tirsdag, november 15, 2005

 

identitets krise....

Hei og god morgen, en ny dag igjen……
I dag måtte jeg stå opp kl.6.30. og for meg så er det faktisk ikke kult!!!
Jeg har da aldri hatt noe behov for å stå opp tidligst mulig,
og hvis noen har trodd det,
så vil jeg gjerne få si…….jeg liker IKKE å stå opp tidlig!!!! :(
Men i dag måtte jeg opp, for å ta i mot 2 barn ALT for tidlig.
Men som den supermamman jeg er,
så var det jo bare å tvinge denne råtne kroppen opp av senga,
og svinge meg rundt for å få gjennomført disse husmor ”pliktene”…. ;)
Og jaggu meg så klarte jeg det i dag også,
ganske imponerende, med tanke på at jeg enda ikke har fått øya opp!!!! :)
Men i dag må jeg ta opp dette med identitet……….
I går kveld, mens jeg lå å slappet av på armen til han jeg har giftet meg med,
så kom han med et merkelig ”kose navn”…….
Ååååå lille Inval Lida mi????????
Hallo jeg har blitt kaldt mye…..
MEN…….
mener han, at jeg er invalid????? :)
Nå har jo jeg alltid blitt sett på som en raritet,
helt fra moren min, tok meg med hjem fra klinikken.
Mine 3 eldre brødre, fant jo ikke akkurat noe positivt med meg!!!
Først så hadde jeg ikke øyer, men de fant dem ved å dra opp øyelokka mine.
Så var øra og hendene mine alt for små,
og så kom det aller værste……..
Jeg hadde ikke skikkelig tiss en gang!!!!!
Og med en sånn begynnelse, så må man jo komme i en identitets krise!!! :)
Jeg sleit meg gjennom barneåra,
forsto etter mange prøvelser at å stå og tisse,
var nok ikke noe, for meg!!!!
Jeg ba mamman min gå på butikken å kjøpe en ”ordentlig” tiss til meg,
men på den tiden, så hadde di nok ikke sånne ting i butikken!!!
Jeg ble litt eldre og begynte på skolen,
var fortsatt like usikker på hva jeg egentlig var…..
en lærer på barneskolen spurte moren min, da jeg gikk i femte klasse,
om mamma trodde, at jeg viste at jeg egentlig var en jente….
åååååååååå herregud, er jeg jente!!!!! :)
Hallo jeg hadde oppdaget at det var en viss forskjell på meg, og de andre gutta på fotball laget,
vi dusja jo tross alt, sammen!!!! ;)
Men jeg hadde en periode hvor jeg var så tøff at jeg måtte gå litt som en ”boler”,
kutta det fort ut, da en gutt spurte om jeg hadde kaktus under arma!!!!
Så kom videregående, der hadde jeg et ”lite” uhell,
Jeg kom til å slå ned mattelæreren min,
det var jo selvfølgelig ikke min skyld at han løp på knyttneven min, ;)
og etter det var det unngåelig,
navnet mitt endret seg raskt til Karsten Beathe!!!!
Er det rart man blir forvirret over alle disse navna???
Hva og hvem er jeg??
Mini Bergen, Karsten Beathe, Inval Lida, Anja,
eller kanskje jeg skal skifte navn til, supermamma!!!!
Det hadde nok gjort dette identitets problemet mitt, mye enklere!!! :)

Ønsker dere en kjempe fin dag, nå må supermamma gjøre FLERE husmor ”plikter”… ;)
Klem fra supermamma :)

Comments:
Ja, du var grytidlig oppe i dag. Det takker jeg varmt for, du er jo tross alt værdens beste ekstra supermamma. I slike tider som jeg må gjøre andre ting enn å være sammen med barna er det fint å ha en venn som deg. Barna kom seg velberget til skolen, og jeg takker og bukker.
Hilsen Sølvi
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?