en stor dag,
i kveld kommer julenissen frem igjen,
det er et år siden vi så han sist,
og i kveld, kommer han med noe kjempe godt!!!!!
Jeg snakker selvfølgelig om noe ekstremt deilig…..
noe som gir den herligeste følelse i kroppen,
du kjenner bare lengselen etter å føre det til munnen,
kjenne den utrolig deilige smaken og la det fylle munnen din,
mens du kjenner gleden og lysten etter mer, sprer seg i kroppen.
Åååååååååååååååååååååååååååååå :) :) :)
Jeg kjenner lysten blir sterkere og sterkere allerede,
jeg kan nesten ikke vente til i kveld,
bare tanken på at julenissen kommer inn,
med det fine hvite skjegget sitt og med god saken i hånden sin…..
får hele kroppen min til å pitre, av glede og lengsel. ;)
Ja i kveld er den store julekvelden,
i kveld er det juleøl smaking i Gildehallen!!!!
AASS sitt utrolig deilige juleøl,
skal nok en gang fylle munnen og renne ned i strupen min,
ja dette blir nok helt sikkert, en super dag.

Kos dere i dag, det skal jeg gjøre… :)
Klem fra supermamma

Comments: Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?